LU HAN
Bir kırılma sesi beni bulunduğum ortama tekrar getirdi. Parçanın sonlarına doğru toplanmış dikkatimi dağıtan sesin sahibine döndüm, ufak tefek bir çocuk sert gözlerle bana bakıyordu.
Bu çocuğun amacı neydi?
Tam bitirmek üzereyken beni taciz mi etmek istiyordu hemde bir yardım balosunda.
Böyle şeylere alışkındım ve tanrıya şükür güller bu yüzden işe yarıyordu.
Bakışlarımla ona haddini bildirdikten sonra gözlerimi kapatıp parçanın son kısmına geçtim ve her zaman ki gibi bitirdiğimi alkış sesleri duyulmaya başlayınca anladım.
Herkes bana doğru gelirken sadece tek bir kişi ters istikamete doğru gidiyordu. Bir ara o ufaklığı bulup yapmaya çalıştığı şeyin hesabını sormalıydım.
Sahneden ne zaman insem yenilenmiş hissederdim yorgun ama taptaze.
Tebrikleri ve övgüleri aldıktan sonra yavaşça ailemin yanına süzüldüm. Chanyeol ve annemin yeni çocuğu Baekhyun ortalarda görünmüyordu.
Annem gözleri dolu dolu bana baktı.
- " Luhan seninle gurur duyuyoruz oğlum." dedi.
Peşi sıra gelen kucaklaması sıcacıktı ama bunu toplum içinde yapmaması için onu defalarca uyarmıştım. Yine de gülümseyerek ona karşılık verdim. O sahip olduğum tek anneydi.
Bay Shin ve eşi Cho Hee gülümseyen yüzlerle bize doğru yaklaşıyorlardı. Bay Shin anneme döndü ve
- " Harika bir çocuk yetiştirdin Sulli tıpkı Vian gibi müzik kulağı inanılmaz."
Ardından bana döndü ve
- " Konuklarımızın başını döndürdün Luhan."
Bayan Cho Hee ekledi
- " Tabiki bizimde."
Etrafımıza toplanmış bir grup gençte selam verip performansımla ilgili övgülerini dile getirdikten sonra ayrıldılar.
O sırada Chanyeol hızlı adımlarla bize yaklaşıyordu. Yanıma geldi ve saçlarımı karıştırdı.
- " Harikaydın dostum." onlara döndü ve
- " İzninizle önceden verilmiş bir sözüm var. Luhan burda mı kalacaksın yoksa benimle geliyor musun?"
Bayan Cho Hee;
- " Nasıl yani Kyungsoo'nun doğum günü partisine katılmıyor musunuz? Bugün onun on yedinci yaş günü ve bütün gençler Jinyangdaki göl evine gidiyor inanılmaz bir parti olacak."
O sırada yanımıza gelen Baekhyuna döndü ve
- " Hadi Baekhyun Kyungsooyu yalnız bırakamazsınız."
Emrivakilerden nefret ederdim. On yedi yaşına girmek üzere olan bir çocuğunkinden daha çok yaş ortalaması kaçtı acaba.
Saat gece yarısını çoktan geçmişti. Bizse zifiri karanlık bir yolda göl evine doğru bir buçuk saatten fazla yol gelmiştik.
Chanyeol arabayı kullanıyor ve uzun mesafeleri arka koltukta kat edemeyecek kadar hassas bir mideye sahip olan Baekhyun ön koltukta oturuyordu.
Bu durumdan ikisininde hoşnut olmadığı o kadar belliydi ki arada birbirlerine sinir bozucu bakışlar atmayı ihmal etmiyorlardı. Belli ki Baekhyun daha fazla dayanamadı ve
- " Chanyeol ehliyetin olduğuna gerçekten emin misin? Yoksa gaz ve frenin yerini sık sık karıştır mısın? "
Sesindeki alaycı ton her zaman ki kıvamındaydı ve haklıydı. Chanyeol arabayı gerçekten kötü kullanıyordu ama nedense ani gelişen korkunç araba kullanma özelliğinin Baekhyunun midesinin hassiyetini öğrenmesiyle paralel olduğunu düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Obsession
FanficKampüs yavaş yavaş yağmurdan koşturarak kaçan öğrenciler tarafından hareketlenmeye başlamıştı. Tam o anda telaşlı bir şekilde bana doğru gelen kişiyi fark ettim. Nefes nefeseydi. - S-Sehun... Dudaklarından dökülen ismimle kalbimdeki zincirlerin dah...