Demir

4.1K 260 7
                                    

Bu çocuk o ışık kurduydu. Kendisini fazla havalı sanan. Yanıma gelince durdu.

"Deniz di değil mi? "

"Siktir git."

"Dostum sadece tanışmak istiyorum. " elini uzattı.

Eline sert bir şekilde vurdum.
" Tanışmak istemezsin. "

Buse arada konuştu.
" Demir burdan gidelim sıkıldım. "

İnadıma yapıyordu. Buse ye eğilip- tamam boyu biraz kısaydı. -
" Bu itle gitmek istiyorsan son şansını da kaybedersin. "

Gözleri irice açıldı. Bir an sonra tekrar eski haline dönmeye çalıştı.
" O gün bütün olay kapandı sanıyordum. "

" Otoparkda öyle demiyordun oysa. Neyse sıkıldıysan siktir git belkide Demir in yatağında eğlenirsin. "

Demir denen ite de dönüp.
" Eğer biraz daha konuşmaya devan edersen büyük bir sıkıntı çıkacak. Emin ol bir ışık kurdunu öldürmek benim için hiç dert değil. "

" Alfa olduğumdan dolayı benim yöneticisi olduğum bir sürü kuruyorum. Okul içerisinde adı ALFA adlı bir grup. Belkide gelmek istersin? " gülümsedim.

" Belkide sizi sürüce dövmek daha eğlenceli olur. "

" Sürümü yenemezsin "

Demir sinirle çıktı. Herhangi bir kurtu rahatça yere serebilirdim ama toplu haldeyken zordu.

Bir saniye Buse hala burda

" Deniz konuşabilir miyiz? "

" Tabikide " bilmiyorum ama konuşmak istedim. Emre ye bekle işareti yaptım
Kantinin kenarında bir yere girdik. Daha çok temizlik odası gibi bir yerdi.

" Dinliyorum seni. " oda karanlık olduğundan birbirimizi görmek zordu.

" Özür dilerim. " gözlerinin parladığını gördüm. " Cevap vermiyor musun "

" Ne diyeyim. " yine yumuşuyorum.

" Konuş, küfret, bağır, çağır, parçala ama birşey söyle lütfen. " ağlamaya başladı. Ahh be

" Hayatımda bir eksik var. Evet hayatımda senin ellerin eksik. Hani var ya dokunduğumda sanki herşey güzel olacakmış izlenimi veren, umut aşılayan, bu leş dünyayı yaşanabilir hale getiren eller eksik. Beni bataklıktan çıkartacak olan eller ama artık ben battım ben. Sensizlikten çırpınırken battım. "

Ağlıyordu.

" Deniz lütfen böyle konuşma. "

Ellerimi tutup yanağına koydu." Deniz bana yardım et "

" Sen o erkeklerle kafandaki salak intikamını almaya çalışırken gittim o duraktan ben bir daha olmamalı derken. Hem de en uzağa. "

Çıktım dışarı. Benim içmem lazımdı. Hatta bu olanların hepsini unutacak kadar. Buse yi unutacak kadar içmeyi denedim. Olmuyor. Bari yaşanmışlıkları unutayım. O da alkol içmek de fazla yaramıyor.

Emre yanıma gelip sessizliği bozdu.
" Abi kalk gidelim odaya biraz dinlenelim. "

Odaya gidene kadar hiç ses çıkmadı

Odaya girdiğimde önce Emre duş aldı. Zaten hızlıca suyu açıp kapayıncaya yapmadı sandım. Ben se duşun altında oturup uzun uzun düşünüyordum.

İlişkinin giriş, gelişme, sonuç aşamalarında erkek hep" giriş" kısmında kalır.
Kadınlar ise "gelişme" ve "sonuç" kısmını tasarlamaya kalkarlar.
Tıpkı erkekler havuza defalarca atlamaktan zevk alırken, kadınların uzun uzun yüzmeleri gibi.
Ben hangi durumdayım? Yüzen mi? Atlayan mı? Boğulan mı?..
.
.
Uzun süre sonra kalkıp yatağıma uzandım. Biraz uyku iyi olurdu ama uyumak da zordu.
Emre ne ara çıkmıştı.

Kurt Okulu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin