POV Lynn
Ik moet sterk blijven. Ik voel dat ze allemaal dingen bij mij zitten te doen. Maar ik voel geen pijn of zoiets. Ik ben alleen moe. Heel moe. Ik voel steeds iets minder. Op een gegeven moment voel ik helemaal niks meer. Ik denk dat ze een verdovingsmiddel hebben ingespoten. Langzaam val ik in een diepe slaap.
Dream
"JIJ BENT ECHT SLAP !!!! NIALL EN LOUIS ZITTEN AL DAGEN HIER OMDAT JIJ IN COMA ZIT. WORDT EENS WAKKER LUI KIND !!" Schreeuwt iemand. "W-wie is daar ?" Ik kijk om me heen. Overal is het wit. Ik kijk naar mijn kleren. Ook wit. Wat is dit ? B-ben ik dood ? Ik zie een witte boom. Langzaam loop ik erheen. Een blaadje vervaagd en ik zie Niall en Louis naast een bed zitten. Wacht .. Dat is het bed waar ik op lig. Ze hebben beide een hand vast, ze huilen, mompelen de heletijd wat en kijken me hoop vol aan. Dit is allemaal mijn schuld. "JA INDERDAAD AL-LE-MAAL JOU SCHULD !!!!!" Schreeuwt weer de zelfde stem. "Hallo ?" De grond zakt in. Ik word opgezogen in de grond. Angstig gil ik om hulp. Maar niemand is hier. En niemand kan me horen.
End Dream
Thirt Person
Huilend zit Louis naast Lynn. Ze kan elk moment dood gaan, volgens de doktoren. De andere jongens komen zometeen met Lynn's ouders. De apparaten beginnen hevig te piepen. De doktoren duwen Louis en Niall uit de kamer en pakken een stroom apparaat dingetje (sorry ik weet niet hoe dat ding heet -,-). Ze wrijven met de twee platen over elkaar en duwen het op Lynn. "Wacht .. Wat voelde ik net ?" Denkt Lynn. Ze probeer te bewegen. Maar ze faalt en valt weer in een diepe slaap. Louis en Niall slaan met alle kracht op de deur, ze schreeuwen en huilen. Maar niks werkt. Niall geeft het op en valt op de grond. Hij trekt zijn benen op en legt zijn hoofd op zijn benen. Louis geeft het niet op en blijft door bonken terwijl hij zit te wenen. De doktoren blijven met het stroom apparaat dingetje op haar te duwen. Ze zuchten van opluchting als de apparaten weer normaal functioneren.
POV Louis
Ik krijg pijn aan mijn handen. Maar ik blijf door bonken. Ik doe alles voor Lynn. De doktoren stoppen met het aan Lynn zitten en lopen rustig naar de deur. Ik kijk gespannen naar Niall en help hem op. Wat nou als ze het niet heeft gehaald ? niet aan denken Louis, het is vast niks. De deuren gaan open.
"Er is niks gebeurt met mevrouw Viester. Alle apparaten functioneren weer normaal. Er is nog beter nieuws. We hebben onderzocht of ze nog kans op overleving heeft. En het is positief. Ze heeft 30% dat ze kan overleven. Als ze hard door knokt is de kans erg groot dat ze het overleefd." Zegt hij.
Er groeit een glimlach op mijn gezicht.
Lynn overleefd het waarschijnlijk.
Nee wacht.
Lynn overleefd het. Dat weet ik zeker.
Hiiii guys ! Vinden jullie het nog leuk ? 1DDAY was super :) Ik heb hem alleen niet helemaal live gezien. But who cares ? En MM is echt schitterend ! Mijn favorieten zijn;
1; Through the dark
2; Little white lies
3; Happily
De anderen zijn ook super mooi !! Maar als ik een top 3 uit moest kiezen dan was het dat :)
Lots of love Kim xo
JE LEEST
Friends. Or more? » l.t
FanfictionLynn is Louis' beste vriendin sinds zijn geboorte. Ze vertellen alles tegen elkaar. Totdat Louis haar bijna heeft gekilt. Louis doet dingen achter haar rug om. Lynn merkt het. Zou de vriendschap vervagen ? DIT IS EEN ZEER SLECHTE BOEK, IK BEN HIER E...