Η κηδεία τους έγινε τρείς μέρες μετά απο τον αιώνιο γάμο τους. Όλοι ήταν εκεί. Η παρέα της Κρήτης και αυτή του Παρισιού έγιναν μια. Αποφάσισαν να το κάνουν για τα παιδιά,να μοιραστούν τις εμπειρίες απο τη Γαλλία και τη Κρήτη.
Μαριάννας pov
Τα παιδιά τους θα τα αναλάβω εγώ και ο Λέανδρος. Θα μείνουμε μόνιμα Κρήτη και τα καλοκαίρια θα ανεβαίνουμε Γαλλία. Τελικά καταλήξαμε μαζί... Μετά απο μία σειρά καβγαδων και τσακωμων με άρπαξε κάποια στιγμή και φιληθηκαμε.Flashback
-Φύγε μωρή απο'δώ!!!
-ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ!!!
-Αν δεν φύγεις δεν θα αγοράσουμε ποτέ ούτε τα στέφανα ούτε τις μπομπονιέρες!!!
-Αν αφήσω εσένα να τα αγοράσεις, όλα θα είναι σε σχήμα τριφύλλι και πράσινα!!!!
-Δεν εχω σκοπό να ρεζιλεψω τον φίλο μου σε πλήρη αντίθεση με εσένα!!
-Είπε το άτομο που μας έχει ήδη κάνει ρεζίλι στο κατάστημα με τα είδη γάμου!!!
-Ναι??? Εγώ μας έχω κάνει ρεζίλι??
-Ναι!!!
-Τώρα θα δεις!!μου λέει και καθώς με χουφτωνει, με στριμώχνει σε μια γωνιά και με φιλάει. Κατεβαίνει πιο κάτω, στο λαιμό μου και μου αφήνει ενα αρκετά μεγάλο σημάδι.
-Τι είπες? Ρεζίλι?μου χτυπάει μια τον κωλο και μου δείχνει το σημάδι στο λαιμό μου.
-Και αυτό για να μην σε κοιτάει ο πωλητής του καταστήματος. Αυτά θα πάρουμε!!!φωνάζει σε μια πωλήτρια και τα παίρνει για να μας τα τυλίξει.End of flashback
Πάω κοντά στους υπόλοιπους και κοιτάζω τους δύο τάφους τους, που βρίσκονται δίπλα-δίπλα.
-Θα μας λείψετε. Μας λείπετε ήδη πολύ. Αννα μου, μην ανησυχείς. Την ιστορία σας θα την πούμε στα παιδιά σας, όταν μεγαλώσουν με κάθε λεπτομέρεια. Χρήστο, τελικά βρήκες την αγάπη που έψαχνες τόσο καιρό, να μας τη προσέχεις εκεί πάνω. Εμείς θα φροντίσουμε να σας θυμόμαστε για πάντα, τους λέω και με πλησιάζει η Αμαριλλις με τον γιο της νονας της Άννας, τον δεσμό της.
-Με έκανες να δω τι αξίζω, και να παλέψω για αυτό. Άλλαξες όλη μας τη παρέα προς το καλύτερο και μετά έφυγες, τον Χρήστο μπορεί να μην τον μάθαμε καλά, όμως γνωρίζουμε πως ο έρωτας σας είναι μεγάλος. Το καταλάβαμε όταν ήρθες στη Γαλλία...
-Ρωτήστε και εμάς, που τον είχαμε εδώ και όταν εκείνη έφυγε, γυρίζουμε και βλέπουμε τον Άρη με τη Ρανια και τον Άνταμ.
- Ενα ψυχικό ράκος. Αγάπησαν πολύ σε αυτή τη ζωή αν και έφυγαν νέοι.
-Αλλα τους είμαστε βαθύτατα ευγνώμων για αυτή τη προσωρινή τούς παρουσία. Κάνανε το καλοκαίρι μας αξέχαστο..., λέει η Ρανια και γυρίζουμε να κοιτάξουμε προς τη Θάλασσα που απο δω είναι πολύ κοντά και αφήνουμε τον ήχο την κομμάτων της που χτυπούν πίσω στα βράχια να μας ταξιδέψουν πίσω σε αυτές τις χαρούμενες ημέρες...The end
Σας ευχαριστώ πολύ όλους που με ακολουθήσατε σε αυτό το ταξίδι έρωτα και πάθους, φιλίας αλλα και προδωσιας. Πάει ένας χρόνος απο τότε που ξεκίνησα αυτό το βιβλίο και χαίρομαι που το αγαπήσατε και εσείς❤❤
Σύντομα θα ανεβάσω μια και καινούργια ιστορία με τίτλο'Ο μπαμπάς του'Περίληψη
Άσε με!!
-Όχι δεν σε αφήνω! Δεν πρόκειται να παντρευτείς άλλον, τ'ακούς??
-Μιλάμε για το γιο σου! Πας καλά?? Ασε με, είσαι διεστραμμένος!
-Ένας διεστραμμένος που θες! μου λέει και με φιλάει καθώς με έχει στριμώξει στη πόρτα...Όπα, μισό λεπτό προτού ξεκινήσει η παράσταση μαζί με τα όργανα να σας συστηθώ.
Ονομάζομαι Έλενα και τώρα κάνω το μεταπτυχιακό μου ,με βασικό πτυχίο στη νομική, πάνω στην εγκληματολογια. Είμαι 25 χρονών και
εχω μια σχέση εδώ και δύο χρόνια με το Μάρκο μέχρι που κάποια στιγμή εκείνος θέλησε να μου γνωρίσει τους χωρισμενους του γονείς....
Όπα στοπ εδώ υπάρχει το πρόβλημα... Όταν αρχίζεις να έχεις αισθήματα για τον 40 χρονών πατέρα του αγοριού σου και σε θέλει και εκείνος τρελά, τι κάνεις??? Δεν γίνεται,Πέτρος: Την θέλω και θα την έχω! Δεν με νοιάζει τίποτα! Φιλάει θανατηφόρα και εγώ θέλω να έχω αυτό το δηλητήριο κάθε μέρα! Έχει ενα σώμα φωτιά και ένα προσωπάκι τόσο γλυκό!
Είναι αντιδραστική ξ πεισματάρα αλλα ξέρω πως με θέλει και θα την έχω! Δεν έχω ξανανιώσει τόσο εξαρτημένος απο τα φιλιά ενός ατόμου και... Και.. Να πάρει η ευχή,Τον θέλω πολύ!
Την θέλω δική μου!
BẠN ĐANG ĐỌC
Eρωτας Σαν Τη Θαλασσα
Lãng mạnΆννα και Χρήστος Δυο παιδιά με δυο εντελώς διαφορετικους χαρακτήρες χωρίς κανενα απολύτως κοινό σημείο.Η γνωριμια τους; Εντελώς τυχαία.Δυο παρέες που γνωρίζονται και αποφασίζουν να γίνουν μια. Ενα τέλος μια σχολικής χρονιάς και ενα καλοκαίρι που έ...