"Hadi çıkalım, taksi de gelir."
" Sen heryere taksiyle mi gidiyorsun. "
" Garajda motosiklet var istersen." sürebiliyordum hemde uzun zamandır
" Ben hiç binmedim taksi daha iyi olur. " doğrusu biraz neşelenmek istiyordum.
"Motorla gidelim ben yavaş olurum merak etme sen." zaten on dakika sonra daha hızlı sür! Diyeceğinden eminim
Çantasını alıp çıkarken kapının önünde duran taksiyi gördüm. "Siz mi çağırdınız? Adres burası verildi de"
Buse tam konuşacakken "Hayır, hayatım sen mi çağırdın? "
"Yok canım ben çağırmadım. "
Adam söylendikten sonra gaza basmıştı. Buse bana döndü." Hayatım? " dedi gülerek
Arkadan biri" Yakıştınız" deyince sesin tanıdık olduğunu anlayıp döndüğümde amcamı gördüm. Gülümseyerek bize yaklaştı. Buse çok kötü bir bakış attı bana.
Ee tanıştırmak bana düştü ne yapalım
"Tanıştırayım amca Buse, Buse amcam "" Merhaba efendim " çok kibar davranmıştı. Amcam kibarca konuşulmasını çok severdi.
" Merhaba kızım " sonra bana dönüp "Taksi mi çağırdın?"
"Yok motorla gideceğiz. "
" Tamam. Bu arada yeni motor almayı düşünüyordun ne oldu o iş. "
" Ben bu motorumu satabilirmiyim bilmem."
" Satma istersen, Paranı kullanabilmen için 18 olman gerekiyordu. Bende bunu konuşmak için geldim kartın çıktı sonunda. Daha da yenileri var ve bu sefer siyah alma." kartımın çıkmasını uzun zamandır bekliyordum.
Ve bana bir zarf uzattı. Zarfı açtığımda içinde hesap kartımın olduğunu gördüm."Helal be amcama birtanesin sen "
"Hadi dikkatli kullan hem motoru hem de kartı. Bu arada otele fazla uğramıyorsun. Bir ara görüşelim. " deyip arabasına bindi. Bu kadardı. Şuan çok mutluydum.
Buse yi garaja götürdüğümde uzun bir vayy çekti. Gülmüştüm.
Chopperları severdim. Bu siyah Chopperın sesi bile beni yeterince mutlu ediyordu. Binmiş Buse ye bakarken bile heyecanlandığını hissediyordum.
"Ben binemem. "" Bana güven. Hadi "
" Lütfen yavaş ol. " gülmeye başladım. Dudağıma bir öpücük bırakıp arkama oturdu. Bir an duraksadım.
Çalıştırıp gazı vermemle altımdakı motor kükredi.Buse ise sıkıca tutunmuş kafasını sırtıma koymuştu.
Bu yolculuğu sevmiştim. Birde" Daha hızlı. "deyince tam oldu.
Saat yaklaşık 12 olmasına rağmen biz daha yeni kahvaltı yapacaktık. Sahilde çok güzel bir yer biliyordum. Oraya doğru sürmeye başladım. Buse ise kollarıyla beni sarmalıyor beni mest ediyordu.
15 dakika sonra kenar masalardan birinde kahvaltımızı beklemeye başladık. Tabi yine bu manzarayı da sigarayla ölümsüzleştireyim dedim. Yaktığım sigarayı Buse ye uzattım. Tabi önce markasına baktı. Buse içemiyor diye aynı markanın daha hafif bir ürününü yanıma almıştım. Zaten odamda her zaman 2-3 paket bulunurdu. Bazen akşam paketim bittiğinde bir yerden almak yerine hemen dolaptan çıkarırdım.
"Merak etme o değil "
" Değiştirdin mi? "gerçekten gülümsemek yakışıyordu.
" Eskiden kullanırdım. Sen onu içemeyince evdeki bu paketi aldım. "