Din acea superba zi, in care mi-am intalnit parintii, am continuat sa zambesc. Am tot ce-mi pot dori. Prietenii mei, iubitul meu, familia mea, toti imi sunt acum alaturi. Dupa atatea aventuri, in sfarsit mi-am fasit fericirea. Am alaturi de mine cele mai minunate persoane, le iubesc foarte mult. Nu mi-as fi imaginat niciodata ca voi fi atat de fericita. Alexis cea rece, care nu iubea, a murit demult. Nici macar nu-mi amintesc cum era viata mea cand nu simteam acest minunat sentiment. Tot gandindu-ma la trecut, nu realizez ca Nath incearca sa ma trezeasca la realitate.
- Alexis, iubito, esti bine? intreaba el ingrijorat.
- Ha? intreb eu confuza. El se uita in ochii mei, ma ia in brate si imi saruta fruntea.
- Iubito, Dani si Sophie vor sa mearga la mall. Te-au chemat si pe tine, te asteapta in living. Auzind asta, eu cobor rapid si le gasesc pe fete in living, cum a zis Nathaniel. Urcam in masina si in scurt timp ajungem.
Din perspectiva lui Nathaniel
Acum ca a plecat, pot continua cu pregatirile. In seara asta va avea parte de o surpriza. Cata, Robby si parintii ei ma asteapta in masina deja, pregatiti sa ma ajute. Urc si eu si intr-o ora ajungem la destinatie, padurea. Am totul sub control, Dani si Sophie vor avea grija s-o tina ocupata pana diseara, cand se va intampla totul. Am decis ca e momentul s-o cer in casatorie. Dupa cateva ore, totul e gata, arata minunat acest peisaj natural. Am pregatit un mic picnic si m-am aranjat pentru aceasta ocazie speciala, intr-un loc special, locul in care ne-am intalnit prima data. Deja s-a lasat seara, imediat se va intampla, in scurt timp scumpa mea iubita va fi logodnica mea, urmand sa-mi devina sotie. Sunt sigur ca va accepta, in ochii ei albastri se reflecta doar iubirea pe care mi-o poarta. Stelele si luna stralucesc parca mai puternic ca in orice alta seara, oferindu-ne lumina lor naturala. E un peisaj mirific, mai ales cand ea isi face aparitia. O observ din departare, imbracata intr-o superba rochie rosie, cu trena. Cand ajunge in fata mea, o urma de confuzie i se citeste in privire.
Din perspectiva lui Alexis
Il privesc nedumerita, nu inteleg ce se intampla. In scurt timp il vad in genunchi in fata mea, cu o minunata cutie in mana.
- Scumpa mea iubita, Alexis, haide sa incepem cu inceputul. Prima oara cand te-am privit, cand ochii mei au intalnit superbii tai ochi prima data, simteam ca inima mea o ia razna. Am incercat sa uit, uram ca te iubeam, nu suportam ideea ca sunt indragostit, dar acum.. acum nu-mi pot imagina o zi fara tine. O zi fara tine e una pierduta. Esti aerul meu, fara tine as muri. Mai stii? Acea zi, in care ne-am intalnit, exact in acest loc. In acea zi eram 2 necunoscuti.. Uite cat de mult ne-am schimbat, m-ai facut sa devin un alt om, unul mai bun. Iti multumesc pentru tot ce faci, pentru ca imi esti alaturi zilnic, pentru ca ma asculti, pentru ca ai reusit sa vezi dincolo de aparente, dincolo de acel infricosator demon. Intamplarea a facut ca noi doi sa ne intalnim si tu, minunata mea iubita, sa devii slabiciunea mea. acum, probabil esti confuza si te intrebi de ce esti din nou aici, in acest loc. Ei bine, ti-am furat inima, a venit momentul sa-mi iei.. numele de familie. Iubita mea, raza mea de luna, fericirea mea, motivul pentru care respir.. Vrei sa devii sotia mea, sa ne petrecem eternitatea impreuna?
N-nu pot sa cred ca Nath chiar a zis asta, chiar m-a cerut in casatorie. Raman socata pret de cateva secunde, apoi raspund tare si clar, luandu-l in brate:
- Da, evident ca da! Dupa ce-mi afla raspunsul, ma roteste fericit si-mi spune:
- Sunt cel mai fericit om, Alexis! Cel mai fericit! Te iubesc enorm, iubita mea!
- Si eu pe tine, enorm! Dupa acest moment, ma ia de mana si ma conduce in mijlocul padurii, unde se afla un lac. Tot drumul pe care mergem e presarat cu flori, arata splendid. Odata ajunsi acolo, observ ca a pregatit un picnic. Se opreste brusc, ma apuca de talie, apropiindu-si buzele de ale mele, astfel rezultand un sarut inocent care se transforma, treptat intr-unul pasional. Simt cum mii de fluturasi imi inunda stomacul, apoi rup sarutul, dandu-mi seama de ceva:
- Dar inelul, cui i-l dai? intreb eu zambindu-i jucaus.
- Ups, am uitat. Aveam sute de emotii. Dupa ce spune asta, imi ia din nou mana, ingenuncheaza in fata mea si-mi da in sfarsit inelul. E absolut splendid, minunat, confectionat din aur alb, exact cum imi place, in forma de coroana. Inel mai frumos n-am vazut nici in cele mai frumoase vise. Il admir cateva secunde, apoi ma asez pe patura. Se pare ca a pregatit si-un picnic. Dupa ce terminam de mancat, ma asez in bratele lui, admirand lacul. El ma priveste intr-un mod dulce, jucandu-se cu parul meu. Peste mult timp, isi fac aparitia si restul prietenilor nostri, dar si parintii mei. Mama, Sophie si Dani se uita curioase la mana mea, admirandu-mi inelul iar baietii discuta cu Nathaniel. Ma uit in jur.. Observ ca toti zambesc, mai ales Nathaniel.
- Esti fericit? il intreb eu pe Nath.
- Sunt cel mai fericit, iubito, imi raspunde el sarutandu-ma pe frunte.
- Care e cel mai frumos lucru care ti s-a intamplat?
- Tu, Alexis, tu esti.
Acum, in sfarsit, pot spune cu mana pe suflet ca.. DRAGOSTEA INVINGE INTOTDEAUNA!
Dragi, cititori, am ajuns la sfarsit. Sper ca v-a facut placere sa cititi aceasta carte, prima mea carte. Imi va fi dor sa scriu aceasta carte, am pus suflet. Va multumesc pentru sprijin, pentru voturi, pentru ca ati citit. Ma gandeam sa fac un volum doi, dar nu se stie.. Nu promit nimic. O seara frumoasa, dragi cititori. (Sau dimineata, dupa-amiaza, depinde cand cititi acest capitol).
CITEȘTI
Dragostea invinge intotdeauna!
RomanceCe-i dragostea? Unii il definesc ca "cel mai frumos sentiment", altii ca "singurul lucru care conteaza", dar exista si persoane ca Alexis care nu stiu ce reprezinta iubirea. Sau ea nu stie pana.. il intalneste pe cel alaturi de care va descoperi ca...