Ειμαι ξαπλωμενος στο κρεβατι . Η γυναικα μου κοιμαται στην αλλη γωνια . Κοιταω το παραθυρο . Το φεγγαρι λαμπει . Πως αυτος ο εγωισμος μου .. με κατεστρεψε. Θα ημουν ευτυχισμενος με την Ραφαελα . Θα ειχαμε κανει οικογενεια .. θα κοιμομασταν στο ιδιο κρεββατι , αγκαλια και θα κοιτουσαμε μαζι αυτο το ομορφο φεγγαρι .
Βγαζω το κινητο μου και την αναζητω με το νεο της ονομα .
Εχει ενα χαρακτιριστικο καρε μαυρο μαλλι με αφελιες.. τα καταπρασινα ματια της ξεχωριζουν . Φοραει ομορφα μοδατα γυαλια μυωπιας . Οτι και να εβαζε θα την αναγνωριζα. Προσπαθησα να βρω σε κουτσομπολιστικα site πληροφοριες για την προσωπικη της ζωη . Τιποτα ομως .
Το μονο που βρηκα ειναι μια συνεντευξη της ως επιτυχημενη επιχειρηματιας στον χωρο της τεχνης . Ακομα και ο τιτλος αυτος ειναι μηδαμινος μπροστα στο εργο της . Δεν ειναι μονο επιτυχημενη επιχειρηματιας .. ειναι και επιτυχημενη σκηνοθετης .. σκηνοθετησε τον θανατο της πολυ πετυχημενα που μεχρι και ο αρραβωνιαστικος της αυτοκτονισε απο την στεναχωρια του .
Κλεινω τα ματια . Προσπαθω να πιστεψω οτι διαβασα . Οτι με αγαπαει ακομα . Με αυτην την σκεψη με παιρνει ο υπνος .
Το επομενο πρωι ξυπναω. Κοιταω διπλα μου . Η Γεωργια κοιμαται και εχει απλωθει σαν χταποδι σε ολο το κρεββατι . Ειναι 10 . Μαλλον παρακοιμηθηκα . Εγω απο τοτε που παντρεφτηκα ξυπναγα με τις κοτες . Ηθελα να βλεπω μονο τις κορες μου . Το θεαμα της γυναικας μου στο ιδιο κρεβατι με μενα με ταραζε .
Κατεβαινω με τις μπιζαμες μου κατω στην κουζινα . Φτιαχνω καφε . Καθως γεμιζω την κουπα κοιταω το βαζο με την ζαχαρη . 4 κουταλιες ζαχαρη εβαζε στον καφε.. και λιγο γαλα .. αυτο μου ρθε ξαφνικα σαν σκεψη .
Ο καφες σκετος , βαρυς , πικρος και εγω μονος .
Μονος μεσα σε μια βιλα με μια πισινα , μια υπηρετρια και μια ηλιθια γυναικα . Οι κορες μου λογικα ειναι με τον πεθερο μου . Ξεχασαν τελειως το δειπνο . Αρα .. μονος θα αντιμετωπισω την αληθεια .. και μαλλον τον πονο .
Ντυνομαι απλα . Φοραω το δερματινο μπουφαν μου .
Η Γεωργια κατεβαινει τις σκαλες .
-Που πας ? ρωταει σαν ανακριτρια
-Στο διαολο .. λεω και κλεινω αποτομα την πορτα .
Δεν της αξιζε καλυτερη απαντηση . Αυτη η συμπεριφορα της αξιζει . Αυτη τη συμπεριφορα θα τρωει στην μαπα ..
BẠN ĐANG ĐỌC
Ακατανίκητες Πλευρές 1
Lãng mạnΟ Γιώργος ειναι ενας ευπορος δικηγορος 40 χρονων παντρεμενος με γυναικα που δεν αγαπα εδω και 15 χρονια . Εχει δυο κορες . Η ζωη του ειναι μουντη μεχρι που γνωριζει την Ροξάνη . Η Ροξάνη ειναι 23 ετων και ειναι κριτικος τεχνης , εργαζεται στο μον...