31.Bölüm

84 7 2
                                    

BYUN BAEKHYUN

-"Onu bize getir hyung."

Chanyeol telefonunu özellikle benim duymam için arabaya bağlamıştı. Bunu Luhanla konuşurken tepkilerimi gözlemek için ara ara bana bakışlar atmasından anlıyordum.

-"Annem bu konuda çok kararlı. Ailesinin burada olmadığını biliyor ve seni kurtarmak için suya atlarken başını çarptığı içinde ona minnettar."

Şaşkınlıkla Chanyeol'e  baktım.O da benim kadar şaşırmış görünüyordu.

-"Ona ne anlattın Luhan?"

-"Olması gerekeni. Sen yüzerken ayağına kramp girdi. Baekhyun da seni kurtarmak için suya atladı ama başını çarptı falan filan."

Chanyeol'un canı sıkılmışa benziyordu.Onun sessizliği Luhanı açıklama yapmaya itti.

-"Ne deseydim Hyung? Anne Chanyeol Baekhyun'u öldürmeye çalışmış ama becerememiş şimdi hastenedeler nasıl? Senin için uygun mu?"

Chanyeol gözlerini devirdi.

-"Anladım Luhan daha fazla uzatmana gerek yok onu getiriyorum."

Bana sormuyorlardı.

-"Eve götür beni."

-"Annemi tanıyorsun yarım saat sonra gelir seni alır.  Ben sadece sana zaman kazandırmaya çalışıyorum."



Evlerine girerken Bayan Park ve Luhan beni kapıda karşıladı.

-" Ah benim güzel oğlum şu haline bak o kadar bitkin görünüyorsun ki sana yosun çorbası yaptım çok iyi gelecek."

Beni üst katta bir odaya yerleştirdiler ve Luhan'ın kıyafetlerinden getirdiler. Kendimi bu evde neden bu kadar iyi hissediyordum?

Chanyeol eve girdiğimizden beri ortada yoktu. Bayan  Sulli de gidince Luhanla baş başa kaldık. Endişeli gözlerle bana bakıyordu. 

-"Hyung iyi  misin?"

-"İyiyim. Beni merak etme."

-"Chanyeol bazen çok acımasız olabiliyor."

-"Biliyorum. Daha önce de yumruklarının tadına bakmıştım."

-"Onun adına özür dilerim Baekhyun."

-"Sana neden böyle davranıyor anlamıyorum. Yani bir zamanlar aramızda olanlar yüzünden sana kızgındı ama artık geçti yine de adın geçtiği anda ses tonu bile değişiyor." Bir an duraksadı.

-"Aranızda bir şey mi geçti?" Şüpheli ses tonuyla bakışlarımı ona çevirdim.

-"Ne gibi?"

-"Mesela senden hoşlandığını söylemiş olabilir sende onu redetmişsindir o da seni havuza fırlatmıştır."

Ciddi ciddi benim cevabımı beklerken  arkadan bir kahkaha koptu. Chanyeol belli ki banyo yapmış ve üzerine temiz bir şeyler giymişti.

-"Luhan neden senaryo yazarı olmuyorsun ki bu konuda çok başarılısın. Şansını korku türünde denemelisin."

Chanyeol odaya girince tekrar yan dönüp örtüyü üzerime çektim. Canım sıkkındı.  Hırpalanmış hissediyordum. Ona kızamıyordum çünkü çok ileri gitmiştim. Bende olsam aynısını yapabilirdim bilemiyorum. Ama bu durum aramızdaki bariyeri yıkmış gibiydi bakışları yumuşamıştı yanımda eskisine göre daha rahat davranıyordu. Sözleri de önceki kadar keskin değildi ve bana daha çok dokunuyordu. Baş ucumdaki komodine hiçbir şey söylemeden bir iki kitap ve dergi bıraktı.

Secret ObsessionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin