Kan Emici??

3.3K 191 3
                                    

Emre üstüme birşeyler giymemi bekliyordu.

Tabikide dışarı yolladım. Hatta şuan kaşıyı yumrukluyor.
En son olarak gri yeleğimi üstüme alıp dışarıya çıktım.

Emre oh sonunda dercesine bir bakış salladı. Bu ne lan bütün okul koridorda geziniyor.

Dışarıya çıktığımızda hemen sigaramı yaktım. Emre ye de uzatmamazlık yapmayalım. Yazık ona..

.
.
.
Ortalık karanlık ve tıka basa doluydu. Hatta ışıklar yanmadan önce ortamda ses çok yüksek olmasına rağmen tek ışıklar nizim sigaralarımız ve birkaç telefondu.

Işıklar açıldığında etraftaki çoğunluğun pijama gibi kıyafetlerle gelmişti. Tam gülecekken müdür konuşmaya başladı.

Öğrencilerim üzgünüm ki okulumuz yer altından tekrar çıkan eski türler tarafından tehdit altında. Adı "Kan Emiciler" olan eski bir ırk tekrardan kendi ordularını oluşturup yakındaki okullarımızdan birine saldırmışlardır. Sıradakiler biz olabiliriz. O yüzden sizlere koruma sağlamaya yönelik çalışmalar başlatıyoruz.
Artık giriş çıkışlarda daha da dikkatli olmanız gerekecek.
Öğrencilerimiz dövüş sanatlarına ağırlık vermeli. Ve kan emicilerden korunma yollarını vereceğimiz derslerden öğrenmelidir.

En başta şaka sanmış olsak da Emre ve ben şok yaşıyorduk. Tamam kan emiciler olayından biraz bilgimiz olabilirdi. O da vampir filmleri sayesinde..

Ve okulumuza muhafızlar geklicektir. Eğer bize saldırı olursa savaşmak için dövüş konusunda tecrübeli gruplara katılmak isteyen öğrencilerimiz var mı?

Düşünüyorum aslında olabilirdi. Sonuç olarak kendimi be arkadaşlarımı koruyacaktım. Emre ye baktığımda zaten elini kaldırmıştı. Ben de elimi kaldırdım.

Teşekkürler arkadaşlar. Bu gruplara katılmak için size testler yapacağız. Elenen arkadaşlar savunma hattında bize yardımcı olabilirler.
Ve Deniz Duman sen kan kurdusun. Kan emicilere karşı en güçlüsüsün. Sana zarar veremeyeceklerdir.

O an telefonum çaldı. Arayan amcamdı.
.
Efendim.
.
Deniz bey amcanız hastaneye kaldırıldı. Bir kaç kişi saldırmış. Lütfen.......... Hastanesine gelebilir misiniz?
.
İi iyi mi
.
Şuan yoğun bakımda durumu iyiye gidiyormuş dediler.
..
..
..

Bu amcamın sekreteriydi. Amcam benim son akrabamdı. O benim babamdı.

"Emre amcama saldırmışlar. " hızlıca garaja koşmaya başladım. Arkamdan da Emre koşuyordu.

Motora binip arkamdan nefes nefese gelen Emre yi gördüm. Hastanenin adını söyleyip gaza bastım.

Bu sefer çok hızlı gidiyordum. Hastaneye kadar uçtum sanırsam.Çünkü o aceleyle nasıl geldim hatırlamıyorum.
Sekreteri gördüm.

"Amcam nerede? "

" Şuan iyi. Odaya aldılar. " deyip karşıdaki odayı gösterdi.

Hızlıca odaya atladım. O uyuyordu. Uyumuyor muydu yoksa ? Emin değilim.
.
.
.
Amcam gözlerini açtığında aradan bir saat geçmişti. Su verdikten sonra konuşmaya başladı.

" Deniz onlar kan emicilerdi. Bana saldırdılar. Çünkü kan kökeninden olduğumu biliyorlardı. Kurta dönüşmeden önce öldürme amacındaydılar. Ancak bende eskiden avcılardandım avcı kurtlardan. O yuzden silahlarıyla yara verip kaçtı şerefsizler. Zaten kurda dönüştüğümde kan kurdu olmadığımı anlayıp kaçtılar. Bunlar senin peşinde. O yüzden sana kaç demeyeceğim. Zaten okuluma geleceklerdir. Geçen gün bir kurt okulunu katlettiler. Kurtların çoğu kaçmayı başardı. Ama sen.. Sen yaparsın. "

Kurt Okulu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin