Arabayla saray gibi duran cidden mükemmel bir yere geldik. Arabadan inip yandaki kapıyı açtım. İçeriden peri gibi duran Su indi. Dışarıda basından insanlar vardı. Yüzümüze patlayan flaşlar sayesinde gözümü Su dan alabildim.
Ardından kapıyı kapatıp anahtarı kapı önündeki valeye uzattım.
"Eğer bişey olursa öldürürüm. "Kulağına fısıldadım. Vale ise gülerek selam verdi.
" Bir poz verebilir misiniz? "
Su gülümseyerek yüzüme baktı.
" Ah tabiki. " bu sefer isteyerek gülümsüyordum çünkü kollarımın altında Su vardı. Hatta o topuklularla beni kollarının altına alacakmış gibi hissediyorum.
" Teşekkürler. " bu hadi gidin sizinle işim bitti demekti.İçeriye adımımızı attığımızda öyle durmuyormuş gibi yapıp da hayran hayran bakma aşamasındaydık.
" Yeğenim. "" Denizcim. "
" Selam Lale abla tanıştırayım Su. "
" Selam "" Selam "
" Çok güzelsin canım Deniz le çok yakışıyorsunuz. "
" Teşekkür ederim efendim. "
Dudaklarımla" sevgilim. " dedim.
Su bir anda kaşlarını çatıp." Öyle birşey sormadın bana. " haydi doğru ya
Birşey yapmam lazındı. Bende hafiften dizlerimi kırdım. Çoğunluk bize bakıyordu. Su ise gözlerimin içine.
" Benim sevgilim olur musun? "
Ayağa kalktım.
" Düşünüyorum... Tamam ya öyle bakma... Evet tabi. " herkesin içinde dudaklarıma ufak bir öpücük koydu." Öhhö Öhöm "
" Amca siz...ya amca biliyorsun. "O anda biri yanıma geldi.
" Merhaba genç adam sen Deniz olmalısın."
Elini uzattı. Elini sıktım.
"Ben de Mehmet, Mehmet Kar tanıştığıma memnun oldum. "Amcama baktı.
" Doğan bey sizi görmek ne güzel. "
Amcamın bakışı hiç iyi değildi. Rol gülümsemesini koyup.
" Sizi de. "" Gerçek bir kan kurdu görmek... bu muhteşem. "
" Fazla abartmasak. "" Deniz sen dünyada teksin ve ciddi bir güçsün gel seni bizim masadakilerle tanıştırayım."
Su ya döndüm.
"Sevgilim ben hızlıca dönerim. "
Amcam kısık sesle
" Dikkat et" dedi.Masalarına giderken Mehmet Bey
"Masadakilerle iyi ol düşman almak istemezsin. "Masada Buse nin babasını gördüm. Hatta işaret ettim.
" Zaten bir düşmanım var orda. "
Mehmet bey bana şaşkınca baktı." O adam çok tehlikeli. Emrinde çok fazla fedaisi vardır. Amcanla aram biraz kötü o da kumarhane işletmemden kaynaklı ama sana bana güvenmeni o adamdan uzak durmanı öneririm. " biraz kavgacı olabiliriz.
" En iyi fedaisini insan halimle öldürdüm. İstersen kendisine sor. "
O zaman masaya gelmiştik. Masadaki herkes beni süzüyordu. Sanki karşısındakinin zayıf noktasını bulmaya çalışıyor gibi.
" Beyler tanıtmak isterim. Deniz Duman. Tek kan kurdu. "
Mehmet bey hepsiyle tanıştırdı. En son Buse nin babasına gelmişti.Adam herkesin ortasında elini uzattı. Uzattığı elini tutmadım.
" Sen kaşınıyorsun. "
Adamın kulağına eğilip sadece masadakilerin yada yanındakilerin duyacağı bir sesle konuştum.