Si astfel, personajele au descoperit ca dragostea trece peste orice. Acest sentiment invinge intotdeauna, chiar daca unii il cred neimportant. Alexis nu i-a acordat atentie acestui sentiment, dar s-a inselat crezand ca sa iubesti e o pierdere de timp. Uneori incapatanarea nu te lasa sa vezi ce e in fata ta, tu devii atat de incapatanat incat nu iti recunosti propriile sentimente. Uneori ai impresia ca ura, razbunarea sunt cu mult mai importante decat iubirea, dar toti descopera pana la urma ca nu e asa. Dragostea e cel mai minunat si mai puternic sentiment pe care il poti simti. E incredibil sa iubesti, te simti ca in al noualea cer, mai ales cand si persoana iubita iti impartaseste sentimentele. Sau cel putin in carti persoana iubita mai mereu iti impartaseste sentimentele. Trist dar adevarat. In viata reala nu e mereu asa.. Oricum, cu totii sunt extrem de fericiti, iar Alexis si Nathaniel vom deveni curand parinti. Au trecut prin multe. Razbunarea era unicul ei scop, pana sa il cunoasca pe el. El a schimbat-o complet, i-a schimbat perceptia, a facut-o pe Alexis sa inteleaga ca iubirea e cea mai importanta, nu razbunarea sau altceva. Ea, la randul ei, l-a facut sa iubeasca pentru prima si ultima data in viata lui. Cata a trecut peste aroganta lui si a acceptat-o pe Dani cu bune si cu rele. Sophie a decis sa fie cu Robby chiar daca el e un nebunatic pe care nu multe fete l-ar putea iubi cum o face ea. Katy a ramas singura, din pacate, caci nu si-a gasit jumatatea. Jacob nu a reusit sa ii desparta pe Nath si Alexis, la fel ca si Jake, a esuat. Unchiul personajului nostru principal a platit cu varf si indesat pentru faptele sale. Am zice ca e un final frumos..
INSA.
Acesta nu e finalul aventurii . Ceva imi spune ca nu totul e rezolvat si la locul lui. Oare Jacob va mai planui ceva pentru a desparti cuplul care e atat de fericit sa afle ca vor fi parinti? Oare Katy isi va gasi pana la urma jumatatea? Sau.. Poate Alexis va descoperi lucruri din trecutul ei pe care nu si le-a imaginat pana acum.
CITEȘTI
Dragostea invinge intotdeauna!
RomanceCe-i dragostea? Unii il definesc ca "cel mai frumos sentiment", altii ca "singurul lucru care conteaza", dar exista si persoane ca Alexis care nu stiu ce reprezinta iubirea. Sau ea nu stie pana.. il intalneste pe cel alaturi de care va descoperi ca...