3 jaar later
POV Lynn
Ik friemel een beetje aan mijn jurk en kijk onzeker naar de spiegel. "Je ziet er echt super leuk uit in die jurk !!" Zegt Eleanor enthousiast. "Dankje," Ik draai met om en kijk naar de achterkant van de jurk. "Zou ik deze pakken ?" Ik kijk haar vragend aan. "Jaa DOEN !!" Zegt ze enthousiast. Ik grinnik en loop het pashokje weer in. Ik kleed me om en doe mijn normale kleren weer aan. Trots loop ik met mijn bruidsjurk naar de kassa samen met Eleanor. "Denk je dat Louis hem ook leuk vind ?" Vraag ik onzeker. "JAAAA tuurlijk !!" Ze knikt heftig met haar hoofd. Ik glimlach en loop weer door. Ik leg de jurk op de toonbank en wacht op mijn beurt. "61,50 alstublieft." Ik schrik van de prijs. 61,50 ?! Dat is erg veel .. Gelukkig heeft Louis me voor de zekerheid 100 euro mee gegeven. Ik geef het geld aan haar en ik krijg mijn geld met de bon terug. "Zijn Lou en de lads ook naar de stad ?" Vraag ik aan Eleanor. Ze knikt. "Ja ze wilde een pak voor Louis kopen." Ze glimlacht. Eleanor heeft intussen ook al een nieuwe vriend en is verloofd. Hij heet Leon. Hij is een aardige jongen en past goed bij Eleanor. "Kijk daar zijn de lads !!" Zegt Eleanor en wijst in een richting. Ik volg haar vinger en zie Louis friemelen met een tas waar hij aan vast zit. Ik schiet in de lach en loop achter Eleanor aan naar de jongens. "Heeii," Zegt Eleanor terwijl ik nog steeds niet bijkom van het lachen. Louis kijkt op en glimlacht even. "Moet ik je even helpen Lou ?" Vraag ik nog steeds lachend. Hij knikt. Ik loop naar zijn richting en help hem. "Thanks honey." Zegt hij en geeft me een zoen.
"Heb je al een leuk pak gekocht ?" Vraag ik nieuwsgierig. Hij knikt. Ik probeer zijn tas uit zijn handen te graaien. Maar ik faal. Hij gaat met zijn hand weg. "ik laat het thuis zien." Hij kijkt me grijnzend aan. "Maar ik wil het nu zie-hien." Zeur ik. "Sorry babe." Hij geeft me een kus op mijn wang. Ik probeer boosv te kijken maar er verschijnt toch een glimlach op mijn gezicht. "Heb je ook al schoenen gepast ?" Vraagt hij. "Uh .. Nee .." Ik denk even na. "Moest dat dan ?" Vraag ik. "Ja haha .. Was ik vergeten erbij te zeggen sorry." Ik glimlach. "Maakt niks." Zeg ik en kijk om me heen. "Waar is Eleanor ?" Vraag ik. "HIER !!" Schreeuwt ze. Ik schrik en spring op. Eleanor, Louis en de andere jongens schieten in e lach. "Dat is niet grappig !!" Zeg ik nep-boos. "Jawel babe. Het zag er komisch uit." Zegt hij. Ik zucht en lach ook zachtjes mee.
Thuis
"Laat nou die pak zien !!" Zeur ik. "Ben jij niet uitgeput ofzo ?" Vraag Harry. "Nee .." Louis grinnikt en trekt me mee. "Hier. Mag ik jou tas dan ook ?" Vraagt hij. "Oke." We geven de tassen aan elkaar. Ik pak het pak uit de zak en mijn mond valt open. "Wow.." Het is een witte pak met een gouden stropdas. "Hij is echt super mooi uit !!" Zeg ik enthousiast. "Dankje, die van jou ook !" Zegt hij. "Wil je hem eens aan doen ?" Ik kijk hem vragend aan. "Okee .. Maar dan moet jij hem ook aan doen !" Ik knik en loop naar boven met Louis achter me aan. Ik loop naar onze kamer en doe mijn kleren uit. Ik pak de hurk en doe hem aan. "Klaar ?" Vraag ik. "Ja." Ik draai me om en kijk naar Louis. "OMG Louis. Je ziet er prachtig uit." Zeg ik enthousiast. "Jij ook Lynn." Hij leunt een beetje voorover en zoent me.
POV Louis
Ik breek de zoen af en kijk haar bewonderend aan. "Je ziet er echt mooi uit." Ze giechelt en bloost lichtjes. "Bedankt." "Zullen we het aan de anderen laten zien ?" Vraagt ze. "Sure." Ik pak haar hand en we lopen samen naar onder. Iedereen is druk ik gesprek dus we besluiten om gewoon door te lopen naar de tafel. "OMG JULLIE ZIEN ER ECHT SUPER MOOI UIT !!!!!!" Schreeuwt Eleanor opeens. De anderen kijken verbaasd onze kant op. "Inderdaad." Zegt Harry.
Voor de bruiloft
Lou doet mijn haar goed. Ik kijk bewonderend toe hoe ze het doet. "Bedankt !" Zeg ik als ze klaar is. "Graag gedaan. Ben je klaar ?" Ik knik. Toch ben ik zenuwachtig. Ik bedoel wie is er nou niet zenuwachtig voor zijn eigen bruiloft ? "Hey honey." Louis loopt naar onze kant. "Heeii," Hij drukt een kus op mijn wang. "Je ziet er schitterend uit." Fluistert hij in mijn oor. Ik voel dat mijn wangen warmer worden. "Dankje. Jij ziet er ook niet verkeerd uit." Knipoog ik. Hij grinnikt. "Thanks honey." Zegt hij. "Zijn jullie klaar ?" Vraagt iemand achter het gordijn. "Jaa kom maar binnen." De gordijnen schuiven open. "Hii Harry." Glimlach ik en heeg hem een knuffel. "Hey Lynn, zijn jullie klaar ? De ceremoniemeester wordt ongeduldig. Ik grinnik kort. "Maar de ceremoniemeester ben jij." Zeg ik lachend. "Iedereen vraagt waar jullie zijn. Sorry slechte smoes." Lacht hij. "Haha maakt niks." ( Sorry ik weet niet hoe een echte bruiloft gaat dus ik verzin wat ? haha. Droogheid .. ) We lopen met zijn drieën naar de grote hal. Cloë en Madeleine rennen onze richting op. Ik glimlach en til ze op. "Je ziet er echt super mooi !!" Zegt Cloë. "Bedankt." Ik glimlach. Cloë en Madeleine zijn mijn 2 nichtjes. Ze zijn net 4 en super schattig.
"Wil jij Louis William Tomlinson altijd trouw blijven aan Lynn Viester ?" Vraagt Harry aan Louis. Ik glimlach bij de gedachte dat hij zijn best zit te doen om netjes te blijven. "Ja, ik wil." Zegt Louis met een grote glimlach op zijn gezicht. "Wil jij Lynn Viester altijd trouw blijven aan Louis William Tomlinson ?" Vraagt Harry. "Ja, ik wil." Antwoord ik blij. "Dan mogen de bruid en de bruidegom elkaar nu kussen." Louis komt dichterbij en zoent me. Langzaam trek ik weer terug en kijk in de ogen van Louis.
Mijn Louis.
Hiii :) Dit was alweer het einde van FOM :'( Ik ga misschien een vervolg maken :D Hij komt op 31 december op WP :) ( ALS ik een vervolg ga maken haha ) Dit boek heeft volgens mij ongeveer 9 maanden geduurd ? Zo lang OMG Even voor de duidelijkheid ik weet niet of het allemaal klopt van die bruiloft .. Ik wil jullie bedanken dat jullie dit boek hebben gelezen en zoveel lezers hebben kunnen bereiken :) Meer dan 6.4K OMG I'm so proud of you little carrots :') Ik hoop dat jullie het vervolg ook willen gaan lezen :) Ik denk dat hij wel komt hahaha.
Lots of love Kim xo
JE LEEST
Friends. Or more? » l.t
FanficLynn is Louis' beste vriendin sinds zijn geboorte. Ze vertellen alles tegen elkaar. Totdat Louis haar bijna heeft gekilt. Louis doet dingen achter haar rug om. Lynn merkt het. Zou de vriendschap vervagen ? DIT IS EEN ZEER SLECHTE BOEK, IK BEN HIER E...