Ik heb nu al 2x van kaft verwisselt. Maar welke is nou leuker ? Die van nu of die andere ? Tell me please x
2 weken later
POV Lynn
"Louis." Piep ik bang. "Wat is er ?" Vraagt Louis bezorgt. "Ik heb nog maar een week te leven." Zeg ik bang. Louis zegt niks. Ik zie in zijn blik dat hij wilt zeggen dat alles goed komt. Maar hij, ik en de lads weten dat het gewoon niet goed gaat komen. Ik slik en voel een paar tranen over mijn wangen lopen. "Lynn. Please don't cry." Hij pakt mijn handen vast en knijpt er zacht in. "Waar is Eleanor eigenlijk ? Ik heb haar al meer dan 3 weken niet gezien." Zeg ik. Louis slikt even. "Ze wilde dat ik bij jou bleef en geen contact meer opzocht." Ik haal even diep adem. "Weet ze dat ik ..... Je weet wel ... Dood ga ?" Vraag ik aarzelend. Hij schud zijn hoofd. "Bel haar." Zeg ik. "Nee ze zei duidelijk 'zoek geen contact meer met me'." Ik kijk hem bezorgt aan. "Louis bel haar alsjeblieft." Zeg ik. Hij zucht diep en pakt zijn telefoon. Hij toetst haar nummer in en geeft de telefoon aan mij. "Waarom moet ik het zeggen ?" Fluister ik. Louis kijkt me aan met een 'doe het alsjeblieft' blik aan. Ik zucht en doe hem bij mijn oor.
"Hallo met Eleanor." Hoor ik een schorre stem. "Eh .. Hi Eleanor. Met Lynn." Zeg ik. "Lynn ?" Ik hoor verbazing in haar stem. "Ja ik moet je iets belangrijks zeggen." Zeg ik moeilijk. "Oke vertel." Zegt ze rustig. "Wil je misschien weer met Louis ? Want ik eh .. Heb niet meer behoorlijk lang te leven." Ik kijk Louis aan, hij knikt. "Huh ? Wat bedoel je Lynn ?" Vraagt ze. "Ik .. Ik ga dood." Zeg ik verdrietig. "Oh .. Lynn waar ben je ? Ik kom naar je toe." Zegt ze bezorgt. "Ik zit in het ziekenhuis." Antwoord ik. "Ik ben er over 15 minuten." Zegt ze haastig. "Oke, tot zo." "Tot zo." Ze hangt op. Ik kijk naar Louis. "Wat zei ze ?" Vraagt hij. "Ze komt hierheen." Zeg ik.
Sorry little chapter. Maar einde is bijna in zicht. En ik denk dat het een niet al te leuk einde word :s En btw. IK BEN VOOR DE 2DE KEER NAAR THIS IS US GEWEEST :D WHOOP WHOOP ! En wil je misschien m'n nieuwe boek lezen ? Hij heet Is This a Good Choice ? Dankje alvast :) Greatzx
JE LEEST
Friends. Or more? » l.t
FanfictionLynn is Louis' beste vriendin sinds zijn geboorte. Ze vertellen alles tegen elkaar. Totdat Louis haar bijna heeft gekilt. Louis doet dingen achter haar rug om. Lynn merkt het. Zou de vriendschap vervagen ? DIT IS EEN ZEER SLECHTE BOEK, IK BEN HIER E...