Oradaki adamlardan ayrılıp amcamın yanına gittim. Daha yeni sabah oluyordu sanırım.
Otele girdiğimde herşey yolundaydı.
Ama amcamın odasına girdiğimdeki tepkim...
Şöyle anlatayım. En başta amcam üzerime atladı. Sevinmiş gibi değil bildiğin sinirle.
Böyle her tarafım yamulmuş bir şekilde yerde buldum kendimi..Ayağa kalktığımda sarıldı.
Gitmeden önce de neler yaptığımı ve adresi verdim. Amcam oraya yollanacak kişileri biliyordur.
Şimdi bir de bara gitmek oraya bakmak vardı.
..
..
..
Barın içine girdiğimde önce Alihan ı görüp selam verdim."Abi nerelerdesin? bir ay kadar oluyor. Emre gelip uğruyor ortalıkta sorun var mı diye sorup gidiyor. "
" Birşey yok dostum sen sakin ol. Biraz dışardaydım işim vardı."
"Boşver de ne içersin? "
" Sek rakı doldur. "
Alihan rakı bardağını masaya koyup içini doldurdu. Hiçbirşey demeden tek vuruşta boşalttım bardağı.
" Fıstık versene şu rafta olmalıydı. "Alihan fıstık paketini çıkartıp havadan attığında tek elimle tutup yiyerek üstteki odama çıktım.
Odada yapmam gereken bir şey vardı. O da para...
Kasanın şifresini girip açtım. Bu kasanın şifresini sadece amcam bilirdi. Alihan günün parasını çıkartır amcama verir, amcam da parayı kasaya koyardı.
Kasaya baktığımda bu kadar desteyi görüp şaşırmadım değil. Çekmecemin altındaki çantayı alıp içine yüzbin koydum.
.
.
.
Bardan çıkınca önce bir taksiye binip özel yapım chopperler satan bir motor galerisine gittim.Oradan mat siyah bir motor beğendikten sonra adamlara satın almak istediğimi söyledim.
En başta anlamasalar da beni hızlıca müdürlerinin yanına götürdüler."Hoşgeldiniz efendim. Motoru almak istediğinizi söyleğinizi duydum.
"Evet. Ne kadardı acaba? "
" Kırk dokuz bin türk lirası..Alacak mısınız?"
"Evet. Modeli kullanmıştım zaten. Sadece alır almaz kulanabilir miyim? "
" Ödemeden sonra sürebilirsiniz. "
Ulan başlarım ödemene deyip elim çantama gitti. Hızlıca parayı verdim.
Satın alma işlemleri için bekliyordum.
.
.
.
.
Artık motor tamamiyle benim olmuştu. İlk iş olarak bir motorcuya götürdüm. Motorla işi bittikten sonra motorla aynı renk bir kask aldım ve yola çıktım.Bu diğer motora göre hızda aynı sayılırdı ama bunun kullanışı ve sürme tarzı çok daha keyifli geliyordu.
.
.
.Bunun üzerine bir alışveriş merkezine gitmem en iyisi diye düşünmüştüm.
Otoparka girip motoru park ettikten sonra içeriye girdim.
İlk önce girişteki tobacco market dikkatimi çekti. İçeriye girip bir paket sigara ve çakmağımı benzini yakarken attığım için yeni bir zippo çakmak aldım.Bir üst kata çıktığımda önümde bir saatçi gördüm.
Bugün okula gidecektim. İyi bir görünüş verecektim ve şimdiden özlediklerim vardı.
Saatçiden siyah deri kordonlu bir saat alıp asansörden iki üst katta bildiğim büyük bir giyim marketlerinden birine girdim.
Girer girmez siyah saçlı mini elbise giymiş bir kadın bana seslendi.