O noua dimineata de vara, si alte treburi de facut. Vreau neaparat sa ma mut de la unchii mei, intr-o vila care a fost construita de parintii mei inainte sa se stinga. E spatioasa, are 3 etaje. Nu stiu ce fac eu intr-o asemenea locuinta mare.. Macar stiu ca nu trebuie sa-mi bat capul cu mobilatul. Unchii mei s-au ocupat de asta in secret. Revenind..Imi iau masina din garaj si pornesc spre noua mea casa. Nu e prea departe de aici. In maxim 15 minute ajung. Oh nu! La jumatatea drumului constat ca nu mai am benzina.. Trebuie neaparat sa ajung deci merg pe jos. Merg ceva timp,admirand privelistile, culegand dintr-un pom cateva cirese. Sunt dulci, imi amintesc de verile din copilarie, cand impreuna cu Jacob, Jake, Sophie, Yonna, Dani si Katy culegeam aceste delicioase si dulci fructe. Ma tot plimb, pana o masina se opreste paralel cu mine. Din masina iese un tip brunet, bine facut cu ochi verzi. Imi pare familiar. Parca il cunosc. Insa nu stiu unde l-am mai vazut. Se indreapta spre mine si striga vesel:
- Alexis!! Ce mai faci? Ce mare si frumoasa te-ai facut!
- Aa..Mersi...Dar cine esti mai exact? spun eu total nedumerita.
- Nu ma mai tii minte? Sunt eu, Jake.
Acestea fiind spuse ii sar lui Jake in brate. S-a schimbat foarte mult, insa unele lucruri au ramas la fel: faptul ca mereu zambeste si imi aduce zambetul si faptul ca ii simt inima batand foarte puternic, cu ajutorul simturilor mele foarte bine dezvoltate. Incepem sa vorbim si sa radem, depanand amintiri, niciunul dintre noi nestiind ca 2 ochi negri ne privesc cu gelozie.
Din perspectiva lui Jake:
Nici nu pot descrie in cuvinte cat de fericit ma face sa ma simt. E minunata, incantatoare, exact cum era pe vremuri. Faptul ca e in fata ochilor mei, ca se uita adanc cu ochisorii ei albastri asemenea marii in ochii mei e minunat. Imi face inima sa bata cu putere, exact cum facea inainte. E tot ce si-ar putea dori un baiat: Intelegatoate, inteligenta, blanda, are un corp perfect, e pur si simplu perfecta din perspectiva mea. Sper ca Jacob a uitat de ea. Mda.. Si el o iubea in copilarie, si daca o face si acum.. Nu stiu ce-i fac. Sunt in stare de multe. Si el e demon, dar tot il pot invinge. Nu imi e frica de nimic, si mai ales ca am pentru ce lupta. Sunt prins in gandurile mele pana Alexis ma trezeste la realitate. Se pare ca a ajuns la noua ei casa. E foarte frumoasa si mare. In fine..Eu ma intorc la masina mea si merg din nou la casa lui Nath, dragul meu frate. Ajuns acolo, observ ca nu e acasa, deci o sun pe Alexis sa vina p-aici. Astept cateva minute, si ea isi face rapid aparitia. O conduc in living si ne uitam la un film de actiune. Amandoi iubim asemenea filme. Stam ceva timp urmarind ce se intampla, pana apare Nathaniel.
Din perspectiva lui Nathaniel:
Dupa cateva ore petrecute la un prieten ma intorc acasa. Se pare ca il living-ul meu ruleaza un film..Jake si-a adus o prietena. Cand ma uit cine e, raman uimit. E ea..E Alexis. Deci el a adus-o in casa mea. Nu voi lasa sa se intample ceva intre ei. O urasc, dar e si iubire in joc. Si in dragoste si razboi totul e permis. Ma apropii de ei si.... SUSPANS..
Va multumesc ca imi cititi cartea, sper sa vi se para interesanta.Acest capitol a fost facut in graba, la insistentele unei prietene.Chiar de asta ii si dedic acest capitol, care a fost postat astazi pentru ca ea a fost super curioasa sa stie ce se mai intampla in poveste. Va pup! :)
CITEȘTI
Dragostea invinge intotdeauna!
RomanceCe-i dragostea? Unii il definesc ca "cel mai frumos sentiment", altii ca "singurul lucru care conteaza", dar exista si persoane ca Alexis care nu stiu ce reprezinta iubirea. Sau ea nu stie pana.. il intalneste pe cel alaturi de care va descoperi ca...