Ogłoszenia

447 3 1
                                    

Po pierwsze przepraszam was za opóźnienie ale nie miałam jak napisać, a po drugie zwyciężył Mr. Harry Styles proszę państwa! Więc tak:

Propozycja pierwsza:

Nie mam swojego życia. Wszyscy kierują mną jak maszyną, a ja jestem tylko zwykłą siedemnastolatką. Nigdy nie miałam prawdziwego przyjaciela ani nawet chłopaka. Wszyscy zadawali się ze mną tylko dlatego, że jestem bogata. Mój tato prowadzi firmę Apple. Jest okropny zawsze słyszę NIE. Nie mogę się normalnie ubrać, a co dopiero wyjść. Chciałabym przeżyć w końcu coś co bym zapamiętała do końca mego życia...marnego życia.

Propozycja druga:

Było już dużo takich opowiadań ale postanowiłam stworzyć swoją. Jedyną w swoim rodzaju. Pełna miłości historia ludzi z dwóch różnych światów. Jednak tak bliskich.

On mówi: 'Nie znoszę słowa :SŁAWA. To nic o człowieku nie mówi. To nie jest komplement w stylu ten facet jest miły. Nie znoszę tego. Czasami muszę przemyśleć wszystkie za i przeciw. Dopiero wtedy mam jasność.'

Ona mówi: 'Nikogo nigdy nie miałam. Czasami myślę, że skończę z trzydziestoma kotami albo wcześniej z garścią tabletek w dłoni. ' Co się stanie kiedy się spotkają? Czy poczują coś do siebie? To jest oczywiste, że tak ale czy to będzie prawdziwa miłość?

Zapraszam do mnie na moje najnowsze opowiadanie pt: Strong o Harrym Stylesie. Mogą wystąpić bluźnierstwa, przemoc i sceny +16. Zajrzyj i zostaw po sobie ślad. Będę bardzo wdzięczna. Ta historia będzie bardzo rozbudowana i liczę, że się wam spodoba mordeczki. LOVE.XX. HISTORIA W POŁOWIE OPARTA NA FAKTACH. ZMIENIŁAM IMIONA I NAZWISKA NA POTRZEBĘ HISTORII.

I po trzecie: Drugie miejsce uzyskał Zayn i Liam. Tak mają głosów po równo. Niektórzy pisali do mnie jeszcze na priv więc wiecie. Jak zakończe tylko Someday Maybe o Harrm Stylesie zabieram się za opowiadania dotyczące Zayna i Liama.

Dziękuję za uwagę. Wasza roselancom <3


Cute memories /L.P./Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz