Ειμαι στο γραφειο .. σκεπτικος . Η Ροξανη ειναι μια γυναικα μυστηριο.. ενα μυστηριο που με καιει .. Αραγε ειναι σαν την Ραφαελα μου ή χανω αδικα το χρονο μου ?
Μα τι σκεφτομαι ! Τον χρονο μου τον εχω χασει απο τοτε που πεθανε η Ραφαελα.. Η Ροξανη ειναι το υποκαταστατο της Ραφαελας .. διαφορετικος χαρακτηρας ομως. Επιδιωκει μονο σεξ .. τιποτα αλλο..
Το απογευμα παω την Κωνσταντινα στον παιδιατρο για το εμβολιο της.
Ειμαι στην αναμονη . Υπαρχουν διαφορα περιοδικα . Ξεφυλλιζω μερικα .
"Ροξανη Λασκαριδη σε ερωτικο τριγωνο"
Με το που ειδα το το εξωφυλλο και λιγο πιο διπλα αυτο και την ροξανη με ενα κοκκινο φορεμα να προχωρα εχοντας την τσαντα στο προσωπο της αρχισα να διαβαζω το "αρθρο" του "περιοδικου" .
Συμφωνα με τη "κιτρινισμενη " πληροφορια του περιοδικου η Ροξανη ηταν με εναν γιο εφοπληστη τον Κωστα .Σε εναν αγωνα πολο ειδε τον Κωστα Ζεβρα να ερωτοτροπει με την Αννα Διαμαντη την συζηγο του 30χρονου εκατομμυριουχου Μαριου Αλεξανδρου . Μετα ο Μαριος και η Ροξανη φλερταραν και ειναι σε σχεση .. αλλα ο Κωστας θελει πισω την Ροξανη . Η Ροξανη αποφευγει τις δηλωσεις .. δεν δινει συνεντευξεις και κρυβεται απο τους δημοσιογραφους . Ο Μαριος πηρε διαζυγιο απο την Αννα με μεγαλη δυσκολια .
Φημες λενε οτι ο Μαριος και η Ροξανη συζουν και ο ερωτας τους ειναι φουντωμενος..
Ω! Μα πως ? Ο Κωστας ηταν πελατης μου .. πως και δεν γνωρισα την Ροξανη νωριτερα ?
Αραγε ειναι ακομα με αυτον τον Μαριο ? Που ειναι ωραιοτερος και νεοτερος απο μενα ? Ειναι γεροδεμενος μελαχρινος με μπλε ματια και εντονες γωνιες . Ηταν σε μια φωτογραφια στο αρθρο με ενα λευκο πουκαμισο και ενα υφασματινο παντελονι καπνιζοντας . Εδειχνε αρκετα γοητευτικος ανδρας .
- Μπαμπα ειναι η σειρα μας ! Λεει η κορη μου και μου κουναει το χερι
20 χρονια πριν
Ξυπνω κατω απο τα σεντονια . Ολογυμνος . Εχω μαθημα αλλα βαριεμαι να παω . Ποιος παει στο εργαστηριο χαρακτικης πρωι πρωι .
Ακουγεται ενας γλυκος ηχος πιανου προς την κουζινα . Σηκωνομαι και φορω το μποξερακι μου .
Βλεπω την Ραφαελα εκπληκτος . Φοραει το λευκο t shirt που φορουσα χθες και μαγειρευει .
Καθομαι στον παγκο και κοιτω τα οπισθια της που φαινονται ελαχιστα κατω απο την μπλουζα.
Μειδιω και κανω πονηρες σκεψεις . Εκεινη γυρναει και με βλεπει . Τρομαζει .Εγω χαμογελω .Εκεινη αφηνει την κουπα στον παγκο και ειναι κοντα στον νεροχυτη.
Σηκωνομαι απο την καρεκλα . Πλησιαζω κοντα της . Περνω τα χερια μου γυρω απο την μεση της . Την φιλω στο λαιμο .
- Καλημερα μωρο μου .. λεω και απομακρινομαι δινοντας ενα απαλο χαστουκι στα οπισθια της . Εκεινη εχει κοκκιι νησει . Χαμογελαει
- Καλημερα ..
KAMU SEDANG MEMBACA
Ακατανίκητες Πλευρές 1
RomansaΟ Γιώργος ειναι ενας ευπορος δικηγορος 40 χρονων παντρεμενος με γυναικα που δεν αγαπα εδω και 15 χρονια . Εχει δυο κορες . Η ζωη του ειναι μουντη μεχρι που γνωριζει την Ροξάνη . Η Ροξάνη ειναι 23 ετων και ειναι κριτικος τεχνης , εργαζεται στο μον...