Problems

477 19 1
                                    

POV Liam

"Lou alsjeblieft wordt kalm." Zeg ik bijna smekend. "Liam IK KAN GEWOON NIET MEER RUSTIG DOEN !!!! MIJN BESTE VRIENDIN GAAT GODVERDOMME WEG !!!!!" Schreeuwt hij. "Door mij." Fluistert hij er nog zachtjes achter. "Louis, het is niet jou schuld." Zeg ik. "Waarom gaat ze dan Liam ? WAAROM !!!???" Schreeuwt hij. "Ze wilde een nieuwe start maken." Zeg ik. "Maar als ik nou niet zo deed was dit nooit gebeurt." Zegt Louis en barst dan in tranen uit. Ik wrijf over zijn rug en hoop dat hij snel stopt met huilen.

POV Lynn

Ik zit achter mijn laptop. Opzoek naar een nieuwe appartement. Het liefst niet ergens in Engeland. Ik zie na een tijdje een artikel wat mij wel wat lijkt:

Wilt u een appartement ? Kom dan hier in Nederland !!!!!! Een mooi appartement. Voor een goedkope prijs !!!!!!!

Ik kijk naar de prijs. Uhum okay ? Er staat niet bij hoeveel pond het is ? Oh ja in Nederland kopen ze met .....? Idk. Ik zoek op Google in Nederlandse geld. -ff btw is allemaal Engels :P Maar ben slecht in Engels dus .....- Oh hier de euro. Oke. Gelukkig komt mijn tante uit Nederland. Er staat ook een telefoonnummer bij. Ik pak mijn telefoon en bel de nummer.  

"Hallo met Zo Wonen kan ik u helpen ?" Zegt een mevrouw aan de telefoon. "Hallo ik ben op zoek naar een appartement." Zeg ik. "Wat zoek u precies ?" Vraagt ze. "Er staat op internet een artikel over een appartement die mooi en goedkoop is." Zeg ik. "Oh oke ik snap al waar u het over heeft." Zegt ze. "Maar kan ik die appartement misschien kopen of huren ?" Vraag ik. "Ja wanneer wilt u erin ?" Vraagt ze. "Zo snel mogelijk." Zeg ik. "Oke komt u dan over 3 dagen naar het appartement. Het adres is: Wortellaan 10." Zegt ze. Haha grappig Wortellaan. "Oke bedankt." Zeg ik. En hang op. Ik ren snel naar boven en pak mijn kleren in.

3 Dagen later

POV Louis

Ik zit voor me te staren. Mijn telefoon gaat. Ik neem op.

"Heyy Lou." Zegt Eleanor.

"Hoi." Zeg kortaf.

"Lou is er iets." Vraagt Eleanor.

"Nee." Zeg ik.

"Lou .....?" Vraagt ze.

"Ik ben gewoon niet echt in de stemming oke ?" Zeg ik. Het kwam er botter uit dan ik wilde.

"Oke." Zegt ze.

"Sorry ik moet gaan." Zeg ik.

"Doeii schatje." Zegt ze.

"Doei." Zeg ik en hang op. Ik plof neer op bed en pak mijn telefoon. Ik zoek Lynn tussen mijn contacten.

"Hallo met Lynn." Zegt ze.

"Hoi Lynn." Zeg ik.

"Louis." Zegt ze.

"Ja." Zeg ik.

"Ik .... Ik ben in ..... Nederland zoek me alsjeblieft niet op." Zegt ze bijna smekend.

"Lynn kom terug alsjeblieft ik red het niet." Zeg ik smekend.

"Louis sorry ik kan het niet meer. Ik zit niemand meer in de weg. Ik moet gaan. Doeiii." Zegt ze en hangt op. Ik probeer nog iets te zeggen maar het lukt niet. Ik leg mijn telefoon weg en barst voor de zoveelste keer in tranen uit.

POV Lynn

Ik zit in Amsterdam. De stad te verkennen. "Hoi ben jij  Lynn ?" Vraagt een meisje. "Ja hoe ken je mij ?" Vraag ik verbaast. "Je was vroeger toch Louis' beste vriendin ?" Vraagt ze. Ik knik. "Mag ik met je op de foto en een handtekening ?" Vraagt ze. 'Tuurlijk." Zeg ik en maak een foto en geef een handtekening. "Hoe heet je ?" Vraag ik "Ik ben Anouk." Zegt ze. "Mooie naam." Zeg ik. Ze bedankt me en ik loop weer door. Verderop zie ik een One Direction shop. Ik denk weer aan Louis. Eigenlijk wilde ik hem vergeten. Ik loop snel door voordat ik nog meer aan Louis denk. Over hoeveel ik hem mis en- HO stop ik moet niet aan hem denken. Ik loop vermoeiend weer verder.

Een week later.

POV Niall

Ik maak me wel zorgen over Louis. Hij zit nu al een week in zijn kamer. En komt maar niet naar onder. Zelfs niet wanneer we gaan eten. Ik loop naar boven en klop op Louis' kamer. Geen antwoord. Zoals normaal. "Louis kom er nou uit." Zeg ik. "Nee." Mompelt hij. Ik zucht en ga naar mijn eigen kamer. Ik pak mijn telefoon en zoek Lynn's nummer op.

"Hallo met Lynn." Zegt ze.

"Hey Lynn." Zeg ik.

"Wat is er Niall ?" Vraagt ze.

"Louis komt al een heel week niet uit zijn kamer. Kom alsjeblieft terug. We kunnen zo niet verder gaan met One Direction." Zeg ik.

"Sorry Niall." Zegt ze.

"Alsjeblieft kom terug hij komt zelfs niet naar buiten voor eten of drinken." Zeg ik.

"Sorry ik moet gaan." Zegt ze en hangt op. "Shit." Vloek ik in mezelf. "Niall ?" Zegt Harry die waarschijnlijk binnen is gekomen toen ik het niet merkten. "Ja." Zeg ik. "Wat is er ?" Vraagt hij. "Ik heb net Lynn gebeld." Zeg ik. "En ?" Vraagt hij. "Wat en ?" Vraag ik. "Wat zei ze ?" Vraagt hij. Ik vertel het hele verhaal.

~

Heeeyaaaa nog een nieuwe hoofdstuk :P Okay BYEEEEE
 

Friends. Or more? » l.tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu