Weird Dream

277 13 0
                                    

POV Lynn

*Dream*

Ik loop door een witte bos. Alle bomen lijken net bloemkool. Verderop die ik Niall. Hij draait zich om. "Niall !" Schreeuw ik en ren naar die richting. Hij glimlacht. Ik ren naar hem toe maar het lijkt net alsof hij verder weg gaat. "Niall !" Schreeuw ik weer. Hij zwaait even en draait zich om. Hij vervaagd. Ik kijk bang om me heen. Verderop die ik Louis staan. Ik ren naar hem toe. Ik pak hem bij zijn schouders. Hij draait zich om. "Louis waarom huil je ?" Vraag ik bang. Zijn gezicht zit vol met tranen en z'n ogen zijn opgezwollen en rood. Hij draait zich om en rent snikkend weg. "LOUIS BLIJF BIJ ME !!!!!" Schreeuw ik. Hij blijf doorrennen en even later vervaagd hij ook. "WAT GEBEURT ER MET ME ?!" Schreeuw ik bang en zak neer op m'n knieën.

POV Niall

De doktoren zijn weer weg. Het bleek een vals alarm te zijn. Opeens zie ik Lynn schokken. Ik ren er snel heen en pak haar hand vast. "Lynn blijf rustig alsjeblieft." Fluister ik. Louis komt aan de andere kant zitten. Ik hoor Lynn angstig kreunen. Bang kijk ik Louis aan. "Louis." Zeg ik. Hij kijkt op. Nu pas zie ik dat hij tranen in zijn ogen heeft. "Ja ?" Vraagt hij. "Wat gebeurt er ?" Ik kijk angstig naar de monitoren die staan te piepen. "Ik eb geen idee Niall, ik heb geen idee .." Zegt hij zuchtend. Er komen weer een paar dokters aan rennen. "Kunnen jullie misschien even buiten zitten ? We moeten Lynn even gaan controleren." Zegt een van de doktoren. We knikken en we lopen naar buiten.

Thirt Person

De apparaten piepen. Lynn gaat steeds meer schokken. En de jongens staan op de deur te bonken. De doktoren drukken op alle knopjes in hoop dat Lynn weer wakker wordt. Voorzichtig knippert Lynn met haar ogen. De doktoren zuchten opgelucht en halen Louis er weer bij. "Gaat het wel goed met haar ?" Vraagt Louis bezorgd. De doktoren willen niet antwoorden. "Alstublieft zeg iets !" Zegt Louis bang op een slecht antwoord. "Het spijt me meneer maar de kans is klein dat ze het tot morgen overleefd." Zegt de dokter triest. "M-maar wordt ze wel nog w-wakker ?" Vraagt Niall bang. "Waarschijnlijk wel maar niet erg lang." Zegt de dokter. "We laten jullie even alleen." Zegt een andere dokter.

POV Louis

Ik zucht verdrietig. Het komt niet meer goed met Lynn. "Wat nu ?" Vraagt Niall. "Ik heb geen idee Niall. Ik heb geen idee." Zeg ik triest. Ik heb de neiging om te gaan huilen, schreeuwen dat Lynn moet blijven leven, zeggen tegen Niall dat Lynn echt weer gezond is later, maar ik, hij en zelfs de fans weten dat dit niet goed gaat komen. Ik voel een traan over mijn wang rollen. Ik veeg hem voorzichtig weg maar er volgen er meer.

SORRY DAT HET ZO LANG DUURDE :O Ik had geen tijd en had ook nog andere dingen en blablabla .. Het spijt me het spijt me het spijt me :((((((( Ik schrijf volgende week verder !! I PROMISE !!!!!! En zo niet .. UHM .. Idk bedenk een straf voor me S: Nogmaals; SORRY DAT HET ZO LANG DUURDE !!!!!!!! Greatzxxxx

Friends. Or more? » l.tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu