Schovka

187 14 0
                                    

Becca: Podívala jsem se rychlostí na hodinky a zjistila, že mám na upravení už jen hoďku a půl. Tu půlhodinu budu trávit stejně nejspíš tím, jak se dostat z toho domu.
Běžela jsem do koupelny, kde jsem se podívala do zrcadla. Když jsem zjistila jak hrozně to vypadám, okamžitě jsem ze sebe strhala oblečení, a vlezla do sprchového kouta. Umyla jsem se a oblékla. Měla jsem na sobě černé legíny, Bílé tílko a na tom červenočernou kostičkovanou košili. Rychle jsem si vyfénovala vlasy a svázala je do vysokého drdolu. Pak přišlo na řadu líčení. Hodinky ukazovaly asi čtyřicet minut času, byla jsem docela rychlá. ,,Rebbeco!!" Uslyšela jsem otce. Byl to opilecký hlas, takže super. Dneska si nemůžu nechat dát na budku. Jsem skoro připravená odejít. To je jak naschvál! ,,Beccooo!!!" Zakřičel na mě znovu, ale já se ozvat nemohla. Musela jsem dělat, že tu nejsem. Doufám že se mi můj plán povede. Chci počkat dokud si mě sem nepřijde zkontrolovat. Já tu ale nebudu. Někam se schovám a on odejde a usne. Mohlo by to vyjít. Rychle jsem se domalovala a už slyšela schody a tátovo mrmlání. ,,Kde ta holka je. Becco!" Schovala jsem se na své tajné místo, kde jsem se schovávala jako malá. V jednom momentě jsem se bála, že se tam nevejdu, ale vlezla jsem si pod postel až úplně dozadu, takže když by se někdo pod tu postel podíval, neviděl by mě. Na tuhle schovku nikdo nikdy nepřišel.
Otec došel do pokoje v opilém stavu a něco si mumlal. Viděla jsem jak zašel do koupelny. ,,Kde je.." Otrávený hlas mě skoro rozesmál. Pak už konečně odešel. Neslyšela jsem schody, takže mě ještě hledal.
Zůstala jsem tam tak pár minut po tom co odešel. Měla jsem deset minut do té doby než Kyle přijede. Myslím že jsem uslyšela z vedlejší místnosti chrápání. Doupravila jsem se a konečně vypadla z domu. Jsem tu skoro přesně. Za dvě minuty by tu měl být.
****
Ahojky. Je tu další část, tentokrát opravdu krátká. Chtěla jsem už dneska konečně část vydat.:3
Takže vím že je nezáživná, ale v té další se máte na co těšit :P
Bye :*

BANG.Kde žijí příběhy. Začni objevovat