'Πλάκα κάνεις ετσι;' με ρωταει η Ναταλια και πίνει λίγο ακόμα από τον καφέ της.
'Σου φαίνομαι να αστειεύομαι; ο ηλιθειος. Μας έφερε και την γκομενα να την κάνει μοστρα. Σιγά την ομορφη' η Ναταλια με κοιτάει σαν αμφιβαλλει για το αν λέω αλήθεια για την εξωτερική εμφάνιση της κοπέλας.
'Τι με κοιτάς ετσι;' της λέω ενώ αρχίζω να θυμωνω.
'Κοίτα δεν θέλω να σε πληγωσω αλλά αυτός και να βρήκε άσχημη κοπέλα δεν ταιριάζει. ' Ενταξει έχει βαλθεί να με τρελάνει. Θέλει να αρχίσω να φωνάζω και να γίνουμε ρεζιλι στο μαγαζί.
Αφήνω έναν αναστεναγμο.
'Σιγά το κελεπουρι. Γαιδουρι είναι. Από τα μεγαλυτερα' λέω και η καρδιά μου αρχίζει να χτυπάει δυνατά.
Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό. Κοιτάω προς την πόρτα και εκείνη την στιγμη μπαίνει μέσα το Γαιδουρι που λέγαμε.
'Σταματα' λέω στην καρδιά μου
'Τι λες παιδί μου;' μου λέει η Ναταλια και την Κοιτάω μπερδεμένη.
'Δεν το ελεγα σε εσενα' την αποπαιρνω και σηκώνει τα χέρια της ψιλά.
Πίνω από το καφέ μου ενώ κοιτάω κάτω.
'Και εσείς εδω;' ακούω την φωνή του και το σώμα μου ανατριχιαζει.
Τον κοιτάω με αγριεμενο ύφος.
'Γειά σας' λέει η Ναταλια ξάφνιασμενη .
'Ξίδι ' μου ψυθιριζει ο Νίκος ενώ η Ναταλια συστήνεται με αυτή την βλαμμενη. Ελπίζω μετά να κάνει απολύμανση.
Τον κοιτάω απαξιωτικα.
'Δεν γαμιεσαι' του ψυθιριζω χαμογελαστή για να μην μας καταλάβουν οι άλλες.
Γελάει και ενώ φιλάει το χέρι της βρωμιαρας μας χαιρεταει και κάθεται στο απέναντι τραπέζι.
'Ναταλία πάμε να φυγουμε ' λέω και παίρνω τα πράγματα μου και σηκωνομαι.
'Τρελαθηκες;' με ρωταει αλλά παρ'όλα αυτά σηκώνεται.
'Δεν το έχεις καταλάβει ακομα; Αυτός με τρελανε' πλήρωσαμε γρήγορα και φύγαμε .
Το χαμόγελο που είχε ενώ φευγαμε μου την έδινε στα νεύρα.
'Εγω σου λέω ότι το κάνει επίτηδες. ' μου λέει ενώ προχωράμε στο προς τον λευκό τον Πύργο δίπλα στο λιμάνι.
'Δεν βρίσκω τον λογο' λέω αδιαφορη καθώς προσπαθούσα να καταλάβω τι μου γίνεται.
'Εγω τον βρίσκω. Είναι ακριβώς εδώ. ' μου λέει και μου δείχνει την καρδιά μου.
'Ανοησίες. Άμα με είχε αγαπήσει ποτέ δεν θα με απατούσε. '
'Ποτε δεν του έδωσες την ευκαιρία να σου εξηγησει'
'Όταν αφήνεις τον άλλον να σου εξηγήσει εύκολα μπαίνει στην διαδικασία να σκεφτεί μια ηλιθεια δικαιολογία. Την οποία και θα πιστέψεις γιατί θες να ακούσεις ότι σ'αγαπαει. Όταν λοιπόν του το κόβεις από την αρχή, δεν υπάρχει περίπτωση να σε ντουμπαρει'
'Και άμα όντως είχε καλή εξηγηση'
'Δικαιολογία θα ήταν. Και ομως δεν μπορω να βρω κάτι που να δικαιολογεί ότι φιλουσε μια άλλη και ότι μου είχε πει ψέμματα. Δεν τα είχαμε ούτε μήνα ρε γαμωτο αυτό με τρελενει. '
'Ναι αλλά αγαπιοσασταν πιο πολύ από έναν μηνα'
'Εγω ναι αυτός. . Δεν θα το λεγα'
'Σταμάτα να το κάνεις αυτο' μου φωνάζει και κάθεται μπροστά σε τον πύργο.
'Ρε Ναταλια γιατί προσπαθείς να σωσεις κάτι που δεν σωζεται; γιατί τον δικαιολογεις;δεν είδες πόσο υπεφερα;'
'Επιμένω γιατί ακόμα υποφερεις. Και βλέπω ότι υποφέρει και αυτός. .. Σ'αγαπαει'
Συγγνωμη που άργησα να βαλω αλλά τώρα επέστρεψα. Ελπίζω να συνεχίζεται να το διαβάζεται και να το δω αγαπάτε. Αφήστε τα σχολεια σας σας παρακαλώ. Και τον ψήφο σας. Νομίζω πως όλοι αξίζουμε μια επιβραβευση για την προσπάθεια μας να φτιάξουμε μια όμορφη ιστορία.
Rozzz😘😘
YOU ARE READING
Έρωτας Χωρίς Ανταπόκριση.
RomanceΟ έρωτας μπορεί να σε παρασύρει και να χάσεις τον εαυτό σου.. Άλλες φορές όμως μπορεί να σε κάνει τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο στον κόσμο. Θα το βρει άραγε αυτό η Πέγκυ ή θα χαθεί μέσα στα συναισθήματα της;..