Puzzle 39 : Açılış

4.1K 151 23
                                    

Susuyorum ve öylece bekliyorum. Yanan umut ışıkları yavaş yavaş sönerken, duruyorum. Sessizliği dinliyorum. Karanlığı izliyorum. Geleceği yaşıyorum. Bulunduğum durumu unutuyorum. Sanırım yok oluyorum.

Thurisaz - Years of Silence

Zaman öylece akıp gidiyordu. Her şey biraz daha normale dönüyor ve parçalar yerine oturuyordu. Merih'in yaptığı güzel sürpriz beni biraz daha kendime getirmişti. Bana sürpriz yaptığı mekân artık bizimdi. Hazal, Ateş, Merih, Defne ve Samuel hazırlamıştı.

Her şey düşünülmüş, hiçbir eksik yoktu. Merih canlı müzikten, Defne hesap işlerinden, Ateş ve Hazal bar bölümünden ve Samuel güvenlikten sorumluydu. Ben de pansiyon işlerinden. İki katlı olan mekanın üst katı pansiyondu. Dekor işini bana bırakmışlardı.

İki hafta boyunca bununla uğraşmıştım. Ve gerçekten değmişti. Mekân klâsik bar havasında değilde daha elit bir yer olacaktı. Hoş müzikler, kaliteli şarap, viski, bira ; sıkı bir güvenlik ve yukarıda güzel bir pansiyon. İçeri alınanlar düzgün insanlar olacaktı.

Pansiyon kısmını her oda farklı renkte olacak şekilde tasarladım. Her odaya kitaplık ve içine her tarza yakın kitaplar koydum. Temizlik için biriyle anlaştım, eksiklere ce hijyene önem verecekti. Dedemden kalan parayla karşıladım bütün masrafları. Denize ve şehir manzarasına olmak üzere ikiye ayrılıyordu odalar.

Bir kısmı güzel ve hırçın denize, bir kısmı İstanbul'a bakıyordu. Bunlarla uğraşmak bana iyi gelmişti.

MERİH (Mor Ve Yeşilin Dansı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin