3. Bölüm

16.1K 656 32
                                    

“Boş versenize, o tellerden atlayamayız.” Pelin geri çekilerek söylemişti.

“Dikkatli bakın kızlar” Eylül söze karışmıştı saçlarını toplayarak.

“Hmm.. Haklısınız dikkatli bakalım.. Vee ah gördüm, bir de dikenleri varmış bu tellerin.” Naz gülerek koluma girmişti.

“Hayır, bir şey var o tellerde..” dedim Eylül’e bakarak.Beril de Pelin’in koluna girdi.Tamam karanlık biraz, köpekler de olabilir ama korkacak kadar değildi.Yavaşça ilerledim ve tellerin karşısına geçtim.Bir ip vardı ve bir de tuvalet kağıdı.Tuvalet kağıdı?! Neyle karşı karşıyaydık biz böyle?Formamı falan unuttum.Hemen kızlarla oradan uzaklaştık.

Akşam uyumak ne kadar zor olsa da sabah kalkmak bir o kadar zor oldu.Annemin de kahvaltı diye zorlamasıyla okula geç kaldım.Kimseyi görmeden kendimi sınıfa zor attım.Ders seçmeliydi ve ben iki senedir resimi seçiyordum.Hiçbir malzeme getirmesen de notun hep yüksek olur.Ayrıca müzikle, sohbetle geçen derse kim hayır der ki..Zil çalmasıyla Pelin’i kolundan tuttuğum gibi koridora sürükledim.Formamı almaya diye koşuştururken koridorlar çalkanıyordu.

“Duydun mu spor salonu mumyalanmış!”“Her taraf bembeyazmış..

”“Salonda her yerde tuvalet kağıdı sarkıyor!”

“Kim yapmış olabilir ki?” Naz koşarak yanıma geldi.

“İkizler yapmış tabi ki, yine bu sene de eğlenceli geçecek.” Dedi Gamze yan sınıftan fırlayarak.Ardından Başak ve Ceren de ona katıldı.

“İkizler iş başında!” diyerek gülmeye başladılar.

“Dün geceki olay çözüldü.” Dedim Pelin’le Naz’a bakarak.

Soyunma odalarına gelmiştik ki gördüğümüz manzara çok ilginçti.Ben formamı aramaya koyuldum.Naz’la Pelin de şoku atlattıktan sonra aramaya başladılar.Hiçbir yerde yok!Zil çalmasıyla hayal kırıklarımı toplayıp sınıflara çıktık.Sırama doğru yaklaşırken formamı gördüm.Hızla yanına gittim ve bir de not.

“Dikkatli olmalısın”

Başımı kaldırmamla Kutay’la çarpışmam bir oldu.İkimiz de yerde oturmuş birbirimize bakıyorduk.Uzay bana tip tip bakarak Kutay’ı kaldırdı.Kutay üzgünüm gibi bir şeyler geveledi.İnsan beni de kaldırır değil mi?Hocanın gelmesiyle yerimden fırlayıp sırama geçtim.

...

Kafamdaki düşünceleri dağıtarak iki günüm de güzel geçti.Annemler hafta sonu annemin amcasının kızının düğünü için evden ayrılmışlardı.Ben de ödevleri bahane ederek evde kalmıştım.Şuanda da kendime nesquik hazırlıyordum.Cumartesi sabahına yakışır bir şekilde bugün hava çok güzel.Tam televizyonu açmaya hazırlanırken telefonumun sesiyle yönümü değiştirdim.Mesaj gelmişti.Allah’tan bu tanıdığım bir numaraydı.Beril’den gelmişti.

“Kızlar, Yeşil Işık!” bu Beril’in indirim var deme şekliydi.Yine alışveriş zamanı geldi demek ki.

“Nerede, kaçta?” bugün için boştum zaten, her saat uygundu ama yine de hazırlık uzun sürebilirdi.

“1 saate aynı yerde buluşalım, ben götüreceğim sizi :)” yine ne çeviriyordu bu kız?

Lise GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin