Το τελος του σχολειου

1K 40 7
                                    

-Αννα!Τελείωνε, θα αργήσουμε!! μου φώναζε, η κολλητή μου η Κατερίνα. Καταρχήν να σας συστηθω:
Το όνομα μου είναι Άννα και είμαι 16 χρόνων. Ζω στην Αθήνα με τους γονείς μου και έχω μια κατα ενα χρόνο μεγαλύτερη αδερφή, τη Ναντια. Τωρα θα αναρωτιέστε,γιατί μου φωνάζει η κολλητή μου. Ειναι απλό: ειναι η τελευταία μέρα των εξετάσεων και εγώ θα έπρεπε ήδη να έχω φυγει μαζι της για τη στάση του σχολικού, ευτυχώς για τελευταία φορά και μετα καλοκαίρι!!
-Έρχομαι! της απανταω και κατεβαίνω στη κουζίνα. Τρώμε πολυ γρήγορα πρωινό και φεύγουμε. Το βραδυ είχαμε κανονίσει με την παρέα μου να βγούμε οπότε μετα με τη κολλητή μου θα πηγαίναμε για shopping-therapy μετα απο μια σκληρή περίοδο εξετάσεων. Επιτέλους τελείωσε! Καλοκαίρι!Βάζω τα ακουστικά μου και πάω στη στάση.Έρχεται το σχολικό, μπαίνουμε μέσα και καθόμαστε στη θέση μας, όπως παντα πίσω-πίσω. Πάλι καλά,εχει ησυχία οπότε μπορώ να κανω μια επανάληψη, στο πιο αδύναμο μου μάθημα, τα αρχαία.
-Μετα πάμε μαγαζιά, ετσι;
-Ναι!
20 λεπτά μετα
Έχουμε φτάσει στο σχολείο και σε λιγο θα περνάμε παρουσίες,για να ξεκινήσουμε.
3 ώρες μετα..
-Ναιι! Επιτέλους! Έγραψα καλά και δεν πρόκειται να τα ξανα δώ για 3 μήνες τα αρχαία!- μου λεει η κολλητή μου
-Εγω λέω να κανω κάποιες επαναλήψεις και θα σου πρότεινα και εςυ να κανεις το ίδιο.-
-Έχουμε κατευθύνσεις φέτος άρα... Εγώ είμαι θετική οπότε...-
-Α, ναι το ξέχασα.-
-Εσυ θεωρητική τελικά;-
-Μάλλον... Τέλος πάντων έλα να πάμε για ψώνια, έχουμε έξοδο το βραδυ.-
-Πάμε!!-
3 ώρες μετα
-Πιο λες να πάρω το μοβ η το μαύρο;- μου λεει η κολλητή μου η οποία εχει σαρώσει ολα τα μαγαζιά. Εντάξει δεν λέω ότι και εγώ πάω πίσω αλλα εκείνη σαφώς με ξεπερνά.
-Εμμ, δεν ξερω.Παρε το μοβ.-
-Ναι;;-
-Ναι.Αντε πάμε.- πληρώνουμε και φεύγουμε.Θα ξανα είχαμε ραντεβού στις 10:00. Μέχρι τότε, ΧΑΛΑΡΩΣΗ για λιγο.
Φτάνω σπίτι,κανω ενα ζεστό ντουζ και ξαπλώνω λιγο στο κρεβάτι μου για να χαλαρωσω, είχα αρκετή ώρα για έναν ύπνο , άλλωστε στις 9:00 θα αρχίσω να ετοιμάζομαι εφόσον έχω ήδη κανει μπάνιο ...
3:50 ώρες μετα
Ξυπνάω και η ώρα ειναι 7:00, εντάξει απο τις 4:30 που γύρισα κοιμήθηκα καλά για το βραδυ.Εχω ήδη αποφασίσει τι θα βάλω. Ενα κοντό φόρεμα σε χρώμα απαλό ροζ με μια τζιν ζακέτα απο πάνω. Τα παπούτσια μου έχουν αρκετό τακούνι και έχουν ενα απαλό μπεζ χρώμα (φωτο)
*μηνυμα απο κολλητή ❤️*
Έλα μικρή, θα περάσω να σε πάρω γύρω στις 9 παρα, να είσαι έτοιμη και εκθαμβωτική σήμερα, κανόνισε !
Φιλία
*Απαντηση*
Ναι γριουλα μου εςυ θα είμαι!

*Αντε ρε που θα με πεις γριούλα , βλαμμένο

*Εφου εγώ είμαι "μικρή" για τη ηλικία σου ;)Φιλία!!
Της γράφω και ξεκινάω να φτιάχνομαι . Βάζω λίγη μασκαρα και κραγιόν ανοιχτού χρώματος . Βγάζω το ψαλίδι για τα μαλλιά και ξεκινάω να τα κανω μπουκάλες . Μια ώρα αργότερα τα μαλλιά μου ειναι έτοιμα και ξεκινάω να ντύνομαι. Δέκα λεπτά αργότερα είμαι έτοιμη και περιμένω την Άννα να έρθει.
Μήνυμα
Βγες, είμαι απο κάτω❤️
Βγαίνω και τη βρίσκω απο κάτω με το smart αυτοκίνητο της .
-Γεια σου μικρή
-Γεια σου γιαγια
-Αντε απο κει ,που θα με πεις γιαγια.
-Μα δεν έχω καταλάβει γιατί με λες μικρή, την ίδια ηλικία έχουμε! Τι, επειδή με περνάς ενα μήνα ;
-Οχι σαν παρατσούκλι
-Γριά ! Της λέω και σκαμε στα γέλια .
Στο κλαμπ

Eρωτας Σαν Τη ΘαλασσαNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ