Capitolul 1- Amintirile trecutului si prezentarea amicilor mei

2.6K 76 14
                                    

In imagine e Alexis (Scuze ca am pus imaginile cu Alexis si Nathaniel abia dupa mult timp =) )

" Adorm incet, imbratisandu-mi ursuletul pufos. Seara e linistita, niciun zgomot neauzindu-se in linistita mea camera. Mami si tati probabil dorm. Abia astept sa ies maine in parc cu Jacob, bunul meu prieten. Deodata, aud un sunet ciudat. Intru in camera parintilor si vad cel mai macabru peisaj posibil. Mami si tati sunt intinsi intr-o balta de sange. In scurt timp vad si faptasul: Un om cu o masca alba, tinand in mana o sabie patata de sangele printilor mei. Suroaie de lacrimi imi inunda obrazul, iar criminalul se indreapta spre mine, si imi sopteste la ureche:

- Draga mea Alexis, cand vei creste si vei deveni destul de puternica, sa ma cauti. Insa pana atunci, ai grija sa nu ai aceeasi soarta ca parintii tai.

Eu cad in genunchi. E prea mult de suportat pentru un copil de 7 ani, mult prea mult. Urmatoarea zi, unchiul si matusa ma aduc in casa lor, care se pare ca de acum e si casa mea. "

Peste 10 ani....

Un deceniu a trecut de la moartea parintilor mei. Eu am crescut, si am reusit sa devin cea mai puternica dintre vampiri, fiind singura cu abilitati speciale. Cu timpul, am acumulat doar ura in suflet, si dintr-o fetita mereu vesela, care adora sa se joace, am devenit o razbunatoare, o fata rece si care a acumulat doar ura in suflet. Numele meu e Alexis, am 17 ani, am parul roscat si ochii de un albastru pur, mosteniti de la mama. In decursul celor 10 ani, matusa si unchiul meu m-au crescut de parca as fi fost propriul lor copil. Mi-au acordat iubire, acum ei, cel mai bun prieten al meu, Jacob si cele mai bune prietene ale mele, Sophie , Dani, Yonna si Katy sunt cele mai importante persoane din viata mea. Acum doar ei mi-au ramas. Nu stiu ce s-a intampla daca i-as pierde... Ei mereu imi sunt alaturi. Jacob e un baiat inalt, bine facut cu ochii caprui si parul saten.Sophia, cea pe care am cunoscut-o la varsta frageda de 4 ani, e cea care mereu ma imbarbateaza. E o bruneta cu ochii caprui. Dani, e cea care la inceput ma ura fiindca in clasa a II-a i-am "furat" marea dragoste. Ea e cea mai copilaroasa din grup si e indragostita nebuneste de Cata, vecinul meu.Ea are ochii caprui si parul negru. Yonna e cea mai mare, mai matura si baietoasa din grup. E satena cu ochii verzi ca cel mai stralucitor smarald. Ultima, dar nu cea din urma e Katy, pistruiata noastra draga. Ea e indragostita de Robby, baiatul iubit si de Sophie. Acestia sunt prietenii mei, cei mai buni pe care ii poate avea o persoana. Mi-au fost alaturi ani intregi, m-au sprijinit si ii pretuiesc pentru asta.




Dragostea invinge intotdeauna!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum