Capitolul 8: Planul lui Nathaniel ( partea I)

396 36 2
                                    

Dorm linistita, pana ce sunt trezita de alarma telefonului.. E ora 10:30. Toata noaptea m-am gandit la excursia de ieri, la Nathaniel, la tot. Chiar si la ce are Jacob de ascuns.. Ma tot intreb care e secretul sau.In fine. Ma imbrac in haine de casa: pantaloni de trening albi, un tricou gri pe umar si papucii mei pufosi si cobor la micul dejun. Mananc cereale, iar apoi decid sa ma relaxez, stand tolanita pe canapea, uitandu-ma la TV. Chiar cand sunt mai captivata de emisunea pe care o vizionez, primesc un mesaj de la Dani:

" Nu o sa iti vina sa crezi ce s-a intamplat. In aceasta dimineata Robby a decis sa ii spuna Sophiei ce simte. Acum sunt impreuna. "

Whaat? Acum sunt impreuna?! Si ea spunea ca nu ar sanse, bla bla.. Stiam eu! Insa ma intreb ce va face Katy cand va afla asta. Hm.. Dar de ce sa nu afle? Ii trimit un mesaj, sigur nu a aflat. Chiar cand vreau sa scriu mesajul, primesc un mesaj de la ea:

"Alexis, sunt impreuna.. O detest. Credeam ca imi e prietena. "

Pf.. Parca ea incepea sa il uite. Se vede ca e o mincinoasa. Nu ma asteptam la asa ceva de la ea. Da, a mai mintit si inainte, trebuia sa prevad ca asta se va mai repeta. Doar minciuna e o "boala" grea de care ea nu poate scapa, din pacate. In orice caz, eu sunt fericita pentru Sophie. Ea chiar il merita pe Robby. Sunt sigura ca e cea mai fericita, abia astept sa ii felicit. Chiar se potrivesc. Macar una dintre noi are noroc in dragoste. Eu sunt fericita ca nu am, e mult mai bine asa. Dar sa nu ma mai gandesc la dragoste, sa ma gandesc ca prietena mea e fericita. Cu acest gand in minte, zambesc. Stau si zambesc singura ca o nebuna prin casa, ma plimb pur si simplu, ocolind masa din living, pana ce decid sa fac o plimbare prin padure. Ma schimb in niste jeansi gri, un maieu decoltat alb pe care scrie: "No boyfrend, no problem", o camasa albastru-inchis pe care o las descheiata si tenesi albastri. Imi las parul desprins, ma machiez doar cu creion de ochi si rimel, fiindca nu am niciun cos sau altceva pe fata care ar trebui acoperit cu fond de ten. Ies pe usa, indreptandu-ma spre padure. Cand ajung, ma simt mult mai bine, deoarece aici e multa umbra, iar afara e foarte cald. Sunt foarte bucuroasa, in sfarsit se intampla ceva bun. Bucuria mea nu dureaza prea mult timp caci, deodata ma simt urmarita. Ma uit prin jur, si deodata cineva apare in spatele meu. Ma intorc si imi dau seama ca acea persoana e Nathaniel. Se uita cateva secunde la mine, apoi simt un miros ciudat si lesin.

Din perspectiva lui Nathaniel:

Planul meu abia a inceput. Am adormit-o folosind o substanta care are un miros puternic care face orice vampir sa lesine. Eu sunt bineinteles imun caci substanta asta functioneaza doar la vampiri. Acum urmeaza sa o ucid. O leg de un copac, si imi iau pistolul cu gloante de argint, singura arma care poate fi folosita pentru a o omori si astfel eu scapand odata pentru totdeauna de acest sentiment, iubirea si totodata de gelozia pe care o simt atunci cand ea e langa altul. Substanta isi pierde efectul si ea se trezeste, insa nu poate face nimic. Se uita neputincioasa in ochii mei. Ma uit la ea pret de cateva secunde, apoi apas pe tragaci..





Dragostea invinge intotdeauna!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum