Louis, You Did It Again

421 20 0
                                    

Heyyyyy ik denk dat ik ga stoppen bij 15 hoofdstukken ofz .... Of wel bij de 2O maar ik denk niet dat het zo makkelijk is voor mij ..... Okay Enjoy :D

~

POV Louis

Ik zit naast Lynn en heb haar hand vast. "Lynn wordt please wakker." Fluister ik huilend. Opeens zie ik een traan over haar wang. Kan je huilen als je half in coma zit ? Ik veeg de traan weg met m'n duim. Maar er volgen meerdere tranen. "Lynn knijp in mijn hand als je me hoort." Fluister ik. Ik voel een zacht kneepje. Ik zie dat er een kleine frons ontstaat op har gezicht. Dan zie ik dat haar ogen zich vormen als kleine spleetjes. "Ben ik dood ?" Fluistert ze schor. "Nee Lynn je bent niet dood." Fluister ik terug. Ze probeert overeind te gaan zitten en barst in tranen uit. Ik schrik en ga naast haar op bed zitten. Ik doe een hand over haar heen en wrijf zachtjes rondjes op haar rug. "Het spijt me." Kan ze nog snikkend eruit krijgen. "Het is niet jou fout." Zeg ik om haar gerust te stellen. "Jawel alles is mijn fout. Ik kan niks goed doen en als ik er niet was was jij nu gewoon met Eleanor aan het daten. Het spijt me." Zegt ze.

"Lynn luister goed." Zeg ik en pak haar gezicht tussen m'n handen. "Ik houd van jou, meer dan iemand ooit zal doen. Ik wil jou en niemand anders. Wat je in de brief allemaal hebt geschreven was onzin. Ik vind je niet lelijk. Ik vind je prachtig hoe je bent. En je bent echt super veel waard. Meer dan mij. En ik vind je niet dik. Je hebt een super mooi figuur. Maar nu heb ik een vraag. Vond je jezelf allang dik ?" Vraag ik bezorgt.

Ze schud langzaam haar hoofd. "Je moet weten dat alles van wat ik net zei waar is. Je betekend gewoon alles voor me. Echt. Als dat niet zo was had ik je al jaren geleden verlaten. Ik wil ook zeggen dat het me echt spijt. Het spijt me heel erg dat ik je hebt voorgelogen." Zeg ik en merk dat ik half zit te huilen. "Lou don't cry." Zegt ze zachtjes. Ik glimlach zwakjes. "Maar hoe ligt het dan met Eleanor. Wil je haar dan echt niet ?" Vraagt ze. "Nee ik wil jou." Zeg ik zachtjes. "Maar waarom ?" Vraagt ze. "Ik ben een raar le-" Ze komt niet verder want ik druk mijn lippen op de haren. Ze zoent me terug. Iets dat ik niet had verwacht. Ik ben bang dat ze weer terugtrekt dus ik pak haar vast bij haar middel. Inplaats van terug te trekken plaatst ze haar handen in mijn nek. Ik proef een zoute smaak. Als ik beter nadenk weet ik wat het is. Tranen. Ik trek langzaam terug. "Waarom huil je ?" Vraag ik zachtjes terwijl ik een plukje haar achter haar oor doe. "Ik houd van je maar het voelt niet goed om met je te zoenen." Zegt ze als ze naar de grond kijkt. "Waarom ?" Vraag ik. "Ik denk dat je gewoon voor mij kiest omdat je medelijden hebt. En dat je van binnen van Eleanor houdt." Zegt ze terwijl er meer tranen over haar wang rollen. "Geloof me please." Zeg ik smekend. Ze zucht een keer diep. "Ik probeer het." Zegt ze met een trillende stem. Ik geef haar een knuffel.

POV Lynn

"Ik probeer het." Zeg ik met een trillende stem. Ik wil het wel proberen. Maar het lukt gewoon niet. Hij doet veel anders van jaren geleden. Vroeger maakt hij vaak grapjes en was hij open. Nu is hij .... Hoe moet je het zeggen ? Afstandelijk. Dat is het woord. Ik wil de Louis zien die open was. En op alles wat ik zei een grapje maakte. "Lynn waar denk je aan ?" Vraagt Louis die me uit mijn gedachte haalt. "Ik moet je wat vragen." Zeg ik zachtjes. "Wat dan ?" Vraagt hij en gaat naaste me op bed zitten. Louis kijkt me met een nieuwsgierige blik. Ik moet een beetje glimlachen want het is lang geleden dat ik hem zo nieuwsgierig zag. "Je bent veranderd." Zeg ik zacht. Zijn verbaasde blik veranderd in een emotieloze gezicht. "Wat bedoel je ?" Vraagt hij emotieloos. "Waarom ben je nu veel afstandelijker. Vroeger maakte je grappen over alles wat ik zei. En je was heel open. Maar nu ? Nu ben je gewoon .... Anders." Zeg ik. Louis is stil en kijkt naar de grond. "Waarom ?" Vraag ik zachtjes terwijl ik voorzichtig zijn kin naar mijn kant duw. "Gewoon." Zegt hij kortaf en staat weer op met zijn rug naar mij toe gericht. Ik probeer op te staan maar als ik dat doe krijg ik steken in mijn buik. Toch probeer ik op te staan. Ik kreun even van de pijn maar sta toch op. Louis draait zich om. Nu pas zie ik dat hij tranen heeft. Ik loop rustig naar Louis toe. Terwijl ik wil rennen. "Louis wat is er met je ?" Vraag ik. Hij zucht en geeft me een knuffel en even later hoor ik hem snikken. Ik duw hem een beetje van me weg. "Louis wil je me alsjeblieft vertellen wat er is ? Ik maak me zorgen." Zeg ik. "Jij maakt je zorgen om mij ? Ik moet me zorgen om jou maken !" Zegt hij. "Louis wat is er met je ?" Vraag ik zacht. "Niks." Zegt hij weer. Ik zucht en hinkel weer naar bed. "Je vertrouwt me niet hè ?" Vraag ik terwijl ik naar de grond kijk. "Nee dat is het niet." Zegt hij. Er komt iemand de kamer in rennen. "LYNN JE MOET DIT LEZN !!!!!" Schreeuwt Lara. "Lara ? Wat doe JIJ hier ?" Vraag ik. "Lees gewoon de krant." Zegt ze bitcherig. Ik zucht en pak de krant van haar aan.

'Louis Tomlinson gaat met, Eleanor Calder zijn ex naar bed ? En hoe zit het met Lynn Viester ? Heeft hij nu 2 geliefdes ? Of houdt hij alleen van Lynn ?'

"Louis ?!" Vraagt ik langzaam. "J-ja ?" Vraagt hij bang. "BEN JIJ MET ELEANOR NAAR BED GEGAAN ?!" Schreeuw ik. "L-lynn i-ik miste j-jou e-en-" "Louis ik dacht dat ik je kon vertrouwen." Zeg ik. "H-"

"Nee Louis het is het wel. Het band gedoe is naar je hoofd gestegen. Je liegt. Alweer. Je wilt alleen beroemd zijn. Alles doe je om beroemd te worden. Dus ga maar naar Eleanor. Ga lekker met haar naar bed. Laat me nu gewoon met rust. Asshole." Zeg ik rustig maar krachtig. Het woordje 'asshole' spuug ik eruit. Louis kijkt verslagen naar me en loopt de kamer uit. "Dankje Lara maar mag ik nu alleen zijn ?" Vraag ik. Ze knikt en loopt weg. Nu voel ik me pas stom. Ik dacht voor één seconde dat Louis me leuk echt leuk vond. Vond. Hij doet serieus alles om me te kwetsen. Ik voel tranen over m'n wangen. Ik zucht even diep in en uit. "Ik moet sterk zijn." Zeg ik zachtjes. Ik hoor geklop. "Wie is daar ?" Vraag ik zachtjes. "Niall mag ik binnenkomen ?" Vraagt hij. Ik knik en Niall loopt naar binnen.

"Wat doe je hier ?" Vraag ik botter dan ik wilde. "Sorry." Zeg ik er snel achteraan. "Maakt niks. Maar ik ben hier omdat ik me verveelde." Zegt hij. "Nu even serieus." Zeg ik. "Ik ...." Hij zucht even. "Ik vind je leuk." Zegt hij.

~

Heyyyyyy. Best een klein hoofdstuk maar op de iPhone lijkt hij zo groot. Ik ben best wel trots op ;s Waarom ? Idk .... Ff btw. Hoofdstuk 14 :D Ik vind het best wel snel. En als ik eerlijk moet zijn. Mijn boeken worden beter dan eerst .... Ik wil niet opscheppen ofz !!!!! Maar als ik nu This is me lees is het zo'n flut boek .... Greatz x

Friends. Or more? » l.tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu