Η καρδιά μου ίσως ηταν αδύναμη ακόμα να προχωρήσει παρακατω αλλά το μυαλό μου ηταν κάθετο.
Δεν λιγυσα ουτε μια φορά στα συνεχόμενα παρακάλια του. Δεν απάντησα σε κανένα τηλέφωνο και δεν άνοιξα καμια πόρτα πίσω απο την οποία κρυβόταν αυτός.
Το οτι ειχαμε διακοπές βοηθούσε.
Αλλά κάθε βράδυ όταν ξαπλωνα στο κρεβάτι μου σκεφτόμουν αυτά τα Ομορφα γαλάζια ματια του που είχα τόσο ερωτευτεί. Το πως ημασταν παλιά πριν τα φτιάξουμε αλλά και πως γίναμε αργότερα.Τελικά, τίποτα δεν είναι έτσι όπως φαινεται. Και όταν κάτι φαίνεται κάπως δεν σημαίνει οτι είναι κι όλας. Τα φαινόμενα απατούν , όπως και ο Νίκος απάτησε εμένα.
Είχα καταφέρει να μείνω μακρια του. Να μην τον αντίκρισω και να μην ακούσω την φωνη του για πολύ καιρό.
Οταν ομως τα φροντιστήρια άνοιξαν για την προετοιμασία είχα τόσο άγχος μήπως και τον συναντησω διότι το φροντιστήριο μου ηταν στην γειτονιά του.
Ηθελα να με αφήσει ησυχη και απο την αλλη φοβομουν. Φοβόμουν πως αμα με δει θα αδιαφορήσει πλήρως ή οτι θα τον δω με κάποια αλλη κοπελα.
Δεν παραμυθιαζα τον εαυτό μου. Δεν έλεγα οτι τον είχα ξεπεράσει. Γιατί δεν τον είχα. Και ένιωθα τόσο ηλιθεια. Επειτα απο αυτό που μου έκανε έπρεπε να μην υπήρχε για μένα.
Αλλά εγώ η ηλιθεια δεν είχα ματια για άλλον. Ωστόσο δεν θα του το συγχωρησω ποτε.
(..)
Ανοιξα την πόρτα στην Ναταλία .
"Ετοιμη;" μου λέει ενω εγώ περνώ την τσάντα μου.
"Εσύ είσαι έτοιμη;' ρωτάω ειρωνικά και αρχίζουμε να περπατάμε.
Το φροντιστήριο δεν ηταν τόσο μακρια απο το σπίτι μου. Για την ακρίβεια ηταν κάπου στα 10λεπτα με τα πόδια.
"Εγώ εχω 2 ώρες σήμερα" μου λέει και σαστιζω αλλά δεν το δειχνω.
"Αρα θα φύγεις πιο νωρίς απο εμένα;" δεν θέλω να γυρίσω μονη μου και να υπάρχει περιπτωση να τον δω. Δεν ήμουν καθόλου έτοιμη. Ποιος θα ηταν άραγε;
"Ναι, δεν μπορω να περιμένω συγγνώμη" μου λέει και δεν αντεχω στην σκέψη να Γυρνάω 10 και 30 στην γειτονια του.
Δεν είχα νέα του και ουτε ήθελα να ξέρω τι κανει ή το οτιδήποτε που να έχει σχέση με αυτό τον ψεύτη.
"Δεν πειράζει" ηταν η τελευταια μου λεξη πριν αρχίσει το μαθημα.
(..)
YOU ARE READING
Έρωτας Χωρίς Ανταπόκριση.
RomanceΟ έρωτας μπορεί να σε παρασύρει και να χάσεις τον εαυτό σου.. Άλλες φορές όμως μπορεί να σε κάνει τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο στον κόσμο. Θα το βρει άραγε αυτό η Πέγκυ ή θα χαθεί μέσα στα συναισθήματα της;..