כבר כמה שעות שאני ככה, אזוקה בשרשראות מסתכלת מסביבי ורואה רק חושך מאיים..
מרוב שיעמום ולחץ שקעתי במחשבות, אבל לא רציתי לחשוב על כל מה שקורה עכשיו בחוץ או על מה שקרה עם דניאל ואנאבל..
פשוט תשכחי מזה אנה!
תשכחי ממנו..
במקום להיזכר בהם פשוט חשבתי על אימי..איך היא??
היא קרובה אליי?
׳אף פעם אל תשכחי מאיפה הגעת.׳ המשפט המפורסם שלה,
מעניין למה היא תמיד אמרה את זה..הרי זה לא שהיה לי לאן ללכת, נכון?
אולי מההתחלה היא ידעה שאני אצא החוצה? ואם כן מה זה קשור?
טוב אולי זה קשור לפעם..לסיפורים שלה..חיוך עדין מתנוסס על פניי כשאני נזכרת בזה שכשהייתי קטנה והיא הייתה מספרת לי סיפורים לפני השינה,
סיפורי מתח, אקשן, מדע בידיוני ו..רומנטיקה..***פלאשבק***
׳אמא הגיע הזמן לסיפור!״ קראתי לה מחדרי המוסתר, היא מיד הגיעה,הזיזה את הארון,נכנסה והשתיקה אותי, ׳תהיי בשקט חמודה, שהאנשים הרעים לא ישמעו אותך טוב?׳ אימי שאלה וקמטי דאגה כיסו את מצחה.מאז שהייתי קטנה היא הייתה מסתירה אותי..
׳טוב..אבל רק רציתי שתקראי לי סיפור..׳ לחשתי לה מפוחדת, מיד היא שמה לב לקולי ותווי פניה השתנו אך בעיניה עדיין נשארה דאגה.
׳אוקי, אז איזה סיפור את רוצה שאני אקריא לך עכשיו?׳
׳אממ..׳ התלבטתי ׳אולי סינדרלה?׳ שאלתי והיא הינהנה בראשה והביאה את הספר הקטן..
~~~~
׳הנסיך מצא את אהובת ליבו וישר לקח את סינדרלה לארמונו והם התחתנו וחיו בעושר ואושר עד סוף חייהם..׳ היא גמרה את הסיפור, כיסתה אותי בשמיכה החמימה, ליטפה את ראשי וקמה לעבר היציאה ׳אמא׳ עצרתי בעדה, היא הסתובבה מחכה לשמוע מה רציתי לומר לה ׳מה זה אהבה?׳ היא חייכה לעברי וחזרה למקומה ׳אהבה זאת אהבה׳ אמרה ואני רק התבוננתי בה בבילבול ׳לא הבנתי..׳ השבתי ׳כשזה יקרה לך את תדעי׳ היא נאנחה והיה נראה שהיא נזכרת במשהו, לאחר דקה היא ניערה את ראשה, נישקה לראשי, הזיזה את הארון ׳לילה טוב׳ אמרה ובאה לצאת שוב ׳רגע׳ עצרתי אותה בשנית, ׳גם לי זה יקרה? גם אני אתאהב במישהו?׳ שאלתי אותה אבל הפעם היא לא ענתה לי אלא רק נאנחה, לחשה לי ׳לילה טוב׳ יצאה והחזירה את הארון למקומו משאירה אותי בחושך המוחלט ׳לילה טוב..׳ לחשתי בחזרה יודעת שהיא לא שמעה אותי..
***סוף פלאשבק***ברור שאחרי שהתבגרתי הבנתי למה אימי לא ענתה לי באותם זמנים, כי אין דבר כזה שקוראים לו אהבה אבל בכל זאת לא וויתרתי והמשכתי להאמין בזה..
עברו 11 שנים ואני עדיין לא יודעת מה זאת אהבה.
אז מה זה מה שקורה לי עם דניאל?
מעניין אם מה שיש ביני לבינו זאת אהבה..
מיד מחקתי את המחשבה הזאת ממוחי, הרי אם זאת היתה אהבה אמיתית הוא לא היה מתנשק עם אנאבל..
~~~
YOU ARE READING
The outside world
ChickLitאנה, אנסטסיה בראון היא נערה שנולדה מאונס וגרה עם אימה בעולם מסוכן שבו הגברים הם השולטים, בעולמה אין לנשים זכויות. בממלכה שבה היא גרה יש שליט אחד, אדון סטיוארט. אדון סטיוארט הוא הטיפוס המסוכן שכולם פחדו ממנו וקיימו את חוקיו עד שאנה הגיעה והראתה לו ש...