POV Lynn
Ik zit mijn koffers in te pakken. Eigenlijk heb ik wel zin om bij ze te wonen :) Ik heb ze gemist en niet zo'n beetje ook ... En ik hou van Louis. Maar daar mag ik net aan denken. Hij heeft Eleanor. Een zucht ontsnapt mijn mond. Ik ga nadat ik de koffers heb ingepakt naar onder. Net als ik onder ben gaat mijn telefoon af.
"Met Lynn." Zeg ik.
"Lynn je klinkt echt vrolijk." Zegt Louis.
"Ik vrolijk ?" Vraag ik.
"Ja." Zegt hij.
"Uhm je bedoelt denk ik dat jij vrolijk bent." Zeg ik.
"Ook !" Zegt Louis enthousiast.
"Waarom bel je me je ziet me over 10 minuten." Zeg ik terwijl ik naar de klok kijk.
"WACHT 10 MINUTEN ?!" Schreeuw ik.
"Lynn you talk to yourself ..." Zegt Louis.
" Weett ikk maar ik zie je zo doeiii !!!!" Zeg ik snel en hang op. Ik pak snel mijn jas en tas, doe mijn schoenen aan en pak mijn autosleutels. Ik ren naar mijn auto en kijk op mijn horloge. Ik heb nog 8 minuten. En ik rijd ongeveer 10 minuten. Dan ben ik maar te laat :P Ik stap rustig in en start de auto. *BROEM* *BROEM* Oh nee de auto is stuk. (Ik had zin om te broemen :P) Ik pak mijn telefoon en bel Louis.
"Alloo met Louis." Zegt hij overdreven vrolijk.
"Lou mijn auto is kaduk." Zeg ik.
"Dus ?" Vraagt hij.
"Wil je me komen halen ?" Vraag ik.
"Het is maar 15 minuten lopen." Zegt hij.
"Dus. Ik ben lui pleaseeeeeee !" Smeek ik
"Oke dan. Maar ik wil er iets voor terug." Zegt hij met een zucht.
"Wat dan ?" Vraag ik.
"WORTELS !" Schreeuwt hij
"Oke. Kom nou snel." Zeg ik.
"Heb je zin om bij mij te wonen ?" Vraagt hij. Ik hoor iets vaags op de achtergrond.
"Uhm .... Misschien." Zeg ik en bloos. Gelukkig kan hij me niet zien.
"Haha doe de deur eens open." Zegt hij.
"Oke ?" Zeg ik niet-snappend en loop naar de deur. Ik open hem en zie Louis met zijn telefoon in zijn hand. Ik kijk naar mijn telefoon. "Waarom zitten we nog te bellen ?" Vraag ik. Louis haalt zijn schouders op. "DOEIIIII !" Schreeuwt hij in de telefoon en hangt op. Ik zucht. "Moest dat ?" Vraag ik. Hij knikt. Er ontstaat een ongemakkelijke stilte. Louis komt dichterbij. Ik wil terug trekken maar mijn lichaam staat het niet toe. Na een paar seconde staan we te zoenen.
Ik realiseer me na een paar minuten pas dat dit fout is. Wij mogen niet zoenen. Ik duw hem,i weg. Misschien was het iets te hard. Hij valt op de weg. Er komt een auto aan. Ik verstijf. Als de auto die auto dichterbij komt realiseer ik pas echt dat Louis bijna overreden wordt. Ik ren er snel naartoe en duw hem weg. Ik glij uit en op dat moment weet Louis zich ook te gaan bewegen. Hij probeert op te staan maar het is te laat. Ik hoor Louis nog iets roepen en dan word alles zwart.
POV Louis
"LYNN !!!!!" Schreeuw ik enden gebeurt het. De auto rijdt over haar heen. Daar ligt ze. Levenloos kapot te bloedden. De auto rijd gewoon door. "Idioot !" Roep ik nog na. Ik ren naar Lynn. "Lynn sorry het spijt me ! Ik ... Ik .... Ik ben een enorme sukkel !" Schreeuw ik. "Louis .... Bel ..... Bel please ...... Een ambulance .... Please." Fluistert ze. Ik pak met trillende handen mijn telefoon en bel 112.
JE LEEST
Friends. Or more? » l.t
FanficLynn is Louis' beste vriendin sinds zijn geboorte. Ze vertellen alles tegen elkaar. Totdat Louis haar bijna heeft gekilt. Louis doet dingen achter haar rug om. Lynn merkt het. Zou de vriendschap vervagen ? DIT IS EEN ZEER SLECHTE BOEK, IK BEN HIER E...