κεφάλαιο 2

7K 287 10
                                    

Η δικη τελειωσε. Ειμαι πτωμα. Το μονο που θελω ειναι να χαλαρωσω και μετα να μιλησω με τις κορες μου . Ξερω οτι μονο αυτες ειναι οι γυναικες της ζωης μου . Μπορει να ειναι 10 χρονων αλλα της αγαπω πολυ . Ειναι το στηριγμα μου ..

Κουρασμενος καταφθανω σπιτι . Βλεπω την Γεωργια με σακουλες με ψωνια τριγυρω . Παλι τρωει λεφτα απο την περιουσια των παιδιων μου . Δεν ειναι πια μικρη .. 32 χρονων ειναι .. Ασχετα αμα εκεινη νομιζει οτι ειναι κοριτσοπουλο.. Χαλαει τα λεφτα που με τοσο κοπο μαζευω για τις κορες μου για ψωνια και μαλακιες.. αχ αυτος ο πατερας της .. αναθεμα ! Πως την μεγαλωσε ετσι !

-Μπαμπα.. λεει η Κωνσταντινα λυπημενη

-Τι συμβαινει αγαπη μου ? την ρωταω

-Η μαμα γιατι δεν μας παιρνει ποτε δωρο ?

Αυτο το εχω και εγω απορια.. η αληθεια ειναι οτι οι μικρες δεν εχουν παρει ποτε δωρο απο την μητερα τους .. ολο εγω τους παιρνω ..

-Καρδια μου η μαμα σε αγαπαει δεν σου αρκει ?? της λεω τρυφερα..

-Η μαμα δεν εχει λεφτα πια ? λεει εκεινη

Τωρα τι της λες? Οτι εχει και δεν σας δινει γιατι ειναι σκυλα ? Οχι .. δεν το λες.. γιατι ειναι η μητερα των παιδιων σου ..

-Ναι καρδια μου .. της δινουν λιγα χρηματα τωρα πια ..

-Α.. σαν την μαμα της Δεσποινας που ειναι ανεργη ..

-Ναι .. ναι .. ναι παιδι μου ..

Τι ωραια.. οριστε βρηκα μια δικαιολογια.. η μητερα τους που ειναι πλουσια ειναι ανεργη .. φυσικα .. δεν λεω αυτη τη στιγμη ψεματα στις κορες μου .. αφου ειναι οντως ανεργη και μαλιστα δεν εχει δουλεψει ποτε στην ζωη της !

-Μπαμπα.. θα μας πας σε μια εκθεση ?

-Τι εκθεση καρδια μου ? ρωταω με ενδιαφερον

Οι κορες μου δειχνουν μια αγαπη στις τεχνες και στο μπαλετο . Μου θυμιζουν περισσοτερο το μικρο μου αγγελακι .. την Γαβριελα μου ..

-Να μπαμπα.. αυτη την εκθεση .. μου λεει και μου δινει μια προσκληση

Προσκληση

Στις 29 Νοεμβρη πραγματοποιειται στο Μεγαρο Μουσικης η εκθεση ζωγραφικης της Ραφαελας Καρα , της γνωστης χορευτριας κλασσικου μπαλετου και ζωγραφου που πεθανε το 2002 . Τα εσοδα θα δωθουν για καλο σκοπο για τα δημοτικα ιδρυματα της Αθηνας .

Ωρες 10 :00 πμ - 21:00 μμ

Εγκαινια 29 /11/ 2015 ωρα 7:00 μμ

Διαρκεια 29/11 - 20/12

Ακατανίκητες Πλευρές 1حيث تعيش القصص. اكتشف الآن