Μαζευω τα χαρτια μου απο το γραφειο . Καθως τα βαζω στον φακελο μου πεφτει η αιτηση για το διαζυγιο που ετοιμαζα . Την κοιταω καλα καλα .
Κλεινω τα ματια . Ημουν τοσο σιγουρος οτι αυτη που ειδα στο νεκροταφειο ηταν η Ραφαελα .. και οχι μια απλη ρωσιδα που προσεχε καποιον παππου .. Η Ραφαελα ηξερε καλα ρωσικα .. μπορουσε ανετα να μου παριστανει την ρωσιδα για να μην την καταλαβω .. Ομως.. το ''Γιωργο ? '' δεν το ειπε ποτε .. ηθελα να το πει .. ηθελα να της ξεφυγει απο τα κατακοκκινα χειλη της ..
Θα μου πεις .. αν ηταν αυτη .. σιγα μην μακραινε τα μαλλια της και τα βαφε μαυρα ! Κοκκινομαλλα ηθελε να ειναι .. Την γουσταρα τρελα οταν εβαψε τα μαλλια της . Ηταν γκομεναρα .. ομως .. της εμοιαζε αρκετα στο προσωπο .. ιδια σχηματα στο προσωπο της . Ομως.. αν ηταν οντως η Ραφαελα , η αυθορμητη και ευαισθητη Ραφαελα που ξερω .. θα με επαιρνε μια ταιραστια αγκαλια και θα με εσφυγκε μεχρι να σκασω !
Λοιπον .. να υπογραψω .. ? Τι να κανω ?
Κραταω το στυλο μου αναμεσα στα δαχτυλα μου .
Ειμαι ετοιμος να το ακουμπησω στο χαρτι . Με το που παω να υπογραψω σκεφτομαι τις κορες μου . Πεταω το στυλο μακρια και καθομαι στην καρεκλα .
Παιρνω μια βαθεια ανασα.. δεν ξερω τι να κανω .. το μονο ατομο που θα με βοηθισει αυτη τη στιγμη ειναι ο Αργυρης
τον καλω στο κινητο ομως δεν το σηκωνει . Δεν ξερω τι να κανω .. σκεφτηκα να καλεσω την Ρωξανη . Τα δαχτυλα μου τρεμουν καθως πατω τα νουμερα του τηλεφωνου της .
-Ναι ? λεει
-Ρωξανη .. ?
-Ποιος ειναι ? ρωταει εκεινη επιμονα
-Ο Γιωργος ειμαι .. σε παιρνω απο δικηγορικο γραφειο
-Αα.. γεια σου Γιωργο .. δεν ειχα αποθηκευσει το τηλεφωνο του γραφειο σου και δεν το καταλαβα ..
-Πως εισαι ? την ρωταω και ανακουφιζομαι καπως .
Περιμενα οτι δεν θα το σηκωνε ή οτι θα μου το εκλεινε στα μουτρα .. ειδικα μετα την κουβεντα που καναμε ..
-Χαλια .. προσπαθω να σταθω στα ποδια μου ψυχολογικα .. αλλα το βαρος ειναι βαρυ .. λεει
-Τοσο ασχημα.. σχολιαζω
-Ναι .. εσυ πως εισαι ?
-Καλα .. να .. εδω εχω μπροστα μου το χαρτι του διαζυγιου που ετοιμασα .. και δεν μπορω να το υπογραψω ..
KAMU SEDANG MEMBACA
Ακατανίκητες Πλευρές 1
RomansaΟ Γιώργος ειναι ενας ευπορος δικηγορος 40 χρονων παντρεμενος με γυναικα που δεν αγαπα εδω και 15 χρονια . Εχει δυο κορες . Η ζωη του ειναι μουντη μεχρι που γνωριζει την Ροξάνη . Η Ροξάνη ειναι 23 ετων και ειναι κριτικος τεχνης , εργαζεται στο μον...