Stay

483 22 0
                                    

POV Louis

Wacht zei ze nou echt dat ze van me hield. "Lynn ...." Ik kom niet uit mijn woorden. "Ik wist gewoon niet of ik wat voeld maar .... Ik voelde dus wel wat." Zegt ze. Er valt een ongemakkelijke stilte. "Ik moet gaan." Zegt Lynn na een tijdje. Net als ze wilt gaan opstaan weet ik iets uit mijn mond te krijgen. "Wacht." Zeg ik. "Voor wat ?" Vraagt ze. "Voor dit." Ik geef haar een zoen. Ze zoent me terug maar duwt me weer van haar af. Als ik in haar ogen kijk zie ik dat ze zich schuldug voelt. "Lynn wat is er ?" Vraag ik bezorgt. Ze slikt even. "Kijk ik weet dat je me leuk vindt ...." Ze zucht even. "Maar ik voel gewoon dat je erg van Eleanor houdt." Zegt ze. Als ik erover nadenk. Inderdaad. Ik hou nog van Eleanor. Maar ik hou ook van Lynn. Hm .... Dubbelgevoel. "Ja maar-" "Louis geen gemaar ik voel me niet echt goed als ik je zoen. Nouja jij mij zoent. Het punt is: Ik weet dat je Eleanor leuk vindt. Dus ik moet er niet tussen komen." Zegt Lynn en loopt weg. Ik wil wat zeggen maar ik klap helemaal dicht.

1 Uur later.

Nadat Lynn weg is heb ik Eleanor gebelt. En vroeg of ze wilde komen. Ik hoor de deurbel gaan. Ik loop snel naar de deur en open hem. "Hey." Zegt Eleanor zacht. "Hey. Kom binnen." Zeg ik. "Hoezo wil je dat ik kwam ?" Vraagt ze. "Ik moet je iets zeggen." Zeg ik. "Wat dan ?" Vraagt ze. "Sorry." Mompel ik. "Voor wat ?" Vraagt ze. "Sorry dat ik het heb uitgemaakt. Lynn zat inderdaad in de weg." Ik schrik van de laatste zin die ik zeg. "Dus je wilt me terug ?" Vraagt ze verbaasd. "Ja." Mompel ik. "Lou ik heb je zo gemist." Zegt ze en geeft me een knuffel. "Ik jou ook El." Zeg ik. "Wil je weer mijn vriendje zijn ?" Vraagt ze (Iknow meestal man vraagt vrouw. Hier niet :P). Ik knik. Ze komt dichterbij en geeft me een zoen. Ik schrik even maar zoen toch mee.

POV Lynn

Ik loop naar huis. Onderweg kom ik Liam tegen. "Hey." Zegt hij. "Hey." Zeg ik zacht. "Gaat het ?" Vraagt Lian bezorgt. Ik knik en glimlach zwakjes. "Weet je het zeker ?" Vraagt hij bezorgt. "Uhm .... Ja." Zeg ik. "Wil je misschien meekomen naar mijn huis ?" Vraagt hij. Ik knik en loop met hem mee. "Hoe gaat het tussen jou en Louis ?" Vraagt Liam na een ongemakkelijke stilte. Ik voel tranen achter mijn ogen branden. "Uhm .... Goed." Zeg ik maar. "En nu de waarheid." Zegt Liam en kijkt me aan. "Ik .... Uhm .... Ik en Louis hebben gezoend." Zeg ik als we voor de deur staan. Liam doet de sleutel in het slot en doet de deur open. Er valt een ongemakkelijke stilte. "Dus je vind hem leuk ?" Vraagt Liam na een tijdje. "Ja." Fluister ik. "Maar hij houdt van Eleanor dat voel ik gewoon." Zeg ik. "Oh ...." Zegt Liam. "Het beste voor ons allebei is dat ik weg ga." Zeg ik. "Wat .....? Dat moet je niet doen Louis gaat kapot !" Zegt hij geschokt. "Hij heeft jullie ik kan beter ergens anders naartoe gaan." Zeg ik. "Alsjeblieft ga niet weg." Zegt Liam. "Waarom ? Ik zit alleen in de weg." Zeg ik. "Hoezo ?" Vraagt hij. "Louis en Eleanor vinden elkaar leuk maar ik zit in de weg en daarom moet IK weg." Zeg ik. Liam blijft stil. "Ik ga." Zeg ik en loop naar buiten.

POV Liam

Ik ijsbeer door de kamer. Waarom wilt ze nou weggaan. Ik pak mijn telefoon en bel Louis.

"Met Louis."

"Louis we hebben een probleem."

"Hoezo ? Wat is er ?"

"Lynn wilt weg."

"Wat .....?

"Ze wil weg. Verhuizen je weet wel."

"......."

"Louis ben je er nog ?"

"......."

"LOUIS !"

"Uh .... Ik ...."

"Lou kom naar me toe en dan praten we verder."

"Uh .... Oke ik kom .... Eraan."

En hij hangt op.

Ik hoor de deurbel gaan. Ik loop naar de deur en doe hem open. Louis staat bij de deur. "Kom binnen." Zeg ik. "Wat is er met Lynn ?" Vraagt hij serieus. "Ze zij dat ze weg wilde." Zeg ik. "Maar dat kan niet ze moet blijven." Zegt Louis en barst in tranen uit. "Lou rustig maar." Zeg ik met een poging om Louis te troosten. "Hoe kan ik nou rustig doen ! IK ZIE HAAR WAARSCHIJNLIJK NOOIT MEER !!!!!!" Schreeuwt hij snikkend.

~

URG MIJN IPAD DOET STOMM !!!!! Maar ja nieuw chappie ^^

Friends. Or more? » l.tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu