Het Ongeluk

711 26 6
                                    

POV Lynn

Ik wordt wakker door de bel. En kijk naar mijn wekker. Het is pas 6.30 ! Wat komt Louis doen om 6.30 's ochtends ?! Ik loop naar mijn raam en zie Louis vrolijk zwaaien. Ik zucht en trek mijn kleren aan. Vandaag dan maar geen douche. Als ik onder ben open ik de deur. "Heeeyy Lynn !!!!" Zegt Louis enthousiast. "Hey Lou waarom zo vroeg ?" Vraag ik. "Ik moest naar de interview weet je nog en ik had je meegevraagd." Zegt Louis. Oh shit helemaal vergeten. "Wacht ik kom over 10 minuten." Zeg ik. "Kom even binnen." Zeg ik. Hij knikt en loopt naar binnen. Ik ren naar boven en doe andere kleren aan. Poets mijn tanden en doe wat make-up op. En ren snel naar onder. "Kom je de jongens wachten buiten." Zegt hij. Ik knik en loop naar buiten. "Hey Lynn." Zegt Niall. "Hey." Zeg ik en stap de auto in.

Na het interview

"Lynn mag ik je dalijk even spreken ?" Zegt Louis voordat hij instapt. Ik knik en stap in. "Wat gaan jullie vandaag doen ?" Vraag ik. "We gaan met Eleanor, Perrie en Dannielle naar de bios wil je ook mee ?" Vraagt Liam. "Ja tuurlijk maar wie is Eleanor ?" Vraag ik. "Heeft Louis je nog niks gezegd ?!" Vraagt Harry ongelovig. "Nee wat moet hij dan zeggen ?" Vraag ik. Iedereen kijkt naar Louis. "Sorry ik wilde het wel zeggen toen ik je kwam halen maar ehm ...." Louis stopt even en zucht. "Ik heb een relatie met Eleanor." Zegt Louis. Ik zie aan zijn gezicht dat hij opgelucht is en bang is voor een stomme reactie. "GEFELICITEERD !!!!!!" Schreeuw ik. "Ehm .... Dankje ?" Zegt Louis. "Dus Niall en Harry zijn eenzaam alleen ?" Vraag ik met een babystem. "Ja en wie kies je ?" Vraagt Louis. "Even denken hoor." Speel ik mee. "Ik denk dat ik geen van beide pak." Zeg ik. "Zijn wij niet leuk dan ?" Vraagt Harry met een pruillipje. "Tuurlijk wel." Zeg ik en geef ze allebei een kus op de wang.

Als we zijn aangekomen bij het huis stap ik uit. "Daar staan ze al !" Zegt Louis enthousiast en trekt me mee naar een meisje met bruine krullen. "El dit is Lynn mijn beste vriendin sinds we geboren zijn." Zegt Louis trots. "En Lynn dit is Eleanor." Zegt hij. "Hey." Zeg ik zachtjes. "Heeeyyy !!!! Leuk om een beste vriendin van Lou te ontmoeten !!!!!" Zegt Eleanor enthousiast. "Je kan gewoon jezelf zijn bij haar." Fluistert Louis in mijn oor. Ik knik. "Ook leuk om jou te ontmoeten." Zeg ik.

We zijn net aangekomen bij de bios. Louis en Eleanor lopen hand in hand naar binnen. Liam en Zayn doen dat ook met Dannielle en Perrie. Ik, Niall en Harry staan alleen. Ik loop naar Niall en Harry. "Zullen we samen zitten ? Die gasten gaan alleen maar klef doen ...." Zeg ik overdreven. "Alsof jij dat later niet gaat doen." Zegt Louis die langsloopt met Eleanor. Ik zucht en rol met mijn ogen. "Welke film gaan we eigenlijk kijken ?" Vraagt Liam. "SCARY MOVIEEEE !!!!!!' Schreeuwen ik en Louis. "Uhum .. Okee dan ....." Zegt Liam. "JEEEEJJ !!!!" Schreeuw ik. "Lynn doe alsjeblieft rustig anders word-" "JAAAA WE GAAN SCARY MOVIE KIJKEN !!!!!" Schreeuwt Louis. "Wordt Louis ook druk ...." Zegt Liam zuchtend. "Ik ben nooooooit rustig !" Zeg ik. "Louis Lynn jullie doen nu rustig ANDERS GEEN SCARY MOVIE VOOR JULLIE !" Zegt Harry streng. Louis en ik houden op met springen. "Oke sorry meneer." Zeg ik. Waardoor Louis in de lach schiet. "Sorry .." Zegt Louis lachend.

Na de film

"JAAAA EINDELIJK !!!!" Schreeuw ik als ik buiten sta. Iedereen kijkt me vragend aan. "Ik ehm .... Ja ik kan niet-" Louis onderbreekt me. "Ze kan NOOOIT stil zitten !" Zegt Louis overdreven. "Alsof jij dat kan." Zeg ik plagend en ren naar de auto.

POV Liam

Het valt me op dat Louis en Lynn heel vaak druk zijn en elkaar plagen. Maar als Louis met Eleanor is, is hij heel serieus. Heb ik nog nooit gezien. Ik schrik uit mijn gedachten door Lynn die naar de auto rent met Louis achter haar aan. "Wat doen ze ?" Vraag ik aan Niall die naast me staat. "Rennen." Zegt Niall droog. Ik zucht. "Goh Niall. Waarom rennen ze." Vraag ik. "Gewoon omdat Louis zei dat Lynn niet kan stilzitten." Zegt Niall. "Ehm .. Oke dan." Zeg ik. En loop verder naar de auto.

Friends. Or more? » l.tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu