M-am gandit sa fac un Q & A desi nu stiu cati dintre voi veti pune intrebari. Puteti sa imi puneti mie intrebari, sau poate sa le puneti intrebari personajelor, depinde cum considera fiecare. As fii fericita ca macar o persoana sa puna intrebari. Si.. Tot aici puteti sa imi spuneti daca sunteti nemultumiti in legatura cu cevam sau sa imi dati sugestii. Bineinteles ca voi lua in considerare ce imi spuneti, fiindca eu consider ca si parerea cititorilor conteaza.
Daca tot am scris un non-capitol, vreau sa va multumesc ca imi cititi povestea, ca o apreciati ( adica nu cred ca cineva citeste ce nu ii place) . Va multumesc tuturor. Chiar sunt fericita ca a iesit ceva bun din prima mea carte.
Sarbatori fericite! :)
1 Eu (Autoarea) : Nath, Cata, veniti aici. Am o intrebare pentu voi. Defapt e de la -Pisoi- dar in fine. Doar raspundeti sincer.
Cata: Pisoi? O pisica imi pune mie intrebari?
Eu: Doar raspunde si taci!
Nath: Uu, prima intrebare e pentru mine.
Cata: Si pentru mine, deci taci.
Eu: Deci, le iubiti pe fete? ( Alexis respectiv Dani)
Cata: Wow.. Ce intrebare. Normal ca o iubesc, mai mult ca orice pe lume, ea e luna mea, soarele meu, viata mea.
Nath: Dar ce poet..
Cata: Incerc sa le fac o impresie buna cititorilor. Altfel, Bella ne ucide pe amandoi.
Eu: Ai spus ceva? *Fata malefica, tinand un cutit*
Cata: Nu, nu draga noastra scriitoare.
Eu: Nath, dar tu?
Nath (holbandu-se la Alexis): Ce? Cat e ceasul? Pe ce planeta suntem?
Eu: Doar zi daca o iubesti!
Nath: Ea e totul. O iubesc mai mult decat imi iubesc viata. As da orice pentru ea, ORICE. Fericita de raspuns? Acum lasa-ma sa ma uit in continuare.
Eu: Of, Doamne. Cata, -Pisoi- a zis ca te adora. Poate te cuplez cu ea.
Cata: Scuze pisoias, sunt luat. Poate alta data.
Dani: Sau mai bine nu. Ce zici?
Cata: Erai si tu aici? Ups.
Si astfel Dani l-a fugarit pe Cata prin toata casa, terorizandu-l.
2 Eu: Katy! Misca-ti fundul aici! Am intrebari pentru tine!
Ea vine rapid, nerabdatoare sa asculte intrebarile.
Katy: Chiar sunt pentru mine?
Eu: Mai stii vreo alta Katy?
Katy: Defapt..Da.
Eu: Sunt pentru tine, de la Mavis__Mavi.
Katy: Ce dragut. E una dintre cei care citesc cartea ta?
Eu: Evident.. Deci, prima intrebare: Te simti data pe dinafara pentru ca prietenele tale au iubiti?
Katy: Pai.. Nu. Eu doar sunt fericita ca ele si-au gasit jumatatea. Nu as putea fii suparata, caci prietenia noastra a ramas la fel de puternica, chiar daca uneori mai intervin certuri.
Eu: Asta a fost un raspuns sincer?
Katy: Am terminat cu minciuna. Nu aduce nimic bun.
Eu: Ok atunci. A doua intrebare: Mai simti ceva pentru Robby?
CITEȘTI
Dragostea invinge intotdeauna!
RomanceCe-i dragostea? Unii il definesc ca "cel mai frumos sentiment", altii ca "singurul lucru care conteaza", dar exista si persoane ca Alexis care nu stiu ce reprezinta iubirea. Sau ea nu stie pana.. il intalneste pe cel alaturi de care va descoperi ca...