Soarele dupa-amiezii ne bucura, ca intodeauna. Eu, impreuna cu prietenii mei, Jacob, Jake, Sophie, Yonna, Katy, Dani dar si Cata, hotaram sa facem o excursie in padure, aceeasi padure care imi trezeste amintiri. Acolo ma jucam cu amicii mei cand eram mica, si tot acolo l-am intalnit pe el, misteriosul demon. Misteriosul demon care mi-a intrat in minte, si-n suflet cu o repeziciune nemaintalnita de mine. Chiar pot spune ca sunt indragostita de el, de ochii lui negri, chiar necunoscandu-l. Insa ma straduiesc din rasputeri sa scap de acest sentiment, iubirea. Nu pot, chiar nu sunt in stare sa indur aceasta iubire imposibila, si in acelasi timp cruda.E foarte cruda, deoarece niciodata nu voi putea fi cu el, datorita razboiului dintre demoni si vampiri, dar si datorita adevaratului meu scop, si anume razbunarea. In fine.. cum spuneam, hotaram sa mergem in padure, pentru a ne relaxa, pentru a evada din galagia si stresul din oras. Odata ajunsi acolo, ne plimbam, bucurandu-ne de umbra oferita de copaci, glumind, rasetele noastre auzindu-se cu putere prin linistita padure. Cel putin era linsitita, pana ne-am hotarat noi sa venim aici. In orice caz, ma distrez de minune cu prietenii mei. Parca mai uit din grijile mele, de faptul ca razboiul dintre vampiri si demoni depinde de mine, cel mai puternic vampir. Prietenele mele sunt norocoase, ele avand treburile unui om normal, fiindca ele nu sunt monstri sau altceva.. Sau cel putin din cate stiu eu. Adevarul e ca uneori par ciudate, dar niciodata nu imi spun nimic. Nici mie, dar nici una alteia nu isi impartasesc asemenea secret, asa ca le consider fete obisnuite. Revenind.. Tot plimbandu-ne prin padure nu observam ca suntem urmariti.
- Simt un miros necunoscut! spun eu ingrijorata.
- Sigur ti se pare, Ale! spune Yonna calma. ( Ea e singura care imi spune "Ale")
Aceste cuvinte fiind rostite de catre mine, un varcolac transformat in lup sare din tufis, spunandu-i lui Yonna ca e momentul. Ea se uita trista spre noi, alearga spre mine, ma ia in brate si imi sopteste: " Ne vom revedea candva.." Apoi pleaca cu acel varcolac ea transformandu-se tot in lup.. Se pare ca Yonna era defapt varcolac si nu ne-a zis. Stiam eu ca ascunde ceva. Acum mai urmeaza sa descopar despre celelalte ca ascund ceva. In fine, noi ramanem uimiti de aceasta impresionanta scena, de plecarea ei. Eu raman inmarmurita, vocea lui Jacob trezindu-ma:
- Nu-ti face griji, totul va fi bine. Stii ca va reveni odata si odata la prietenii ei. Insa pana in acea zi, noi toti vom fi aici, langa tine.
- Mereu stii ce sa spui, ii raspund eu zambindu-i.
- Am invatat de la un expert.
- Cine?
- Chiar tu. Mereu stii ce sa spui, in orice situatie. Mereu cand sunt trist, esti acolo. Eu..
Dar nu mai apuca sa isi continue ideea, caci Jake ma cheama la el. Eu ii spun ca trebuie sa ma duc la Jake, iar acesta se intoarce la restul grupului. Ajunsa in fata lui Jake, acesta imi spune:
- Esti bine, pitico?
- Da, raspund eu cu zambetul pe buze.
Continuam sa vorbim, pana ce simt din nou un miros strain, insa care mi se pare totusi familiar, venind din directia prietenilor mei. Il instiintez si pe Jake, si mergem sa vedem cine a venit. Cand ajungem langa ceilalti amici, raman uimita. E chiar el... E acel demon. Si se pare ca Jacob il cunoaste, deoarece vorbeste cu el. E si normal sa se stie, amandoi fiind demoni. In orice caz, nu pot sa cred ca il vad. In scurt timp, inima mea bate cu putere, ceea ce se intampla extrem de rar, doar in preajma lui.. Observ ca Jake se indreapta spre el spunandu-i.. "frate"?! Asa ceva e imposibil.. Stiam ca Jake are un frate, dar nu m-as fi gandit ca voi fi indragostita de fratele lui. Of Yonna.. De ce nu esti aici sa imi dai un sfat.. Merg langa amicele mele, acestea discutand despre fratele lui Jake, insa ele nestiind ca eu sunt indragostita de el. Le-am spus ca m-am indragostit, insa nu le-am spus de cine deoarece nici macar eu nu ii stiu numele. Se pare ca Sophie si Katy discuta despre cat de dragut e, iar Dani se holbeaza la Cata de parca nu ar mai fi vazut oameni in viata ei...Tipic pentru Dani.
- E foarte dragut, insa eu tot pe Robby il iubesc, spune Sophie zambind.
- Mda.. Eu insa incep sa il cam uit. Doar nu am sanse cu el.. Nici macar nu mai e in Los Angeles cu noi, s-a dus in Italia. Asta e unica mea sansa sa il uit vara asta, ii raspunde Katy.
- Hei, fetelor.. Viata nu se rezuma doar la baieti, corect? intervin eu.
- Taci pitico.. Am vazut noi ca ti-a picat fata cand l-ai vazut pe fratele lui Jake, imi spune Dani uitandu-se in continuare la pistruiatul ei.
Nu apuc sa spun nimic, caci baietii vin spre noi.. Baiatul de care m-am indragostit, acel demon pare sa ma tina minte, vine spre noi impreuna cu ceilalti privirea fiindu-i fixata exact spre mine...
CITEȘTI
Dragostea invinge intotdeauna!
RomanceCe-i dragostea? Unii il definesc ca "cel mai frumos sentiment", altii ca "singurul lucru care conteaza", dar exista si persoane ca Alexis care nu stiu ce reprezinta iubirea. Sau ea nu stie pana.. il intalneste pe cel alaturi de care va descoperi ca...