Kurt Nikahı

2.8K 148 4
                                    

Sabah uyanınca ilk iş uzun zamandır düşündüğüm koşuya çıkmaktı..

"Emre uyan..!Koşuya"

Gözleri kapalı el hareketi yaptı.

" Beni unut. "

Dolabı açtığımda gri üzerinde ufak just do it yazan altımı, siyah tişörtü giydim. Kapının önünde aklıma geldiği zaman geri döndüm. Telefon kulaklık ve siyah yeleğimi aldım.

Kulaklıkları takıp sigarayı yaktım da öyle çıktım. Çakmağı yanımda götürmemek için sadece.

Elimdeki Air Max leri de giydijten sonra elimde sigarayla hurraa dışarı.

Sabah bu saatte dışarıda kimseler yoktu. Bende rahatça sigara içiyor, yürüyordum.

Kulaklıkları takıp en secdiğim şarkılardan birini açtım.

DU HAST

Sigarayı atıp koşmaya başladım. Sanki şarkı biraz daha kendime getiriyordu beni.

İyice hızlanarak ormana doğru yol aldım. Kendimi iyi hissediyordum bu ormanda.

Şarkı sürekli değişiyordu. Ben de ritime göre koşuyordum.

" Deniz bekle.! "

Sesi duyunca kulaklıkları çıkartıp etrafıma baktım. Sese doğru birkaç adım atmıştım ki Aylin i gördüm.
Nefes nefese kalmıştı.

" Seni koşarken gördüm. Çok hızlıydın. "

" Sen de mi koşuyorsun? "

Elini yüzüne düşmüş saçlarına attı. Saçlarını toplarken

" Yok aslında.. Şey.. Avlanıyordum. "

Bunu söyleyince kurt tarafım irkildi. Yanıma geldiğinde kan kokusunu alıyordum.

" Karşımda senden başka biri olsaydı kendimi tutacağımı sanmıyorum. "

" Neden tutamayasın ki ? " gözleri biraz daha şaşkın bakarken

" Şuan kan kokuyorsun. Kendimi buna tutarım ama avlanırken görsem tutacağımı sanmıyorum. "

Cebinden ufak bir ıslak mendil alıp ellerini ve dudaklarını temizledi.

" Şimdi? "

" Ben kan kurduyum o biraz zor.. "

Yanıma iyice yaklaştı.

" Sana birşey söyleyeyim kan kurdu. Senin kanın da çok cezbedici kokuyor."

Bir bu eksikti. Ne yaparsam yapayım aklımdan Selin çıkmıyordu. Yaklaşmak istemedim. Bana ne oluyordu.

O sırada telefonum çaldı.

Selin arıyor

İçimden geniş bir ohh çektim. Kulaklığın düğmesine basıp kulağıma taktım.

.
.. Deniz günaydın
.
.. Günaydın canım.... - bilerek böyle konuşuyorum tabiki
.
.. Sabah koşu için uyandırmayı planlıyordum. Yoksun.
.
.. Ormandayım gelirim on dakikaya
.
.. Otoparkın yanındayım.
.
.. Tamam
.
.
.

Aylin e döndüğümde uzaklaşmıştı.

" Dostum benim avlanmam gerek. "

Kulaklıkları takıp tekrar otoparka doğru koştum.

Dikkatimi vererek baktım. Otoparkın etrafında kimse yoktu. O an kendi sürümden olduğundan olsa gerekki arkamda olduğunu hissettim.

Hızlıca yaklaşıyordu. Tam dibimde olduğu sırada arkamı döndüm.

Kurt Okulu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin