פרק 13

5.9K 371 21
                                    

התעוררתי כשאור השמש החלש סינוור אותי, הנחתי ששעת בוקר מוקדמת עכשיו.
שפשפתי את עיניי ופתאום ידי נפגשה במשהו קשיח וחמים.
הסתכלתי עליו, זה היה אדון סטיוארט, השתנקתי מרוב אימה.

הוא היה ללא חולצה ואני, אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל הוא נראה אלוהי..
השיער השחור שלי היה נפול על פניו וגרם לו להיראות תמים וצעיר יותר.
עכשיו הבנתי למה בנות מתאהבות בו וכופות את עצמן עליו, לפחות ככה קית סיפרה לי...

אבל המראה הכובש שלו לא הפחית מהאכזריות שלו...הסטתי מעלי את השמיכה וכמעט צרחתי כשראיתי כשראיתי את לבושי, כבר לא לבשתי את שמלת הנשף התכולה שלי, הייתי לבושה בשורט קצרצר ואפור וחולצת טי שרט לבנה.
שיט שיט שיט
מה לעזאזל קרה כאן אתמול בערב?!?
למה אני יושנת עם דניאל?
אני השתכרתי אתמול??

טוב, זה לא זכור לי אבל כנראה שזה מה שזה עושה..
אבל למה אין לי האנגאובר?!

עצרתי את ממחשובותי והתחלתי להתמקד בדבר אחד, לצאת מהאחוזה בלי להיתפס ולהתחיל את המרד!

קמתי מהמיטה, הבטתי באדון סטיוארט הוא עדיין ישן באותה צורה אלוהית..

התחלתי לצעוד בשקט על קצות אצבעותיי שבכל רגע אני מביטה באדון סטיוארט, בודקת את מצבו.

הגעתי אל הדלת וניסיתי לפתוח אותה אבל היא הייתה נעולה, פלטתי עוד קללה מפי.
הסתכלתי על השידה שליד המיטה, הסיכות שהחזיקו את השיער שלי הונחו שם.

התקדמתי לעברם במהירות לוקחת חלק מהן וחוזרת אל הדלת.
״בבקשה תעבוד״ מילמלתי לעצמי והכנסתי את הסיכה למנעול, מסובבת ומעקמת אותה.

״אני רואה שהתעוררת״ שמעתי קול מוכר שהקפיץ אותי וצווחה קטנה ברחה מפי, והסיכות נפלו מידי מרוב הבהלה.

הסתובבתי וראיתי את אדון סטיוארט עומד מולי בבוקסר שחור ובלי חולצה.
נשכתי את השפה שלי מנסה להסתכל בעיניו ולא בשרירים..

פאק! אנה הבן אדם הזה כלא אותך! את לא יכולה לפנטז על השרירים שלו! או לא יודעת מה!
הוא מתעלל בנשים, אין לו שום כבוד!
כל המחשבות הנוראיות על אדון סטיוארט החזירו אותי למטרה שלי.

״מה את עושה?״ שמעתי אותו שואל כשראשי היה מורכן והבטתי על הרצפה, הרמתי את ראשי במהירות והבטתי בעיניו הכחולות, הפעם היה בהן משהו שונה לא אותו קור מקפיא אלא משהו עדין, חם ודואג.

״כמו מה זה נראה לך?!?״ שאלתי בהתרסה כמעט צועקת.
הוא הביט בי ולא אמר מילה, הוא ניגש אל השידה שבה הונחו סיכותי ופתח את המגירה הראשונה והוא שלף משם מפתח ושוב ניגש אל הדלת, הוא פתח אותה.
הבטתי בו המומה ״ככה?״ שאלתי מביטה בעיניו החמות.
״ככה״ הוא אמר ויצאתי.

אז איך הפרקמצטערת שהוא קצר פשוט עברתי דירה ואני די עסוקה בפריקת ארגזים..מקווה שאהבתם אשמח לתגובות והצבעות:)

קרדיט לkitty_cat3 המושלמת שעזרה לי לכתוב את הפרק ושבלעדיה לא הייתי מעלה היום פרק, אז לכו לקרוא את הסיפור החדש שלה;)

The outside worldWhere stories live. Discover now