Άννας pov
Μετά από ώρες κλάματος σηκώνομαι απο το πάτωμα και μπαίνω μέσα στη μπανιέρα για να κάνω ένα χαλαρωτικό μπάνιο.Τέλος το αποφάσισα. Θα κλειδωσω την καρδιά μου και δεν θα ξαναερωτευτω ποτέ κανέναν. Θα δημιουργήσω τόσο ψηλά τείχη που δεν θα καταφέρει κανένας να τα περάσει. Μα να μείνω μόνη μου όλη μου τη ζωή για δύο αποτυχημένους??
Ε δεν θα μείνω μόνη, αλλα δεν θα ερωτευτώ ξανά. Θα αγαπήσω απλά για να κάνω οικογένεια. Ναι, αυτό θα κάνω και θα ξεκινήσω απο σήμερα. Σηκώνω το τηλέφωνο και παίρνω τα κορίτσια της παρέας για να βγούμε για ποτό. Κανονίζουμε να βγούμε γύρω στις 11:30. Τώρα θα δεις...
-Θα βγείτε σήμερα με τα κορίτσια?
-Ναι.
-Έχεις κάτι?
-Όχι.
-Θα μου πεις που θα πάτε?
-Όχι.
-Κοριτσοπαρεα??
-Ναι.
-Αυτην την αρρώστια που απαντάς μονολεκτικά πρώτη φορά την ακούω.
-Δεν είναι αρρώστια.
-Όταν μου πεις τι έχεις τα λέμε.
-ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΊΠΟΤΑ!
-Και τότε γιατί είναι κόκκινα τα μάτια σου?
-Γιατί έβλεπα με στενάχωρη ταινία.
-Πότε την είδες?
-Οταν ήμουν πάνω.
-Και ποτέ την πήραμε??
-Την είχα στον υπολογιστή μου.
-Καλά σταματά να λες βλακείες και απλώς πες μου ποιόν να καθαρίσω.
-Κανέναν. Η νονα και ο νονός μου που είναι.
- Έχουν βγει έξω.
-Οκ. Εσύ, τι θα κάνεις το βράδυ?
-Εφόσον κατά πάσα πιθανότητα θα έχω όλο το σπίτι δικό μου, γιατί η αδερφή μου θα κοιμηθεί σε μια φίλη της, εσύ θα λείπεις και οι γονείς μου απ'όσο ξέρω θα αργήσουν, θα καλέσω τα αγόρια να δούμε το σημερινό ματς.
-Α... Ωραία. Ποτέ θα έρθουν?
-Στις 10:00.
-Εγώ να ξέρεις τότε θα είμαι εδώ. Στις 11:30 θα φύγω.
-Εντάξει. Να ξέρεις ότι δεν έχω πειστεί για το θέμα του αν έχεις κάτι ή όχι. Θα περιμένω να μου πεις, μου λέει και με αγκαλιάζει.
-Ευχαριστώ.
-Χα! Άρα κάτι έχεις!
-Ναι, αλλα θα σου πω άλλη φορά.
-Εντάξει. Το σημειώνω όμως, να το θυμάσαι, δεν μου τη γλυτώνεις.
-Εντάξει είπαμε, του λέω και γελάω.
Χαίρομαι που έχω κάποιον τώρα τόσο κοντά μου να με νοιάζεται. Δεν λέω έχω και τα παιδιά στην Κρήτη αλλα είναι Ελλάδα, δεν είναι εδώ τώρα. Ευτυχώς που έχω τον Mario bros. Έτσι τον έλεγα μικρή.Μερικές ώρες μετά
Η ώρα είναι 10:00 και σε λίγο θα έρθουν. Εγώ δεν θα κατεβώ καθόλου κάτω μέχρι την ωρα της αποχώρησης μου. Τώρα μπαίνω στην μπανιέρα για να κάνω ενα χαλαρωτικό μπάνιο. Έχω ρίξει μέσα αφρόλουτρα με άρωμα βανίλια που είναι το αγαπημένο μου.
Λίγη ώρα μετά ακούω την πόρτα να ανοίγει και να κλείνει, συνοδευόμενη απο αγοριστικες κραυγές. Μάλιστα, ήρθαν τα καμάρια μας. Βγαίνω απο το μπάνιο και κοιτάζω την ώρα. Είναι 10:30'. Ώρα να αρχίζω να ετοιμάζομαι.
Ανοίγω την ντουλάπα μου για να αποφασίσω τι θα βάλω.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Eρωτας Σαν Τη Θαλασσα
Любовные романыΆννα και Χρήστος Δυο παιδιά με δυο εντελώς διαφορετικους χαρακτήρες χωρίς κανενα απολύτως κοινό σημείο.Η γνωριμια τους; Εντελώς τυχαία.Δυο παρέες που γνωρίζονται και αποφασίζουν να γίνουν μια. Ενα τέλος μια σχολικής χρονιάς και ενα καλοκαίρι που έ...