Hızlıca arkalarındaki kelepçeleri kemerime takıp dışarıya çıktım.
Dışarıya çıkıp odalara baktığımda ilk önce security yazısını gördüm.
İçeriye girdiğimde karşıma çıkan iki güvenlikçiden birini öldürdüm.
Hızlıca silahı diğerine doğrulttum.
"Diğer emiciler nerde? "
"Bi bilmiyorum. Lütfen."
Bıçağı boynuna dayadım.
"Emin misin ?""Bütün herkes bu binada. Bu kadar emiciden kaçamazsın." dediğinde hızlıca monitörlere göz attım.
Doğru ya burada benim gibi yüz kadar kurt vardı.
.
.
.Yanımdaki güvenlikçi sayesinde katdaki bütün kurtların kapılarını açtım. Bazılarının içinde emiciler de vardı ama onların kapısını açmadım. Şuan karşımda benim gibi yaklaşık yirmi kurt vardı.
"Saldıralım. "
" Dostum onlar sayıca çok fazla. "
" Sen ne öneriyorsun? Kan kurdu. "
" Yakmak en iyisi değil miydi? En alt katta otopark var. Ve onlar konferans salonunda olduğu için bir iki saate kadar ortam çok boş kalacak. "
" Güvenlik odasında ve gardiyanlardan toplam beş silah ve beş bıçak var. Kan kurdu sende bir silah kalsın. Diğerleri de bizde paylaştırılacak. Güvenlik odasında iki tane uzaktan kumandalı patlayıcı var. Onlar da bize ateş için lazım olacak. "
Kafamı tamam anlamında salladım.
.
.
. - - Yazarın Bakış Açısı - -
.
Ortama hiç bulaşmadan hızlıca asansörlere bindiler Deniz ve diğer tanımadığı kurtlar sinirlerini çıkartmak istiyorlardı.Asansörde hiçbir konuşma yoktu. Herkes sessizce birbirini süzüyordu.
Asansör en alt kata indiğinde hızlıca kapıdan çıkıp etrafı kontrol ettiler. Boş olduğunu anladıkları zaman grup yarıya ayrıldı. Yarısı gidip şişelerle benzin bulmalı diğer yarısı da arabaları kurcalayarak içinden silah bulmalılardı.
Deniz de silah toplayacak grubun yanında yerini aldı.
Deniz lerin grubu ilerlerken aradaki lüks arabalara bakıyorlardı.
Aralarından yirmi yaşındaki bir adam araba bulacağını ve çalıştırabileceğini söyleyince gruptan birisiyle beraber ayrıldılar.
Grubun içindeki en yaşlı adam yaklaşık kırkındaydı. Adam la Deniz in arasında bir konuşma gerçekleşti.
"Oğlum patlayıcılardan birisi buraya lazım. Diğerini nerede patlatacağız? " dedi yaşlı adam Deniz e
" Abi biz sadece kaçmalıyız. Arkamızdan gelmeyeceklerine emin olalım da gerisi bizim mi işimiz bilemiyorum. "
" Benzini arabaları yakmak için mi kullanacaksın? "
" Arabaları yakmamız lazım ama diğer emicileri nasıl yok edebiliriz bilmiyorum. "
" Elindeki patlayıcı bütün işleri bitirecek. "
Yaşlı adamın dediğine Deniz de anlam verememişti. Adam eliyle köşedeki bir çantayı ve içinden taşan demir çivileri göstererek konuşmasına devam etti.
" Bak şimdi planımız şu eğer patlayıcıyı bunun içinde patlatırsak ne olur biliyor musun?.. Çiviler emicilere ciddi bir boyutta hasar verir. Geriye kalan benzinle de etraftakilerin ve binanın yanmasını sağlar."
.
.
.
.
.
Deniz lr yaşlı adam patlayıcıyı hazırladıkları arada diğer grup ellerinde büyük büyük benzin bidonlarıyla gelmişlerdi.