Chapter 5

169 15 2
                                    

Οι μέρες περνάνε και εγώ νιώθω όλο και πιο ερωτευμένη.

"People fall in love in mysterious ways, maybe is the part of a plan"

Το κινητό μου ήχει και εγώ το αφήνω να χτυπάει γιατί δεν γουστάρω να ακούσω κανέναν άλλον να μου ζητάει να πάμε μαζί στον χορό εκτος απο αυτόνα.

Αυτό το Σάββατο είναι οι εξετάσεις του proficiency και νιώθω έτοιμη. Θα τα πάω περήφημα.

Οι εξετάσεις του σχολείπυ αρχίζουν την Δευτέρα και πρώτο μάθημα δίνουμε Αρχαία. Έχω διαβάσει αλλά πρέπει να διαβάσω κι άλλο. Είμαι καλή σε αυτά για αυτό και πρέπει πι βαθμοί μου να είναι υψηλή.

Το κινητό μου ξανα χτυπάει και το ονονά του αναγράφεται στην οθόνη. Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή ακόμα και αν βρίσκεται χιλιόμετρα μακριά.

"Τι μου έχεις κάνει;" μονολογώ πριν απαντήσω στην κλίση.

"Καλημέρα" μου λέει γλυκά μόλις το σηκώνω.

"Καλημέρα , λέω αν και η ώρα έχει σημάνει 12,τώρα ξύπνησες;"

"Ναι μόλις αλλά μην ανησυχείς έχω διαβάσει"

"Είμαι σίγουρη" γελάω.

"Θες να πάμε καμιά βόλτα;"

"Όχι Νίκο , δεν μπορώ. Θα το ήθελα αλλά έχω διάβασμα. Αύριο δίνω και δεν δέχομαι άλλη αποτυχία"

"Ένταξει μωρό, το χαμογελό μου είναι τεράστιο στο άκουσμα αυτής της λέξης από το στόμα του, θες να περάσω μήπως από εκεί να σε βοηθήσω;"

"Νίκο,ευχαριστώ αλλά νομίζω ότι μπορείς να αντέξεις κάποιες μέρες μακριά μου"

"Τα νομίσματα στην τράπεζα κυρά μου!"

"Καλά να περάσεις Νίκο"

"Καλά"

Το κλείνουμε και εγώ συνεχίζω το διάβασμα.

(...)

Ξυπνάω νωρίς νωρίς και ετοιμάζομαι, έπειτα διαβάζω για καμία ώρα και η μητέρα μου με πάει στο σχολείο που δίνουμε.

"Μην αγχώνεσαι καθόλου, έχεις διαβάσει πολύ, θα το πάρεις χωρίς καμία αμφιβολία"

"Ναι μαμά αλλά δεν μου αρέσει που βάλανε και τα προφορικά μαζί, θα βραδιάσουμε εδώ"

"Καλύτερα να τελειώνεις. Μετά έχεις άλλα πράγματα να σκεφτείς"

"Σωστά"

Η ανακοίνωση για να εισέλθουμε μέσα ηχεί και η μητέρα μου μου χαρίζει ένα ενθαρρυντικό χαμόγελο.

Έρωτας Χωρίς Ανταπόκριση.Where stories live. Discover now