KARAKTER

4.6K 115 5
                                    

Öncelikle tüm okuyanlara teşekkür ederek başlamak istiyorum. Merih karakteri beni oldukça zorlayan bir karakter. Herkesin aklında bir profil oluşmaya başlamıştır sanırım. Olabildiğince anlatmaya çalışıyorum. Hayalimdeki Merih'i asla ve asla bulamam. Fakat aklımda ona uyan biri var. Fotoğraflarını ekliyorum zaten ara ara. Merih karakterinin çok sert veya çok yumuşak değil, kıvamında olmasını istedim. Dış görünüşü de dahil bu duruma. Gözleri ile ilgi çeken, saçları uzun bir havada. Yüz hatları belirgin. Düz bir şekilde özeti bu. Christopher Mccrory bana uygun geliyor. Her şey hayal gücünüze kalmış, dedigim gibi.

Nefes karakterine gelirsek. Nefes güzel bir kız. Frida Gustavsson'ı gördüm ve bu kız Nefes dedim. Tamamen kafamdaki Nefes'i buldum diyebilirim. Kumral, açık renk saçları olan bir kız. Yanağında ki ben hesapta olmasa da Frida'nın beni Nefes karakterine de yakıştı. Gözleri yeşil ve mavi karışımı. Etli dudaklara sahip.

Umarım aklınızda bir profil oluşmaya başlamıştır. Kalemi elimden bırakmamak, okurken daha güzel hayal etmeniz dileğiyle...

Facebook Grubu. Buyurun gelin.

https://m.facebook.com/groups/1725455054355597?ref=m_notif&notif_t=group_activity&actorid=100001253782818

MERİH (Mor Ve Yeşilin Dansı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin