4. Bölüm

14.1K 585 9
                                    

Tanımadığım numara, gelen not..Sahibini buldum galiba ya da öyle hissettim.O, biliyorum ama bilmiyorum.Düşüncelerimle boğuşurken Beril ve Naz iki kolumu tutup beni sürüklemeye devam ediyorlardı.Alışveriş kısmı çoktan bitmiş Eda’yı eğlendirme faslına gelmiştik.Sokak sokak dolaştıktan sonra bir dondurmacıda durduk.Ellerine dondurma alan sıradan ayrılıyordu.

“Biraz dinlensek olur mu?” soru Eda’dan gelmişti.Doğru söylemek gerekirse ben de çok istiyordum oturmak.

“Çok iyi olur hem de.” Dedim ona gülümseyerek.Giderek daha da kaynaşıyorduk.İlerdeki parka geçtik.Kalabalık olduğumuz için bölündük.Naz, Eylül ve Eda yan bankta oturuyordu.Biz de kendi halimizde takılıyorduk etrafı izleyerek.Sonra birden akşam geldi aklıma.Yalnızlık geldi aklıma ve her şey..

“Bu gece bizde toplanıyoruz ve gecikmiş kızlar gecemizi yapıyoruz!Konu kapanmıştır, itiraz falan kabul etmiyorum.” Diyerek bağırdım her iki grubun da duyabileceği ses tonuyla.Herkes bana şaşkınlıkla baksa da kabul ettiler.Eda da çekindi biraz ama o da alıştı artık bizim halimize giderek.Kalkma zamanı geldiğinde Naz’ın sesini duydum.Karşılarında 3 çocuk onlarla tartışmaya girmişti.

 “Ne bakıyorsun, bir sorun mu var!” Naz bağırmıştı.

“Güzele bakmak sevaptır.” Diyerek gülmeye başladılar.Haydaa!Naz’ı nasıl tutacağız biz şimdi?

“Senin gibi gerzeklerle konuşmak da günahtır, çekilin başımızdan.Sizi şimdiden uyarıyorum.” Diye üzerlerine yürüdü Naz.Çocuklar nereden bilecekler kızın iyi bir boksçu olduğunu?Onlar da sözde erkekliklerini taslamak için geri çekilmediler ve önlerindeki çocuk Naz’a doğru yaklaşıp biraz eğildi.Eğildi?!Ooovv öpmek mi istiyordu?Naz çocuğun sol gözüne bir yumruk salladı.Kızlar çığlık atmaya başladı hemen.Naz’a koşarak onu geri çektim.Çocuk afallamış haliyle bize bakıyordu.İyice sinirlenmişti.Yanındaki çocuklar da öne doğru atıldı.Ne yani?6 kız ve 3 erkek, kavga mı edecektik?Bize uyar..

“Eylül, Eda! Siyah sizin, Beril ve Pelin şapkalı sizin!” diyerek Naz’la ikimiz önümüzdeki çocuğa baktık.Tam başlayacak derken iki polis yanımıza yaklaştı ve parkın ortasında olduğumuzu hatırladım.

Yarım saate bitmişti bu iş.Özür dileyip gitmişlerdi.Biz de ayrılıp evlere dağılmıştık.Akşam için bir şeyler alacaktı kızlar ben de evi hazırlamayı düşünüyordum.Odamı düzeldikten sonra salona geçtim.Sanırım bizim için en uygun yer burasıydı ancak sığardık hepimiz.Birkaç oynamayla hazırdı evim.Televizyonu açtım ve beklemeye koyuldum, hava da artık kararmıştı.İlk gelen Eda ve Eylül oldu.Fazla geçmeden sırasıyla Beril, Naz ve Pelin de geldi.Yemekle başlamaya karar verdik geceye.Ee bütün gece ayakta kalabilmemiz için enerji depolamamız lazımdı.Yemek yapacak kadar zamanım olmadığı için pizza ve kolalarla ile yetindik.Yemek bittikten sonra hepimiz pijamalarımızı giymeye koyulduk.En eğlenceli kısım işte başlıyordu!Hazırlıklı gelen Eda ve Eylül sayesinde yüzlerimizi boyama başladık.

“Miki fare oluyorum beenn!” diyerek dans etmeye başladı Pelin.Naz da ona katıldı.Eda Beril’in yüzünü boyamakla meşgul olduğu için gülmekle yetindi.Pelin’le ben de kafa sallamayı tercih ettik. Boya kısmı bitince flashlar patlamaya başladı.Bunları ölümsüzleştirmek gerekmiş, uyduk Beril’in aklına.Sonra dans etmeye başladık ve şarkılar bize eşlik etti.Ben Eda’yla bir koltukta, karşı koltukta Beril ve Naz zıplıyorduk.Pelin ve Eylül de yerde şarkıcının taklidini yapmaya çalışıyorlardı.

Lise GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin