κεφάλαιο 16

1.8K 122 7
                                    

Καθομαι και περιμενω μια απαντηση . Τα ματια μου ειναι καρφωμενα πανω της . 

-Τον πινακα μου τον εδωσε ο Βάιος 

Κατι μου λεει εμενα αυτο το ονομα ... 

-Τον ξερω εγω αυτον ? ρωταω 

-Φυσικα .. στην γκαλερι που ηταν οικονομικος συμβουλος εκανες την πρωτη σου εκθεση .. 

-Οπα .. κατι θυμαμαι .. 

Με ειχε βρει απο την Ραφαελα . Ηταν φιλος της . Την γουσταρε .. ηθελα να τον βαρεσω .. τον μισουσα . Εχουν περασει βεβαια χρονια .. τωρα θα ειναι οσο εγω ηλικιακα .. 

-Σου ειχε παρει εναν πινακα που δεν τον ειχε αγορασει κανεις .. και σου ειπε και ψεματα οτι πηγε σαν δωρεα επειδη και καλα η γκαλερι εδινε και εναν πινακα σε ιδρυμα .. Ξερεις πλαστα χαρτια και τα λοιπα .. 

-Ωστε ετσι .. παλι καλα που μου το πες να του κανω μια μηνυση .. 

Εκεινη αρχισε να γελαει .. 

-Γιατι γελας.. ηταν τροπος αυτος να μου παρει πινακα ? τα ειχα αναγκη τα λεφτα .. 

-Ναι .. ξερω .. αλλα να σε ρωτησω .. πως θα του κανεις μηνυση λεει γελοντας 

-Οπως κανουν οι καθημερινοι ανθρωποι .. αλλα γιατι ακομα γελας? 

-Σαν δικηγορος ξερεις καλυτερα... αρα θα κανεις μηνυση λοιπον .. στον πεθαμενο .. 

-Τι ? 

-Ειναι νεκρος ο Βαιος .. αυτοκτονησε .. !

Ε ενας μαλακας λιγοτερος .. 

-Λυπαμαι .. λεω ψευτικα 

-Ναι σε πιστεψα τωρα λεει εκεινη και καθεται 

-Λοιπον τι σχεση εχει ο Βαιος τωρα.. για την Ραφαελα και μενα πως εμαθες ? 

-Ο Βαιος μου τα ειπε ολα ! 

-Τι εννοεις ? 

-Αααχ.. αντε να στα πω ολα .. ο Βαιος μετα τον χωρισμο σου με την Ραφαελα πηγε στην Ρωσια και τα εφτιαξε μαζι της για να την παρηγορησει για τον ηλιθιο γαμο σου .. 

-Αποκλειεται ! δεν μου ειπε τιποτα..! 

-Θυμασαι καθολου ανα τι διαστηματα σου ελεγε να πας στην Ρωσια ? 

Τωρα αρχιζω να καταλαβαινω .. οπως υπολογιζω η Ραφαελα ηθελε παντα να ειμαι στην Ρωσια την περιοδο που ξεκιναγε το Φεστιβαλ Αθηνων , η Μπιεναλλε και η Αρτ Αθηνα .. αρα απο την ανοιξη μεχρι τον Οκτωβρη μπορουσα να την δω .. γιατι τοτε ελειπε ο Βαιος ! 

-Ωχ θεε μου ! δηλαδη με απατουσε.. 

-Δεν σε απατουσε.. μην κανεις σαν παιδι Γιωργο .. απλα ησουν ο εραστης της .. οπως αυτη ηταν η ερωμμενη σου .. επισης .. ηξερες οτι αυτοκτωνησε η Ραφαελα ή και αυτο το ακους πρωτη φορα απο μενα ? 

Ακατανίκητες Πλευρές 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora