Ama boynunu kilitleyip. Pes etmesini bekledim. O ise pes etmiyor hatta daha fazla çırpınıyordu. Ama çırpınması sadece benim boynunda sıkabileceğim alanı genişletiyordu. Uzun süre durup pes ettiğinde onu bırakıp tişörtümü alıp sıradaki yerime geçtimTamam herkes bana bakıyor olabilir.
Hatta Su bana mitolojik bir canlı gibi bakıyordu.
Emre yanıma gelip sessizliği bozan kişi oldu
"Knk böylesi kötü oldu galiba.""Boşver birşey olmaz "
Müdür bana dönerek konuşmasına devam etti.
-merhaba öğrenciler
Okulumuza yeni gelen öğrencilere selamlar bu okulu size tanıtmak için bol zamanımız olucak.
Ve sen kan kökeninden bir öğrencim olması benim için bir onurdur. Lütfen bla bla bla bla bla.Bu okul yatılı bir okul ve dışarıya çıkmak sadece ormanlık alan boyunca belirlenmiş bölgelere kadar serbest. Uyumak için yerlerimiz var. Bir sebebiniz olmadığı taktirde dışarı çıkmak yasak. Sürekli bir sebebi olan var mı? - - Varsa odama gelin
Bu durum benim için de sıkıntılıydı. İtersem kaçabilirdim. Bazen kaçacak kadar uğraşmazdım belkide
Zaten benim gibi 9 - 10 kişi çıkmıştı.
Ben, Emre, Su,5 erkek bir de BUSE
O da mı burdaydı? Ah banane benim için dert değil.
Bize dönüp sert bir şekilde "Neden.! Umarım geçerli bir sebebiniz vardır."
Bu adam deli!!!
Tek tek nedenlerini söylüyorlardı.
Buse bile babasının işyerinde çalıştığını göstermişti.
Bananeyse sanki.Herkes pür dikkat bana bakıyordu.
Emre de ailesinin işyerinde bir işin ucundan tutuyordu asıl amaç gezmek için bahaneydi.
Bana geldi sıra galiba
"Bara gitmem lazım hocam "Uzum süre bana bakakaldı
" Oğlum dalga mı geçiyorsun benimle? "" Kara kutu diye bir bar var. Çoğunlukla kurtların gittiği bir yer. Duymuşsunuzdur. Oranın patronuyum. İşim bu. "
Hocanın ağzı açık kalmıştı
" Çalışacak daha iyi bir yer yok muydu " diye söylenip işine döndü.Su ise bir yerde çalıştığını söylemişti.
Ama bu yerin Duman Oteli olduğunu bilmiyordum.
Duman oteli amcamın yeriydi.
Su bana doğru dönüp fısıldadı
" Birkaç kere şu kızla otel civarında görmüştüm. Sevgilin mi? " böyle tesadüfün
" Eskiden öyleydi. " yüzü düşmüştü. Neden soruyordu?
" Şimdi? "
" Hiçbirşeyim. Zamanında değer veriyordum ama şimdi hiçbirşey yok. " gülümsedi.
" Hadi gidelim daha ders seçmeliyiz. "
" Erenle aynı bölümlerde okuyoruz galiba."
"Burası tam olarak bir üniversite sayılmaz. Biz burada kurt eğitimi alırız. Zorunlu dersler ve istediğin dersler var. Ben 2. Sınıftayım ama sen de köken olduğundan bizim derslerde karşılaşma ihtimalimiz yüksek zaten zorunlu derslerde de karşılaşırız. "