Chapter 25

58 3 0
                                    

1 μήνα μετά

Ο χρόνος κυλάει γρήγορα και αρκετά ήρεμα θα έλεγα. Σύντομα θα νιώθω ξανά ελεύθερη από το διάβασμα. Ωστόσο, το διάβασμα με έσωσε πολλές φορές από τις σκέψεις μου και την επιθυμία μου να παραστρατήσω και να κάνω το ίδιο λάθος. 

Ο Νίκος δεν έχει σταματήσει το στενό μαρκάρισμα ούτε στιγμή. Όπου και να είμαι με όποιον και να είμαι τσουπ να τος και αυτός. Σίγουρα θέλει να μου σπάσει τα νευρα και να λυγίσω. Γελάστηκε αν νομίζει ότι είναι τόσο εύκολο. Για την ακρίβεια είναι ακατόρθωτο.

Δυστυχώς μια τέτοια στιγμή ήταν και αυτή. Καθώς έτρεχα για να ηρεμήσει λίγο το μυαλό μου και να ξεπιαστώ από τις ώρες που κάθομαι στο γραφείο μου και διαβάζω , νιώθω κάποιον να τρέχει δίπλα μου.
Στην αρχή δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία καθώς σε αυτό το μέρος έρχονται πολύ για τρέξιμο και για άλλες δραστηριότητες. Μετά από λίγο όμως άρχισα να νιώθω άβολα και περίεργα. Δεν γίνεται να είναι συνέχεια δίπλα μου. Δηλαδή τον ίδιο Ρυθμό έχουμε;

Έτσι γυρίζω το κεφάλι μου και τον βλέπω να με κοιτάει χαμογελαστός. Το σοκ ήταν μεγάλο αν και δεν θα έπρεπε .. έπρεπε να το είχα ήδη συνηθίσει. Ξαφνιάστηκα τόσο που έχασα την ροή του τρεξίματος και τα πόδια μου μπερδεύτηκαν μεταξύ τους και έπεσα φαρδιά πλατιά στο έδαφος. 

Τι ωραία που περνάμε δηλαδή...
Έκλεισα ασυναίσθητα τα μάτια μου καθώς ο πόνος με χτύπησε απότομα σε όλο το σώμα. Άρχισα να παίρνω βαθειές ανάσες πριν σηκωθώ για να ηρεμήσω.

"Εισαι καλά;" Νιώθω ένα χέρι στην πλάτη μου και ένα ακόμα να κάνει κίνηση για να με σηκώσει.

Εγώ το σπρώχνω ομως και σηκώνομαι μόνη μου. Ήθελα τόσο να τον βρίσω αλλά προσπάθησα να συνεχίσω τις ανάσες για να μην του δείξω ότι με επηρεάζει.

"Πραγματικά δεν παίρνεις από λόγια" λέω με ήρεμο τόνο ενώ γυρίζω και τον κοιτάω.

Το πρόσωπο του με κοιτάει με ανήσυχο ύφος αλλά αυτός δεν με έκανε καθόλου να μαλακώσω αλλά αντίθετα. Με έκανε να θέλω να τον χτυπήσω περισσότερο. Παρόλα αυτά συνέχισα να παίρνω ανάσες.

"Απλά τρέχω.. δεν ήξερα ότι είναι ιδιωτικός χώρος το πάρκο της γειτονιάς" με κοιτάει με ειρωνία τώρα και το μόνο που παίρνει ως απάντηση είναι ένα κούνημα του κεφαλιού μου με την τεράστια απογοήτευση να είναι διακριτή στο πρόσωπο μου.

Έρωτας Χωρίς Ανταπόκριση.Where stories live. Discover now