Nezvládnu to..

155 8 0
                                    

Kyle: Nebudu na ní už milý. Až se ke mně začne nějak chovat, teprve pak si budeme rozumět. Teď už konečně bez keců se vydala do kuchyně, kam si sedla na židli. Dala si ruce do klína a prostě jen koukala před sebe. Musel jsem se na ní usmát. Ta kontrola nad ní byla skvělá. 

,,Hodná holka."

Řekl jsem, když jsem ji akorát obcházel do kuchyně. Udělal jsem ji k večeři tousty, přinesl jí to přímo pod nos, a nakázal. : ,,Jez!" 

Ona se bez nějakého slova pustila do jídla, ignorovala mě. Ale poslouchala a to bylo hlavní. Já jsem si vzal svůj podíl Toustů a sedl si naproti ní. Oba jsme jen mlčky jedli. Každý z nás dvou si přemýšlel nad svými věcmi.  

,,Jak dlouho tu s tebou budu muset zůstat?"

Začala na mě mluvit bez zeptání, a nebo požádání. Už jenom to se mi vůbec nelíbilo. Dokousal jsem poslední sousto a pak jsem začal viset na jejím pohledu. Koukal jsem se jí zpříma do očí. 

,,Ty mluvíš?"

Podívala se dolů a radši mlčela.

,,Nemám v plánu tě pouštět."

Řekl jsem po dalším dožvýkaném soustu. Vykulila na mě oči, protože toto jako odpověď nejspíše nečekala. 

Skoro se zakuckala.

,,Už nemám h-hlad."

Řekla po chvilce. Musel jsem se usmát nad tím, jak jsem jí rozhodil. 

,,Dnes ti dovolím spát se mnou v pokoji, ale budeš mě poslouchat na slovo, jinak pomažeš hezky pěkně zase do sklepa!!"

Ignorovala mě, a já tohle mlčení považoval jako souhlas. 

,,Jdi do sprchy. Přijdu za tebou a umyji ti záda."

Zašklebila se na mě, ale vydala se do koupelny, a tam se zavřela.

Rebecca: Okamžitě jsem se zavřela do koupelny, a tam jsem na sebe jen civěla do zrcadla. Neměla jsem možnost se tu zamknout. Klíčky tu nikde nebyly. Z očí mi začaly kapat slzy.. bála jsem se . Věděla jsem, že to tady nezvládnu. Je šílené to jak si myslí, že mě může ovládat..A já? Já se jen nemám vůbec jak bránit..

,,Neslyším tekoucí vodu!! Sprchuješ se už?"

Sáhla jsem rychle po kohoutku a zapnula vodu.. Bála jsem se ho víc, než kohokoli jiného. Poté jsem se teprve začala pomalu svlékat. Chtěla jsem aby si myslel, že už se sprchuji.

Akorát jsem vlezla do sprchy a namočila se, když se otevřely dveře od koupelny a v nich se objevil Kyle. Byl hezký, to ano, ale je to hrozně velký psychopath.. blázen.

,,Umyji ti záda."

Oznámil mi teď už z očí do očí. Styděla jsem se. Přeci jen, byla jsem před ním úplně nahá. I když jsem nechtěla, všimla jsem si jeho zvětšené boule na kalhotech. Teď už jsem se začala bát ještě o něco víc. otočila jsem se ke zdi a s třesoucí se rukou jsem mu podala mýdlo. On ho přijal a pomalu mi ho roztíral na záda. Můj dech byl naprosto rychlý. V tu chvíli jsem se chtěla někam podhrabat.. chvilku jsem nic necítila a něco jen slyšela. Pak mi to došlo! On se také svléká! Po chvilce jsem už cítila jeho dech na mých zádech úplně. Stoupnul si za mě. On se se mnou tedy sprchuje. Zbláznil se.. chci jít už pryč.. prosím..

****

Ahojky!

 Takže je tu dodatečně ta část, kterou jsem nevydala o svátku. 

Nakonec jsem si na to našla čas a to jsem taky hrozně ráda:3 

Doufám, že se Vám tato část líbí:33 

Zatím byee lovers :*




BANG.Kde žijí příběhy. Začni objevovat