"JEŚLI SIĘ COFASZ TO TYLKO PO TO, ŻEBY WSIĄŚĆ ROZBIEG"

159 9 0
                                    

Jak ciężko jest walczyć o swoje wiedząc, że niszczymy przez to życie innych...!

Po wygranym meczy chłopaki chcieli iść na piwo, ale ani ja ani Ola nie miałyśmy na to ochoty postanowiłyśmy iść sobie na winko we dwie pogadać, trochę powspominać, musiałam się jej wygadać co czuje. Chłopaki cała drużyną poszli do klubu a my z Olą pojechałyśmy do Karola, kupiłyśmy po drodze wino i w końcu spędzimy sobie babski wieczór. Dojechałyśmy do mieszkania, odpaliłyśmy tv, jakąś muzyczkę, brakowało mi takiego klimatu.

Ola: Co ona od ciebie chciała powiesz mi?

Ja: Oj nie uwierzysz ale ona ma nadzieję że ja się kiedyś zaprzyjaźnię z Andrzejem bo jestem ważną osobą w jego życiu, powiedziała mi że jest z nim strasznie szczęśliwa i cieszy się że ja jestem szczęśliwa z Wojtkiem.

Ola: Ona naprawdę go kocha i myśli że oni są razem.

Ja: Niestety tak.

Ola: A ty jak się czujesz?

Ja: Zależy o co pytasz.

Ola: O tą sytuację z Wojtkiem.

Ja: Z Wojtkiem, jesteśmy przyjaciółmi i bardzo mi na nim zależy i cieszę się że padło właśnie na niego.

Ola: A mogło by coś między wami być.

Ja: Ola co ty wymyślasz.

Ola: Mogę ci coś powiedzieć? Ale szczerze.

Ja: Tylko szczerze.

Ola: Ale się nie denerwuj ok.

Ja: Ok. Jak coś to uznamy że tego nie powiedziałaś.

Ola: Ty i Wojtek jak dla mnie wyglądacie na bardzo szczęśliwych razem, widziałam cię z Andrzejem wiele razy i nigdy nie uśmiechałaś się tak jak kiedy Wojtek jest w pobliżu i wiem że kochasz Andrzeja, ale wydaje mi się że z Wojtkiem była byś szczęśliwsza.

Ja: Ale ja go nie kocham. Świetnie się z nim bawię bo jesteśmy przyjaciółmi i mogę być z sobą kiedy on jest obok, nie ocenia mnie i jestem pewna że nie przestanie mu na mnie zależeć jak się upije, zrobię z siebie idiotkę czy przytyje 30 kg.

Ola: A z Andrzejem tak nie masz?

Ja: A ty z Karolem, boisz się co się stanie jak byś przytyła?

Ola: No boje się.

Ja: Właśnie o to mi chodzi. Ja jestem Wojtak pewna, ale go nie kocham, wiesz o co on się mnie ostatnio zapytał.

Ola: O co?

Ja: O to co by było gdybyśmy się spotkali pierwsi czy mogła bym z nim być, czy miał by szansę.

Ola: Co mu powiedziałaś.

Ja: Że nie wiem co by było gdybyśmy się spotkali pierwsi czasu nie cofniemy, ale teraz mogło by być inaczej.

Ola: O boże miałam ci tego nie mówić ale muszę.

Ja: Co jest?

Ola: Andrzej powiedział Karolowi że myśli że z Wojtkiem była byś szczęśliwsza. Tylko nikomu nie mów że ci powiedziałam.

Ja: Spoko ja mu się nie dziwię, widzisz co się teraz dzieje i on myśli że to przez niego.

Ola: Czekaj Karolek dzwoni już się opili. Halo.

Karol: Ola jest Księżniczka u nas?

Ola: Tak.

Karol: Dawajcie szybko do Ultra Andrzej się bije z Wojtkiem.

A kiedy już stracisz wszystko...! /ZakończonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz