Is She Dead ?

333 21 18
                                    

Hiii ! Thank you all !!!! Ik heb gewoon. fucking 60 followers :0 Dat is gewoon super veel !! En ik heb meer dan 3K lezers op dit boek ! Dit verdien ik niet :') I'm so proud of you little carrots ❤ Hierna of dit hoofdstuk word een XL of een XXL hoofdstuk :) Okii geniet van een van de laatste hoofdstukken waar Lynn nog leeft :'(










8 dagen later

POV Lynn

Ik voel me zwak. Alsof ik elk moment flauw kan vallen. Alsof ik in diep water zit en niet meer boven kom. Nu weet ik hoe moeilijk het is om bijna te sterven. Er zitten buisjes in mijn neus. Ik kan niet meer normaal eten. Ik kan niks. Behalve praatten. Ademhalen gaat zelfs moeilijk. Ik hoor iemand op de deur kloppen. "Binnen." Fluister ik. Het kost teveel energie om normaal te praten. Ik zie dat Louis binnen komt. Ik glimlach zwakjes. "Hi Lou." Hij weet dat ik niet zo hard kan praten. "Hi Lynn. Hoe voel je je ?" Vraagt hij. "Slecht." Geef ik eerlijk toe. "Weetje je bent echt sterk." Ik kijk Louis aan. "Wat bedoel je ?" Zeg ik zachtjes. Harder dan net.

"Je hebt het overleefd. Ze zeiden dat je al op 13 september zou sterven. Maar in plaats daarvan blijf je leven. Je vecht echt voor je leven. Je laat je niet zomaar een verliezer noemen." Zegt hij. Ik glimlach. "Dat is erg lief van je." Fluister ik. Dan schiet me ineens iets binnen. "Lou Niall was gister jarig." Zijn gezicht verstrakt. "Ja inderdaad." Zegt hij kalm. "Wil je vragen of hij hierheen kan komen ?" Het verbaasd me dat ik zoveel kan zeggen. Hij knikt langzaam en wilt de kamer uitlopen. Maar opeens draait de hele kamer."Lou. Help me de kamer draait." Fluister ik bang. Hij loopt snel weer naar mij en pakt mijn hand. "Lynn sluit eventjes je ogen." Zegt hij kalmerend. Ik volg zijn advies op. Maar doe snel weer mijn ogen open. Ik voel me duizelig en begin lichtelijk in paniek te raken. "Ik voel me echt niet goed Louis." Fluister ik half huilend. "Lynn probeer te kalmeren. Alles komt goed. Dat beloof ik." Zegt hij en geeft me een kusje op mijn voorhoofd. Ik haal zo diep mogelijk adem. En blaas het weer rustig uit. Maar het werkt niet. Mijn ademhaling word onregelmatig. "Lynn alsjeblieft. Blijf sterk." Zegt hij met tranen in zijn ogen. Ik slik even en sluit mijn ogen. "Lynn ?" Vraagt hij voorzichtig. Ik doe m'n ogen weer langzaam open. "Ik haal een dokter." Zegt hij en rent weg.

POV Louis

Ik ren snel over de gangen op zoek naar een dokter. Al snel zie ik er een. "Meneer kunt u mee naar Lynn Viester ze is momenteel heel zwak." Zeg ik haastig. Hij knikt en loopt mee naar de kamer van Lynn. "Meneer kunt u even buiten zitten ?" Vraagt hij. "Maar-" Ik wil nog iets zegen maar hij is al naar binnen. Ik zucht en ga op de stoel zitten naast de deur. Ik pak snel mijn telefoon en sms de lads.

Kom alsjeblieft naar het ziekenhuis.

Ik doe snel mijn telefoon in mijn zak als ik hoor dat de deur open gaat. "Ik heb slecht nieuws voor u." Zegt hij. "W-wat is er ?" Stotter ik. "Lynn Viester ligt in een coma. En de kans dat ze het overleeft is één op de honderd." Zegt hij. Ik voel een paar tranen over mijn wangen lopen. "Mag ik misschien naar haar toe ?" Stamel ik. "Tuurlijk, maar u moet niet schrikken als u opeens ziet dat ze wat bleker is geworden." Zegt hij en loopt weg. Ik adem diep in en uit en open voorzichtig de deur. Ik stapte naar binnen en stond meteen genageld aan de grond. Daar ligt ze. Het lijkt net zoals ze dood is. Ze is heel erg bleek, het lijkt net alsof ze wit is en al het leven uit haar is gezogen. Ik hoor een paar voetstappen achter me. "Louis." Zegt iemand. Ik reageer niet en val neer op de grond. "Louis." Zegt diegene weer. Ik doe mijn hoofd in mijn handen pen ga wenen. Uiteindelijk kijk ik toch op. "Louis gaat het ?" Vraagt Harry. De andere jongens staan achter hem. Ik zeg niks en blijf maar door snikken. Niall loopt naar Lynn toe en pakt haar hand.

POV Niall

Ik negeer Louis en loop naar Lynn toe. Ik pak voorzichtig haar hand. Ik schrik van haar hand. Hij is zachter dan normaal. Is dit wel een goed teken ? Ik voel een paar tranen over mijn wangen lopen. "I'm so proud of you." Fluister ik zacht zodat de andere jongens mij niet horen. Waarom ben ik trots ? Ik ben trots omdat ze zo lang heeft door gevochten. Dat ze altijd zichzelf bleef. Dat ze haar vrienden niet zomaar laat stikken. Opeens hoor ik een harde piep. Ik kijk bang om me heen. Er komen doktoren aangerend. Ze duwen me aan de kant en doen allerlei dingen bij Lynn. Ik kijk bang naar haar. Bang dat ze het niet redt.












That's it. Moet Lynn nog blijven leven ? Mag ik jullie misschien om een gunst vragen ? Willen jullie auditie doen bij 'Is This a Good Change ?' Alvast bedankt !

Greatzx

Friends. Or more? » l.tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu