Chapter 23

78 4 3
                                    

Όταν ένιωσα τα χείλη του μετά από τόσο καιρό το μυαλό μου έπαιρνε δισεκατομμύριες στροφές το δευτερόλεπτο. Ήξερα πόσο λάθος ήταν αυτό αλλά δεν μπορούσα να το σταματήσω. Είχα εγκλωβιστεί. Και για λίγα λεπτά ξέχασα όσα μου είχε κάνει. Ξέχασα το κλάμα , τα ξενύχτια , τα ποτά που ήπια για αυτόν , τα ξεσπάσματα , τον πόνο... Τον δυσβάσταχτο πόνο. όλα αυτά φάνταζαν ασήμαντα εκείνα τα λεπτά .

Σύντομα όμως η πραγματικότητα με χτύπησε κατακούτελα.. θυμήθηκα πως δεν είμαι με  αυτόν τον άνθρωπο , θυμήθηκα πως με πρόδωσε.. πώς με χρησιμοποίησε.. πώς έπαιξε μαζί μου για να ικανοποιήσει το τεράστιο "εγώ".. 
Απομακρύθηκα εύκολα καθώς είχε παραδοθεί στο φιλί μας ... Τον κοίταξα βαθειά μέσα στα μάτια πριν του δώσω ένα δυνατό χαστούκι .

"Μείνε μακριά μου" του είπα ξέπνοη αλλά με μεγάλη ηρεμία στην φωνή μου.

Και έφυγα τρέχοντας . Δεν ήθελα να δω κανέναν. Βγήκα από το σπίτι σαν τρελή και άρχισα να πηγαίνω προς το σπίτι μου.

Τον Απόστολο τον είχα ξεχάσει τελείως. Δεν ένιωθα ακριβώς τύψεις για αυτον. Δεν είχαμε σχέση άρα δεν τον απάτησα . Από άποψη ηθικής ήμουν πολύ καλά.

Με τον εαυτό μου τα είχα βάλει. Πώς μπόρεσα να ανταποκριθώ.. αυτό τον άνθρωπο τον μισούσα ... Τον απεχθανόμουν.

Και εγώ του έδωσα αυτό που ήθελε.. γιατί το έκανα; Γιατί;

Έφτασα στο σπίτι και κλειδώθηκα στο δωμάτιο. Έπεσα στο κρεβάτι μου χωρίς αλλάξω τα ρούχα μου ή να ξεβαφτώ και τα δάκρυα άρχισαν να κυλάνε ασταμάτητα.

Ζούσα και ξανά ζούσα αυτή την στιγμή στο μυαλό μου. το φιλί του ήταν όπως το πρώτο μας φιλί. Αναπόλησα αυτό το πρώτο φιλί. Την φιλία που είχαμε αναπτύξει την πρώτο καιρό... Τον είχα αγαπήσει πραγματικά σαν άνθρωπο πρώτα και μετά σαν αγόρι.

Αυτός όμως ... Ήταν τόσο ρηχός που δεν ήξερε να αγαπήσει. Δεν ήξερε να μείνει πιστός. Να σταθεί δίπλα μου. Να με ερωτευτεί, να με αγαπήσει , να δείξει ότι είναι άντρας και ότι δεν φέρει αυτόν τον τίτλο άδικα.

Με αυτές τις σκέψεις αποκοιμήθηκα... Με δάκρυα να κυλάνε στο πρόσωπο μου και αναμνήσεις να σφίγγουν την καρδιά μου.

...

3ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ

Ήταν πλέον Απρίλιος... Οι μήνες πέρασαν με πολύ διάβασμα και κούραση. Ούτε που συνειδητοποίησα πως πέρασε έτσι ο καιρός ... Πολύ γρήγορα

Έρωτας Χωρίς Ανταπόκριση.Where stories live. Discover now